To ρεπορτάζ δεν είναι από το makeleio.gr
Είναι από τους έγκριτους συναδέλφους του πρώτου καναλιού της Γερμανικής Τηλεόρασης και συγκεκριμένα, εκπομπής που δίνει έμφαση σε στον καταναλωτή και την αγορά
Συγκεκριμένα, ιδιαίτερα στην προ χριστουγεννιάτικη περίοδο στα καταστήματα αυτά, πολλές εταιρείες
τοποθετούν δικούς τους πωλητές. Οι συγκεκριμένοι πωλητές δεν διακρίνονται από τους πωλητές του ίδιου του καταστήματος και πλησιάζουν αμέσως τον πελάτη, οδηγώντας τον στα εμπορεύματα της δικής τους εταιρείας
Το φαινόμενο των πωλητών των εταιρειών είναι νέο και εξυπηρετεί τα καταστήματα, καθώς μειώνουν το δικό τους προσωπικό σε μια εποχή που δέχονται επίθεση από το διαδικτυακό εμπόριο.
Πως μπορούμε να εντοπίσουμε τους συγκεκριμένους πωλητές; Από το ντύσιμό τους (είναι συνήθως καλύτερο από αυτό των πωλητών των καταστημάτων) και δεν φέρουν κονκάρδα με το όνομά τους.
ΠΗΓΗ:allesgr.de – daserste.de
Προμόσιον λέγεται.
ξερουμε οτη η γερμανη ηνε απατεονεσ μην ξεχναμε την ζιμενσ το χρεωσ τουσ εινε πανο απο 8 τρισ εβρο και πηρανε πανο απο 100 δισ εβρο απο την ελλαδα με την απατη που στησανε και αντη να μπουν σε λιτοτητα και καμια 50 μνημονια ηνε τρισ λαλουν και διο χωρεβουν τα καθαρματα ουστ
Mlka takis γυαλια μυωπιας θα με κανεις να φορεσω πριν τα 60.
Πάω να αγοράσω κινητό στο κατάστημα Μ, προοριζόμενο για δώρο για συγγενή μου, έχοντας «εντολή» προτίμησης για την μάρκα S.
Επεμβαίνει ο «πωλητής», που δεν ήταν πωλητής αλλά προωθητής, που όμως μου αποκρύπτει ότι «είναι προωθητής της μάρκας L κι έτσι εγώ νόμιζα ότι είναι υπάλληλος του καταστήματος και αντικειμενικά θα μου συστήσει το καλύτερο και οικονομικότερο (value for money). Αν και πάλι γνωρίζω ότι θα προωθήσει εκείνο στο οποίο έχει το μεγαλύτερο κέρδος ή για να ξεστοκάρει κ.λπ. αρχίζω τον διάλογο, του λέω διαθέσιμο ποσό, κάμερα κ.λπ. και μου προτείνει το L. Μα του λέω, υπάρχει και το S και του το δείχνω, σε παραπλήσια τιμή με παρόμοια χαρακτηριστικά. Ναι μου λέει, αλλά το L έχει καλύτερη κι ευκρινέστερη οθόνη. Ζητάω ένα σε διαφορετική τιμή, πάλι προτείνει το L. Άλλο, … πάλι το L. Κατάλαβα τι ρόλο έπαιζε. Όχι ότι είναι κακό, αλλά όφειλε να έχει μια ευκρινή πινακίδα που να λέει «προωθητής της μάρκας L». Ευγενικά τον ευχαρίστησα κι έφυγα.
Αυτό λέγεται διαφιμηση μάρκετινγκ και δεν μας δουλεύει κανένας..Σου προτείνει ,,κρινεις ,,αγοραζεις με το πιστόλι στο κεφάλι δεν σε έχει κανένας..Είπαμε οκ αλλά όχι όλα στραβά ρε παιδιά το παραχεσατε..
Λέγεται προώθηση και γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σε όλα τα S/M συνήθως Παρασκευή & Σάββατο.
Ενδεικτικά θα αναφέρω εταιρίες όπως η S C JONSHON, ARLA, PROCTER, Καραμολέγκος, Υφαντής και πάρα πολλές άλλες. Άμα πήγαινες να ψωνίσεις θα το ήξερες! Επίσης σε κάποια τρόφιμα γίνεται και γευστική δοκιμή. Το ίδιο συμβαίνει στις περιόδους μεγάλης εμπορικής προσδοκίας και στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών όπως αυτό που αναφέρετε, αλλά και σε άλλα.
Για πιο λόγο κατηγορείτε τους Γερμανούς ;
Αμφιβάλω πως οι Γερμανοί βάζουν πωλητές να πουλήσουν τεχνολογία του 2013 με τιμές 2016 στο media.
Ελληνική η κομπίνα είναι, πουθενά δεν θα βρείτε Η/Υ του 2013 στο σε κανένα ευρωπαϊκό ράφι μόνο στην Ελλάδα! και τιμή έκπληξη, πιο ακριβή και απο τότε που κυκλοφόρησε!
Συμφωνώ αλλά τώρα με το internet και τις online αγορές θα πάνε στα τσακίδια τα καταστήματα αυτά.
Οι online αγορες στην Ελλαδα εχουν πολλα ψωμια να φανε ακομα, αν μπορει να σε κοροιδεψει το καταστημα στην αγορα που πρεπει να σε αντιπροσωπευει, φαντασου στην online ποσα ελαχιστα καταστηματα υπαρχουν που σεβονται τον πελατη.