AΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ… ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΟΡΣΕ! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! – ΕΓΚΛΗΜΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕΣ… (ΒΙΝΤΕΟ)

    Κοινοποίηση:
    vakakis-porche

    Τα ελαστικά της μοιραίας Porsche του νεαρού Βακάκη, εκτός από ακατάλληλα για μεγάλες ταχύτητες και παλαιωμένα, έχει και εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις…

    Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, τα χειμερινά ελαστικά της 911 Turbo νεαρού Βακάκη είναι “made in Finland” (κατασκευασμένα στην Φιλανδία). Είναι μάρκας Nokian η οποία έχει εκκρεμής δικαστικές υποθέσεις στη Φιλανδία, για εξαπάτηση των καταναλωτών αλλά και Δημοσιογράφων.

    Spy-Shots of Cars - This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature og 6500°K

    Σύμφωνα με παλαιότερη ανάρτηση του newsauto.gr, επικαλούμενο δημοσίευση της εφημερίδας  “Aamulehti”, η Φιλανδική εταιρεία την περίοδο 2010-2013 κατασκεύαζε τα ίδια ελαστικά για όλη την Ευρώπη. Χρησιμοποιούσε δηλαδή τα ίδια μίγματα υλικών, αλλάζοντας μόνο την ονομασία του ελαστικού.

    Παρότι οι ανάγκες τις Βόρειας Ευρώπης είναι διαφορετικές, -μεγαλύτερες απαιτήσεις λόγω καιρικών συνθηκών- η εταιρεία πουλούσε τα ίδια λάστιχα Βόρεια και Νότια αλλάζοντας όνομα και βέβαια την τιμή, η οποία ήταν πολύ υψηλότερη στη Βόρεια Ευρώπη με αυτή που πλήρωναν οι καταναλωτές στη Νότια Ευρώπη. Και αυτό για το ίδιο λάστιχο…

    nokian-tyres-scandal-750x719

    Χειμερινά ελαστικά: Έγκλημα η χρήση τους σε νορμάλ συνθήκες

    Πληροφορίες που δημοσιοποιήθηκαν αναφέρουν ότι η μοιραία Porsche διέθετε χειμερινά ελαστικά ηλικίας 11 ετών. Αλήθεια πώς μεταφράζεται κάτι τέτοιο;

    Τα χειμερινά ελαστικά, που φέρουν κωδικό M+S (Mud and Snow), είναι κατασκευασμένα ώστε να προσφέρουν κράτημα σε συγκεκριμένες συνθήκες. Η γόμωσή τους αποτελείται από διαφορετικό υλικό ώστε να εμφανίζουν πρόσφυση σε θερμοκρασίες χαμηλότερες των 7 βαθμών Κελσίου. Δηλαδή, εκεί που ένα συμβατικό ελαστικό «σκληραίνει» και δεν αποδίδει.

    Παράλληλα, διαθέτουν και διαφορετική χάραξη πέλματος ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε χιόνι, πάγο ή λάσπη. Σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνουν οι κατασκευαστές τα χειμερινά ελαστικά έχουν χαμηλότερους δείκτες ταχύτητας σε σύγκριση με αντίστοιχα θερινά λάστιχα. Ακόμα και σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων συστήνεται να μην υπερβαίνουν το όριο των 250 km/h όταν εξοπλίζονται με χειμερινά ελαστικά.

    Έτσι, σε αντίθεση με τα παραπάνω, τα χειμερινά ελαστικά δεν προορίζονται για γρήγορη οδήγηση και σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (την ημέρα του ατυχήματος η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 17 βαθμούς) η ειδική γόμωση τους σχεδόν παραμορφώνεται παρουσιάζοντας απώλεια πρόσφυσης.

    Φυσικά, είτε μιλάμε για χειμερινά είτε για θερινά, ένα ελαστικό ηλικίας 10 ετών είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Ειδικά σε υψηλές ταχύτητες όπου η θερμοκρασία ανεβαίνει, είναι πολύ πιθανό να αποκολληθούν κομμάτια από πέλμα και να σκάσει το λάστιχο εκ κινήσει. Έτσι, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που όλοι είδαμε μιλάμε για μια εγκληματική αμέλεια που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τραγικό συμβάν.

    newsauto.gr

    Προσοχή: Το βίντεο της φονικής σύγκρουσης είναι πολύ σκληρό

    Δείτε βίντεο – Αυτόπτης μάρτυρας: «Η Πόρσε με είχε προσπεράσει λίγο πριν με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα

    Υπενθυμίζουμε:

    Ξερά και ακατάλληλα λάστιχα;
    Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η αποκάλυψη ότι τα ελαστικά της Πόρσε έφεραν τη χρονική σήμανση «4806». Αυτό σημαίνει ότι είχαν παραχθεί την 48η εβδομάδα του 2006 και επομένως, ακόμη και εάν δεν το πέλμα τους δεν ήταν φθαρμένο από τη χρήση για περίπου μία δεκαετία, σίγουρα η γόμα τους, ή αλλιώς το μείγμα των υλικών από το οποίο είναι κατασκευασμένα, είχε προ πολλού «ξεραθεί».

    Κάποιοι, μάλιστα, παρατηρώντας τα υπόλοιπα στοιχεία από τη σχετική φωτογραφία η οποία απεικονίζει το πλαϊνό ενός ελαστικού, διατύπωσαν την εκτίμηση ότι στην Πόρσε είχαν εφαρμοστεί τα λεγόμενα «χιονολάστιχα».

    Ο συγκεκριμένος τύπος -ελάχιστα δημοφιλής στην Ελλάδα- χρησιμοποιείται κυρίως σε περιοχές όπου επικρατούν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για μεγάλο διάστημα, υπάρχουν συχνές χιονοπτώσεις κλπ όπως στη Βόρεια Ευρώπη. Λόγω των χαρακτηριστικών τους, τα χιονολάστιχα εξασφαλίζουν αυξημένη πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα, σε τέτοιο βαθμό ώστε, κατά το πλείστον, να μην χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες. Όμως, είναι ακατάλληλα για κίνηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες.

    Τα λάστιχα χιονιού της Πόρσε, ένα από τα αίτια της τραγωδίας

    «Εννέα άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας κατά μήκος της Εθνικής Οδού Πάτρας – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, από τις αρχές του 2016 μέχρι σήμερα, δίχως σ’ αυτά να προσμετρώνται οι τέσσερις νεκροί του πρόσφατου δυστυχήματος στο Υπατο Θηβών. Η υπερβολική ταχύτητα, σε συνδυασμό με το ότι η Porche που οδηγούσε ο 23χρονος Γιώργος Βακάκης έφερε λάστιχα χιονιού, τα οποία έχουν περιορισμένη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και άρα στις μεγάλες ταχύτητες θεωρείται από τους αστυνομικούς μία από τις πιθανές αιτίες της πρόσφατης τραγωδίας» αναφέρει η «Καθημερινή».

    nekroi-thumb-large

    Και συνεχίζει:

    Την ευθύνη διερεύνησης του δυστυχήματος έχει το Τμήμα Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας. Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία της έρευνας, τα υπολείμματα ελαστικών που εντοπίστηκαν στο σημείο της πρόσκρουσης και αντιστοιχούν σε λάστιχα χιονιού που είχαν αγοραστεί το 2006 ανήκουν στην Porche, στην οποία επέβαινε ο 23χρονος γιος του Απόστολου Βακάκη, ιδιοκτήτη των Jumbo και ο στενός φίλος του, ο 24χρονος Ανδρέας Γεωργακόπουλος. Αξιωματικοί της Τροχαίας και εμπειρογνώμονες σε θέματα τροχαίων ατυχημάτων διευκρινίζουν ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι κατάλληλα για χιονισμένο οδόστρωμα και δεν έχουν μεγάλη αντοχή σε υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες.

    Κατά συνέπεια, εάν πράγματι η μοιραία Porche είχε αναπτύξει ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων, είναι πιθανό τα ελαστικά να «κάηκαν» και το όχημα να παρέκκλινε της πορείας του με αποτέλεσμα να προσκρούσει στο σταθμευμένο στον παράδρομο Honda Civic, στο οποίο επέβαιναν η 33χρονη μητέρα και ο 3χρονος γιος της. Από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας δεν προκύπτει εμπλοκή στο συμβάν και άλλου αυτοκινήτου, ενώ ο οδηγός μιας Μερσεντές που πέρασε από το σημείο του δυστυχήματος αμέσως μετά την πρόσκρουση φέρεται να δήλωσε στους αστυνομικούς ότι η «μοιραία» Porche τον είχε προσπεράσει κινούμενη με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα στην αριστερή λωρίδα. «Ξαφνικά ακούω ένα τεράστιο μπαμ, φωτιά, καπνός και νόμιζα ότι η έκρηξη ήταν μέσα από την τουαλέτα. Βγήκα να πω στη γυναίκα μου “α ρε κοριτσάκι μου, τι πήγα να πάθω” και βλέπω την οικογένειά μου καμένους», δήλωσε σε συνέντευξή του ο 41χρονος Υπάτιος Πατμάνογλου, που είδε τη γυναίκα του και το παιδί του να καίγονται μέσα στο αυτοκίνητό του. Σε γραπτή της δήλωση η οικογένεια του Απόστολου Βακάκη ανέφερε: «Ο Θεός μάς ζητά να διαχειριστούμε το αδιανόητο και να ζήσουμε με το αφόρητο.

    Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, θέλουμε να εκφράσουμε τα θερμά συλλυπητήρια μας και στις υπόλοιπες οικογένειες και να ευχαριστήσουμε για τη συμπαράσταση όλων στον θρήνο μας».

    Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ., το 2016 έγιναν έξι τροχαία δυστυχήματα με επτά νεκρούς στον άξονα ΠΑΘΕ συνεπεία υπερβολικής ταχύτητας, τα τέσσερα στην Ε.Ο. Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ένα στο τμήμα Αθήνα – Πάτρα και ένα στην Εγνατία. Ενα τροχαίο δυστύχημα με δύο νεκρούς κατεγράφη τον Γενάρη του 2017 στην Ε.Ο. στο ύψος της Μεταμόρφωσης.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    17 Σχόλια

    1. εμπειρογνωμονες του κωλου ολοι εσεις απο κατω …………………….

      μιλάτε λες και βλέπατε ζωντανα το ατυχημα την ωρα που γινοτανε…………………..

      Βγαλτε το σκασμό.

    2. Καλα ειχε τα ιδια λαστιχα στο αυτοκινητο για 10 χρονια και υπαρχει περιπτωση να ζητηση και τα ρεστα;
      και χειμερινα ελαστικα στην Ελλαδα; κτεο ειχε περασει το αμαξι;

    3. Τι χειμερινα τι καλοκαιρινα λαστιχα ειναι λαστιχο και καιγεται. Για να το καψει θα πηγαινε πανω απο το οριο του κατασκευαστη, δεν ειμαι ειδικος αλλα απο φυσικη και δυναμικη ειμαι γνωστης, εκαψε τα λαστιχα και επεοδη η πορσε ειναι πισωκινητη εκαψε τα πισω για αυτο του εσκασαν και γυριζε στροφες, επισης ενας νεαρος απειρος και ξεροκεφαλος δεν γνωριζει οτι χρειαζεται ψυχραιμια και να κατεβασει ταχυτητα πατωντας διαδοχικα το φρενο ισως σωνοτανε και αυτος και οι υπολοιποι.
      Ουτε ο δρομος φταιει ουτε η παλαιοτητα των ελαστικων… Αλλα αυτος που υπερβαινει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη ειτε δρομος λεγετε ειτε λαστιχο ειτε μηχανη αυτοκινητου

    4. Οτιδηποτε κινηται πανω απο 110 χιλ . την ωρα λενε οι Αυστραλοι ειναι επικινδυνο . Και αυτο ειναι το οριο ΠΑΝΤΟΥ σε μεγαλους επαρχιακους δρομους με ατελειωτες ευθειες .
      Εσεις στην κατσικοελλαδα μπανανια -αποικια , με δρομους απομακρυσμενης Αφρικανικης τριτοκοσμικης χωρας , θελετε να τρεχετε με 200 ! Επειτα απορειτε που καθε χρονο θαβετε μια κωμοπολη και δημιουργηται αλλη μια με αναπηρους .
      Βαλε και τηγανικεφαλους , πακιστανους και λοιπα διποδα που μονο γαιδουρια γνωριζαν να καβαλανε και εχετε την εικονα του χωρου που ζητε νεοραγιαδες .
      Σιωπη λοιπον και περιμενετε την σειρα σας να θρηνησετε με μαθηματικη ακριβεια .

    5. ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΝΑ ΛΗΞΟΥΝ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΗΜ.ΛΗΞΗΣ… ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΟΧΙ ΨΑΞΤΕ ΤΟ Κ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ…….. ΑΛΛΟ ΑΝ ΤΑ ΕΚΑΨΕ ΣΤΑ ΜΠΑΝΤΙΛΙΚΙΑ…////…ΠΕΤΑΞΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΟΤΟΠΟΔΛΤΟΥ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΜΑΡΚΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΟ ΔΛΔ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ Κ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΑΛΛΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ….. ΑΨΟΓΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΛΙΩΣΑ ΛΕΜΕ Κ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ…….

      1. Ρε τρολ κοφτην μακακια σεχει χαζεψ τελειως.

        1. ΕΧΩ…ΕΝΑ ΚΗΔΕΙΟΧΑΡΤΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΜΕΝΟ ΜΕ ΚΕΝΟ ΟΝΟΜΑ Κ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Κ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΩΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ Η ΤΡΕΧΕΙ…ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΝΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ Κ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ Κ ΦΩΝΑΖΩ….. ΓΡΑΒΑΤΑ ΕΧΕΙΣ;;;;;;;;;;;; ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ ΜΠΑΣ Κ ΞΥΠΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΙΑΝΕΙΣ ;;;;;ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΨΩ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΘΕΣ Κ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΝ Κ ΕΣΕΝΑ ΞΑΝΑΦΑΓΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ Κ ΑΥΡΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ

    6. για το μοιραιο και τραγικοτατο περιστατικο πανω απο ολα εχουν ευθυνη…
      1ον..Ο κ.Βακακης που με τοσα χρηματα θα επρεπε να αλλαζει τα ελαστικα οχι στο καθορισμενο χρονικο διαστημα που λεει ο καθε κατασκευαστης αλλα πολυ νωριτερα..
      2ον …εκει πρεπει ναα αποδοθουν ευθυνες και βαρυτατες τιμωριες..Το ΚΤΕΟ που εκανε τον περιοδικο ελεγχο..που λογικα θα ειχε κανει το μοιραιο αυτοκινητο..και συγκεκριμενα στον αρμοδιο τεχνικο ελεγκτη που εκανε ελεγχο στο αμαξι.Αλλωστε μπορουν να βρουν αμεσως απο το ΚΤΕΟ…γιατι σιγουρα χαρτια δεν εμειναν στο αμαξι απο τη φωτια.. ποιος τεχνικος υπεγραψε για την καταλληλοτητα του αυτοκινητου μαζι και των ελαστικων???
      3ον…παμε ακομη ποιο βαθεια..Οι αρμοδιοι φορεις που εφτιαξαν ενα σταθμο σε δρομο ταχυτατης κυκλοφοριας, που οπως βλεπουμε απο το βιντεο εχει διαφορα αποστασης απο τον δρομο μολις 5-6 μετρα???….Δεν εφαρμοσε οι κατασκευαστρια εταιρια οτι ισχυει σε ολη την ευρωπη τουλαχιστον..
      Ολοι οι σταθμοι ειναι πολυ μεσα απο τον αυτοκινητοδρομο και σε πολλες περιπτωσεις σε υψηλοτερο επιπεδο πχ Αγγλια,Γαλλια κλπ.
      Οπως διαπιστωνουμε κανεις δημοσιογραφος και κανενα καναλι δεν ανεφερε κατι απο τα παραπανω, και οπως φαινεται δεν θα το αναφερει κανεις..Αυτη ειναι η Ελλαδα ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!

    7. ειναι ξεκαθαρο οτι το συμβαν οφειλεται δτα ελαστικα και αρα στην ανευθυνοτητα του μπαμπα βακακη αφενος και αφετερου στην ανευθυνοτητα των κτεο και αρα του κρατους που μπορεσε και περασε απο τον ελεγχο και στην ανευθυνοτητα του οδηγου που ξεπερασε το οριο που οριζει ο κατασκευαστης των ελαστικων και οχι το οριο του κοκ.

      1. Στην ανευθυνότητα του ηλιθίου που οδηγούσε με 250 σε ΔΗΜΟΣΙΟ δρόμο όχι ε; Δηλαδή αν είχε κανονικά λάστιχα θα ήταν όλα ΟΚ;

        1. η ευθυνη που ειχε ο οδηγος ειναι οτι επρεπε να ειχε γνωση για την κατασταση των ελαστικων και οτι ξεπερασε το οριο που οριζε ο κατασκευαστης. αν ηταν στην γερμανια θα ηταν προβλημα να πηγαινει με τοσα χιλιομετρα; και σε πληροφορω οτι στο σημειο που εγινε το ατυχημα ο δρομος ειναι εξαιρετικος. και επειδη τυχαινει αυτη τη στιγμη να ειμαι γερμανια σε ξαναπληροφορω οτι η αουτομπανκ δεν ειναι καλυτερος δρομος απο το συγκεκριμενο σημειο που εγινε το ατυχημα.

          1. Πως γίνεται σε ένα δρόμο που κάποιος τρέχει με 80χ/ω να περνάει κάποιος δίπλα του με 300χ/ω?
            Σε αυτό το δρόμο έχει δύο λωρίδες και αυτά που γίνονται στην Γερμανία δεν μπορεί να γίνουν…

            1. το οριο στον συγκεκριμενο δρομο ειναι 130 οχι 80 και στην γερμανια στην αουτομπανκ ειναι απεριοριστο το οριο με δυο λωριδες με χειροτερο δρομο αλλα κανενας δεν καθεται στην αριστερη. και δεν σου λεει κανενας νομος οτι οταν ενα αυτοκινητο πηγαινει με 100 στην δεξια οτι απαγορευεται να περασεις απο διπλα του με πανω απο ενα οριο. αυτο θα ηταν ευκολο να αλλαξει και στην ελλαδα αλλα οι μπατσοι της γερμανιας εφαρμοζουν τον νομο οι μπατσοι της ελλαδος κοιτανε μονο να γεμισουν τα μπλοκακια με κλησεις και οχι να συμορφωσουν τους οδηγους.

          2. Να σου πω εγω …ότι δεν ξερεις τι λες .Η μικροεπιφανεια του δρομου και η πισσα της Ελλαδας είναι πολύ κατωτερη με αυτην της Γερμανικης . Η Γερμανικη αντιστοιχη είναι ποιο αγρια στην επιφανεια της και η δομη της κατι σαν σφουγγαρι (η ΔΟΜΗΚΗ Κατανομή ) . Για περαιτέρω πληροφοριες απευθυνσου στα τοπικα Autoban Meisterei . Επισης χειμερινα ελαστικα είναι υποχρεωτικα και φοριούνται από Ο σε Ο δηλαδή από Oktober (Οκτώβριος) μεχρι Ostern (Πασχα ) π.χ στην Γερμανια διοτι πρωτον υπαρχει προστιμο από Αστυνομια και δευτερο αν γινει κατι η Ασφαλεια δεν πληρωνει ….οποτε την εβαψες …αυτά τα ολιγα από τους κακους Γερμανους !

    Comments are closed.