22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020. ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ 2 ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΖΩΗΣ. ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ, Ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ- ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ- ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΤΑ 20 ΕΚ. ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΑΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ

    Κοινοποίηση:
    petsas-dimitriadis

    Στις 22 Απριλίου 2020, το ΜΑΚΕΛΕΙΟ αντιλαμβανόμενο την απάτη και υπεξαίρεση των εκατομμυρίων του Ελληνικού Λαού από την φορολόγησή του, την επιχείρηση εξαγοράς χρεωκοπημένων ΜΜΕ της αρπαχτής και της σαβούρας της πληροφόρησης καθώς και την ήδη  διαλαμβανόμενη κακουργηματική απιστία κυβερνητικών παραγόντων δίπλα στον πρωθυπουργό οι οποίοι με “γυριστή” δίνουν 20 εκατ. σε εισπράκτορες της ενημέρωσης για να διαφημίζουν την προστασία του πληθυσμού, στο δημόσιο αγαθό της υγείας (το οποίο προστατεύεται δίχως χρηματικά ανταλλάγματα), αποφασίζει κάτι πρωτόγνωρο για ελληνικό ΜΜΕ: Υποβάλλει μήνυση για 2 κακουργήματα και για το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο, στον προίστάμενο της Εισαγγελίας.

    Σήμερα, αυτή η μήνυση, άρτια διατυπωθείσα νομικά, παραμένει στα συρτάρια της Εισαγγελίας του κ. Β.Ιωαννίδη, αφού ένα μέρος της Δικαιοσύνης (παρά τα παθήματα της, όπως η επιθετικότητα και οι βάναυσες προσβολές της εξουσίας προς το πρόσωπό της), εξακολουθεί να προστατεύει τους ισχυρούς και να αψηφά τη βούληση του Λαού και του δημοσίου συμφέροντος.

    Μόλις χθες, έγινε γνωστό ότι ο εφοπλιστής Μαρινάκης γύρισε πίσω τα χρήματα που ο Όμιλός του, έλαβε από την κυβέρνηση. Ουσιαστικά δηλαδή επιβεβαιώνει το περιεχόμενο της μήνυσης μας, κάνοντας λόγο για σκοτεινές και αδιαφανείς παραβατικές διαδικασίες. 

    Εάν αυτό δεν είναι δικαίωση για τον αγώνα μας, τότε οι λέξεις της δυσωδίας, ταυτίζονται με μια αχαρακτήριστη και διεφθαρμένη πυραμίδα εξουσίας. Είναι σίγουρο ότι- ΜΜΕ που εάν δεν ελάμβαναν την τόνωση κρατικού χρήματος θα έκλειναν λόγω των χρεών που τα ίδια δημιούργησαν θεωρώντας πως η δημοσιογραφία είναι χλίδα και καλοπέραση αλλά και εκβιασμοί και συμβόλαια εξόντωσης- δεν θα επιστρέψουν τα λεφτά. Τους ξέρουμε, ποιοι είναι. Οι συνήθεις κόλακες, γλοιώδεις, αυλικοί, γλίτσες και σαλιγκάρια με τα σάλια του γλειψίματος.

    Εμείς, συνεχίζουμε. Μέχρι κάποιοι να πάνε φυλακή.

    ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ…

     

    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ   ΓΡΑΦΕΙΟ   ΝΙΚΟΥ Ι. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ   &   ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

      14575  ΑΘΗΝΑ  –  ΤΗΛ. – FAX:   2106210248   –   ΚΙΝ.: 6971540626

    Προς: κ. Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών.

    ΜΗΝΥΣΗ

    Της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» με τον διακριτικό τίτλο «ΜΑΚΕΛΕΙΟ Ε.Π.Ε.», η οποία εδρεύει στην Καλλιθέα Αττικής, οδός Δοϊράνης αρ. 45, νομίμως εκπροσωπουμένης.

     

    ΚΑΤΑ

     

    Παντός υπαιτίου, φυσικού και ηθικού αυτουργού των καταμηνυομένων αξιοποίνων πράξεων, εντός και εκτός του κυβερνώντος κόμματος.

     

    Αξιόποινες πράξεις: α) Απιστία σε βαθμό κακουργήματος κατ’ άρθρο 390 §§ 1 & 2 Π.Κ., β) απάτη σε βαθμό κακουργήματος κατ’ άρθρο 386 § 1 εδ. β΄ Π.Κ. και γ) έκθεση κατ’ άρθρο 306 §§ 1 & 2 Π.Κ.

     κ. Προϊστάμενε,

     

    Ι. Απιστία κατ’ άρθρο 390 € 2 Π.Κ.

     

         Ι.1. Ιστορικό. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020, το άρθρο 31 και η ΥΑ 179/15.3.2020, το άρθρο 30 και η ΚΥΑ 227/21.3.2020,  και η υπ’ αριθμ. πρωτ. Λ 825 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωθυπουργού

     

    Όπως γνωρίζετε, στο πλαίσιο αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση εκλήθη να λάβει σειρά μέτρων για τον περιορισμό μετάδοσης του ιού και την προστασία της δημόσιας υγείας.

     

    Στο πλαίσιο αυτό ελήφθησαν μέτρα περιορισμού στη μετακίνηση των πολιτών, τα εμπορικά καταστήματα, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, υποχρεώθηκαν να κλείσουν, οι δε δημόσιες υπηρεσίες και τα τραπεζικά ιδρύματα στην πράξη υπολειτουργούν.

     

    Η κυβέρνηση εν συνεχεία έλαβε μέτρα στήριξης και ενίσχυσης των πληττόμενων από το προσωρινό λουκέτο επιχειρήσεων, των εργαζομένων σ’ αυτές και των ελεύθερων επαγγελματιών, διαθέτοντας προς τούτο μεγάλα χρηματικά ποσά, επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό του κράτους.

     

    Παρά ταύτα, παρατηρήθηκαν μεγάλες ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό, ενώ αντιδράσεις υπήρξαν από κοινωνικές κατηγορίες επαγγελματιών για την εξαίρεσή τους από τα σχετικά μέτρα στήριξης, όπως ενδεικτικά των δικηγόρων.

     

    Η κυβέρνηση έδωσε μεγάλη βαρύτητα στην ενημέρωση των πολιτών για τον κορωνοϊό, τους τρόπους μετάδοσής του και τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνουν οι πολίτες για την αποφυγή μετάδοσης του ιού και της προστασίας της δημόσιας υγείας.

     

    Προς το σκοπό της ενημέρωσης των πολιτών, με κεντρικό άξονα το γνωστό σύνθημα “μένουμε σπίτι”, η κυβέρνηση υποχρέωσε με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020 (Α΄64 -Σχετικό υπ’ αριθμ. 1) τους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας να μεταδίδουν ενημερωτικά μηνύματα διάρκειας έως ενός λεπτού για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

    Όπως δε ορίζεται στη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 31 της ανωτέρω Πράξης,η ανωτέρω μετάδοση διενεργείται δωρεάν και απαλλάσσεται από κάθε τέλος”.

     

    Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3 του εν λόγω άρθρου, για την άμεση ανταπόκριση στις κατεπείγουσες αυτές συνθήκες, την αμέσως επόμενη ημέρα εκδόθηκε η ΥΑ 179/15.3.2020 (Β’ 861) του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ -Σχετικό υπ’ αριθμ. 2), η οποία όριζε τη διαδικασία μετάδοσης των ενημερωτικών μηνυμάτων από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς (διάρκεια, περιεχόμενο, χρόνος, τρόπος μετάδοσης κ.λπ).

     

    Στο αμέσως προηγούμενο άρθρο 30 της αυτής Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, ορίζεται ότι:

     

    Κατεπείγουσες διατάξεις για την ενημέρωση του κοινού στο πλαίσιο της αποτροπής διασποράς του κορωνοϊού.

           Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.5.2020, είναι δυνατή η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων. Με κοινή απόφαση του μέλους της Κυβέρνησης ή του Υφυπουργού που ασκεί την αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία διάθεσης των σχετικών πιστώσεων για την κάλυψη της προκαλούμενης δαπάνης“.

     

    Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3, μόλις μία εβδομάδα αργότερα εκδόθηκε η ΚΥΑ 227/21.3.2020΄ 948) του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου, και του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ (και κυβερνητικού εκπροσώπου) κ. Στυλιανού Πέτσα (Σχετικό υπ’ αριθμ. 3), για τον καθορισμό της διαδικασίας ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών.

    Δύο ημέρες αργότερα, την 23.3.2020, εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. Λ 825 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωθυπουργού κ. Γρηγορίου Δημητριάδη (Σχετικό υπ’ αριθμ. 4), με την οποία εγκρίθηκε η δέσμευση πίστωσης ύψους έντεκα εκατομμυρίων ευρώ (11.000.000 €) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Προεδρίας της Κυβέρνησης (Ειδικός Φορέας 1023-611-0000000, λογαριασμός 2420906001, οικ. έτους 2020), για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19.

    Η απόφαση αυτή, η οποία περιλαμβάνει πλέον το σύνολο των Μ.Μ.Ε., πέραν των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, είναι σε πλήρη αντίθεση με την αρχική φάση της δωρεάν μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και προκαλεί επιβάρυνση των φορολογούμενων με 11.000.000 € προς όφελος ιδιωτικών επιχειρήσεων, την ώρα μάλιστα που, όπως προαναφέρθηκε, παρουσιάζονται μεγάλες ελλείψεις υγειονομικού υλικού στα δημόσια νοσοκομεία, οι οποίες έχουν προκαλέσει την αντίδραση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της χώρας.

    Ι.2. Η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου και υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, κ. Στυλιανού Πέτσα, στην υπ’ αρ. 5248/27.03.2020 ερώτηση και την υπ’ αριθμ. 246/27.03.2020 αίτηση κατάθεσης εγγράφων 65 Βουλευτών της αντιπολίτευσης, και η στοιχειοθέτηση του εγκλήματος του άρθρου 390 §§ 1 & 2 Π.Κ.                                                                                                  

     

           Η στοιχειοθέτηση του αυταπόδεικτου εν προκειμένω εγκλήματος της απιστίας κατ’ άρθρο 390 § 2 Π.Κ. βρίσκεται στην ίδια αυτήν την απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου και υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, κ. Στυλιανού Πέτσα, στην υπ’ αρ. 5248/27.03.2020 ερώτηση και την υπ’ αριθμ. 246/27.03.2020 αίτηση κατάθεσης εγγράφων 65 Βουλευτών της αντιπολίτευσης (Σχετικά υπ’ αριθμ. 5 & 6).

     

     

     

        ΙΙ.2.1. Η απάντηση του κ. Πέτσα, στα κρίσιμα σημεία της:

     

    Αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή, για τις τελευταίες δεκαετίες υγειονομική κρίση, την πανδημία του κορωνοϊού (COVID – 19), η Κυβέρνηση ξεδιπλώνει τις πολιτικές αντιμετώπισης της κρίσης σε τρεις άξονες:

       Πρώτον, την ανάσχεση της διασποράς του ιού.

       Δεύτερον, την ενίσχυση του συστήματος υγείας.

    – Τρίτον, τη στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που πλήττονται, καθώς και τη λήψη μέτρων για τη βελτίωση της δύσκολης καθημερινότητας των πολιτών.

           …

           Σε αυτές τις δημοσιονομικές παρεμβάσεις περιλαμβάνεται και η απαραίτητη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που αφορά στη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Γιατί ένα από τα σημαντικότερα όπλα που έχουμε για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού είναι η ενημέρωση των πολιτών.

     

           Ενημέρωση που πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία.

     

           Συνεπώς, η ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού επικοινωνιακού μίγματος αποτελεί οριζόντιο μέτρο που δρα συμπληρωματικά και στους τρείς άξονες δράσεων.

           Έτσι:

    1. Παρέχεται ενημέρωση για τους τρόπους μετάδοσης του κορωνοϊού και τα μέτρα ατομικής πρόληψης και προστασίας, ώστε να περιορίσουμε στο ελάχιστο τη διασπορά του ιού.
    2. Μέσω της πρόληψης και του περιορισμού της διασποράς παρέχεται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και στους εργαζομένους σε αυτό ο απαραίτητος χώρος και χρόνος προκειμένου να συνεχίσουν να παρέχουν περίθαλψη σε όσους τη χρειάζονται.

           iii. Τέλος η πρόληψη, ο περιορισμός της διασποράς, η συγκράτηση σε ελεγχόμενα επίπεδα του αριθμού αυτών που χρίζουν νοσηλείας και η μείωση του χρόνου νοσηλείας, θα μειώσουν κατ’ επέκταση και το δημοσιονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, ώστε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα το ταχύτερο δυνατό και με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες.

           Μέχρι σήμερα, η σχετική επιτυχία των προληπτικών μέτρων που έχουμε λάβει, έναντι αντίστοιχων μέτρων άλλων χωρών, βασίζεται και στους παρακάτω δυο άξονες:

     

    “μένουμε σπίτι” παρά την αναπόφευκτη κόπωση, και

     

    συνεχίζουμε να επικοινωνούμε τη σημασία που έχει η υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

     

           Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των εργαζομένων σε αυτά.

           Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης.

           Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης.

     

           Στο πλαίσιο αυτό, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που έχουμε σχεδιάσει αναπτύσσεται σε δύο φάσεις, ενώ η συνολική πίστωση για την πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,16% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί.

     

           Ι. Α΄ Φάση της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης.

     

           ΑΡΘΡΟ ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΠΝΠ 14.03.2020 (Α΄64)

     

    … (εκτίθεται η διάταξη)

     

           Το άρθρο αυτό αφορά σε ενημερωτικά μηνύματα που:

           – μεταδίδονται μόνο από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.

           – έχουν διάρκεια έως ένα (1) λεπτό.

           ορίστηκε ρητά ότι θα μεταδίδονται δωρεάν.

     

           Η δωρεάν μετάδοσή τους ορίστηκε ρητά. Έτσι, διαφοροποιήθηκαν από τα μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου για τα οποία δίνει έγκριση δωρεάν μετάδοσης το ΕΣΡ (ν. 2328/1995 και ΚΥΑ 1686/2018), ώστε να μην υπάρχει καμία απολύτως καθυστέρηση στην άμεση μετάδοση των ενημερωτικών μηνυμάτων λόγω της κατεπείγουσας ανάγκης αποτροπής της διασποράς του κορωνοιού.

     

     

           ΙΙ. Β΄ Φάση της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης.

           ΑΡΘΡΟ ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΤΗΣ ΠΝΠ 14.03.2020 (Α΄64)

     

           … (Εκτίθεται η διάταξη)

          

           Αυτή η διάταξη συμπληρώνει την προηγούμενη του άρθρου 31.

           Δεν πρόκειται για την πρώτη, άμεση αντίδραση στην ανάγκη εγρήγορσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

           Ο εξαιρετικά απρόβλεπτος χαρακτήρας της έξαρσης και εξάπλωσης του ιού έχει διαφοροποιήσει ουσιωδώς τόσο τις ανάγκες ενημέρωσης των πολιτών όσο και τα περιθώρια χρονικής αντίδρασης της Κυβέρνησης σε αυτό.

           Ως εκ τούτου απαιτείται πλέον μια συνολική καμπάνια επικοινωνίας και ενημέρωσής τους, άμεσα και έγκαιρα υλοποιήσιμη, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Η δεύτερη αυτή φάση ενημέρωσης θα διαρκέσει μέχρι και την 31η Μαΐου 2020.

     

           Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3, εκδόθηκε η ΚΥΑ 227 (Β’ 948) του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό για τον καθορισμό της διαδικασίας ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, λαμβάνοντας υπόψη την κατεπείγουσα ανάγκη ευαισθητοποίησης όλων των πολιτών για τα ατομικά και συλλογικά μέτρα πρόληψης που πρέπει να λαμβάνονται για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού και στοχευμένης ενημέρωσης για την άμεση αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού.

     

           …

     

           Η εκστρατεία αυτή είναι ποσοτικά και ποιοτικά διαφορετική από την πρώτη φάση και καλύπτει επιπλέον ως προς τα ΜΜΕ:

     

           –Εφημερίδες, διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία δεν ήταν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 31.

     

           -Ενημερωτικά μηνύματα τα οποία θα μεταδίδονται από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς με διάρκεια πάνω από ένα (1) λεπτό.

          

           Η συνολική δαπάνη της εκστρατείας ενημέρωσης κατά τη Β’ Φάση δεν μπορεί να υπερβεί τα 11 εκατομμύρια ευρώ και αφορά σε όλες τις ανωτέρω υπηρεσίες, την αμοιβή της εταιρείας που θα υλοποιήσει το έργο καθώς και τη δαπάνη καταχώρησης του υλικού σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

           Επίσης, έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης και έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κάθε κατηγορίας.

     

           Συνεπώς, το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση. Κάποιες αντιπολιτευτικές κορώνες ελπίζουμε να αποτελούν πρώτη αντίδραση από κεκτημένη αντιπολιτευτική ταχύτητα και θα μπουν στην άκρη μπροστά στο κοινό καλό…”.

     

    Ι.2.2. Η στοιχειοθέτηση του εγκλήματος της απιστίας κατ’ άρθρο 390 § 2 Π.Κ.

     

         Κατ’ αρχήν πρέπει να καταστεί σαφές ότι αμφότερες οι αποφάσεις της κυβέρνησης, τόσο αυτή της δωρεάν μετάδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων, όσο και αυτή της μετάδοσης αυτών με επιβάρυνση του δημοσίου προϋπολογισμού, στηρίζονται στην ίδια Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020.

    Αυτό διευκρινίζεται, διότι διαβάζοντας κανείς την απάντηση του κ. Πέτσα σχηματίζει την πεπλανημένη εντύπωση, ότι η δεύτερη απόφαση στηρίζεται σε μία νεότερη πράξη, προσαρμοσμένη σε νέα δεδομένα, άγνωστα στην κυβέρνηση όταν έλαβε την αρχική (ορθή, επιβεβλημένη, νόμιμη και προς το συμφέρον των φορολογουμένων) απόφαση.

     

    Αυτό προκύπτει από την παράγραφο της απάντησης του κ. Πέτσα, στην οποία αναφέρεται ότι:

    “Δεν πρόκειται για την πρώτη, άμεση αντίδραση στην ανάγκη εγρήγορσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

         Ο εξαιρετικά απρόβλεπτος χαρακτήρας της έξαρσης και εξάπλωσης του ιού έχει διαφοροποιήσει ουσιωδώς τόσο τις ανάγκες ενημέρωσης των πολιτών όσο και τα περιθώρια χρονικής αντίδρασης της Κυβέρνησης σε αυτό.

         Ως εκ τούτου απαιτείται πλέον μια συνολική καμπάνια επικοινωνίας και ενημέρωσής τους, άμεσα και έγκαιρα υλοποιήσιμη, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού.

         Η δεύτερη αυτή φάση ενημέρωσης θα διαρκέσει μέχρι και την 31η Μαΐου 2020”.

     

    Είναι προφανές ότι τα ανωτέρω συνιστούν αλχημείες προκειμένου να “δικαιολογηθεί” η παράνομη πριμοδότηση των Μ.Μ.Ε., να “εξηγηθεί” η παλινωδία των υπαιτίων των εδώ καταμηνυομένων αξιοποίνων πράξεων, να “αιτιολογηθεί” η στροφή 180 μοιρών στο χειρισμό του δημοσίου χρήματος και να “νομιμοποιηθεί” η απολύτως ξεκάθαρα παράνομη επιβάρυνση του δημοσίου προϋπολογισμού και των Ελλήνων φορολογουμένων.

     

    Τι άλλαξε τόσο δραματικά μεταξύ 14.3.2020 και 23.3.2020 ώστε να γίνει αυτή η στροφή;

    Και κυρίως, εάν πράγματι άλλαξε, πώς δικαιολογεί την επ’ αμοιβή πλέον, και όχι δωρεάν, προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων από τα Μ.Μ.Ε.;;

     

    Το μόνο που είναι αυταπόδεικτο ότι μεσολάβησε είναι η πίεση που ασκήθηκε από συγκεκριμένα Μ.Μ.Ε. για να εισπράξουν παρανόμως δημόσιο χρήμα εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού (η ταυτότητα των οποίων πρέπει να αποκαλυφθεί στην διενεργηθεισομένη προκαταρκτική εξέταση για την αναζήτηση των ηθικών αυτουργών της εδώ καταμηνυομένης πράξης της απιστίας).

     

    Στην ίδια Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, στα άρθρα 30 & 31,  υπάρχουν αμφότερες οι προβλέψεις.

     

    Στο άρθρο 30 ορίζονται τα εξής:

    Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.5.2020, είναι δυνατή η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων”.

     

    Είναι προφανές, σε όλους πλην τους καταμηνυόμενους (η ταυτότητα των οποίων, πέραν των προφανών υπαιτίων, θα αποκαλυφθεί στην διενεργηθεισομένη προκαταρκτική εξέταση), ότι στο άρθρο 30 αυτό που προβλέπεται επιπλέον της πρόβλεψης του άρθρου 31, είναι η δυνατότητα  ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων.

    Αυτό αφορά ξεκάθαρα την οργάνωση και παραγωγή των διαφημιστικών μηνυμάτων από διαφημιστικές εταιρείες (με απευθείας αναθέσεις, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων) και ΟΧΙ βεβαίως την προβολή των μηνυμάτων από τα Μ.Μ.Ε., στα οποία συμπεριλήφθηκαν πλέον και τα υπόλοιπα, πέραν των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, μέσα.

     

    Αυτό άλλωστε εξηγεί και ο …ίδιος ο κ. Πέτσας στην απάντησή τους στους βουλευτές της αντιπολίτευσης:

    Συνεπώς, η ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού επικοινωνιακού μίγματος αποτελεί οριζόντιο μέτρο που δρα συμπληρωματικά και στους τρείς άξονες δράσεων”.

     

         Είναι ξεκάθαρο ότι αυτό αφορά αυτονοήτως στην επινόηση και παραγωγή του “μίγματος” και όχι στην προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων από τα Μ.Μ.Ε.

    Με απλά λόγια, για τα Μ.Μ.Ε. είναι αδιάφορο εν προκειμένω εάν τα μηνύματα που θα προβάλουν τα παραλαμβάνουν από …ερασιτέχνες ή επαγγελματίες. Αυτό απέκτησε σημασία, ενάντια στην ίδια την κοινή λογική, για τις ανάγκες και μόνο πριμοδότησής τους από τους υπαιτίους της απιστίας δημοσίους λειτουργούς.

     

    Πώς “δικαιολόγησε ο κ. Πέτσας την παρά ταύτα επί πληρωμή (αντί της αρχικώς δωρεάν) προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων από τα Μ.Μ.Ε.:

     

    Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των εργαζομένων σε αυτά. Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης”.

     

    Πρόκειται για φθηνές δικαιολογίες και προκλητικές αλχημείες για να δικαιολογηθεί η διάθεση εκατομμυρίων ευρώ, σε βάρος των δημοσίων ταμείων, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις εν μέσω της τεράστιας κρίσης που έχει προκληθεί στην ελληνική κοινωνία και στην οικονομία της χώρας, με απρόβλεπτες, δραματικές συνέπειες για το μέλλον της Ελλάδας.

     

         Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν επικαλείται το …φιλότιμο των Μ.Μ.Ε., ούτε κανενός άλλου. Η Πράξη αυτή εκδόθηκε σε έκτακτες, δραματικές και πρωτοφανείς συνθήκες,  επειδή το κράτος δεν  είχε την “πολυτέλεια” να βασιστεί σε αυτό ακριβώς το φιλότιμο των επιχειρήσεων και των πολιτών της χώρας.  Συνθήκες γνωστές στους κυβερνώντες τόσο κατά την έκδοση της ΥΑ 179/15.3.2020, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου31, όσο και κατά την έκδοση της ΚΥΑ 227/21.3.2020, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 31, και της υπ’ αριθμ. Λ 825/23.3.2020 απόφασης του Γεν. Γρ. Πρωθυπουργού, σε διάστημα εννέα μόλις ημερών.

     

    Για το λόγο αυτό, το άρθρο 31 ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τα Μ.Μ.Ε. να προβάλλουν δωρεάν τα διαφημιστικά μηνύματα, διότι αυτό επιβάλλεται από τις δραματικές έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα και από την επιτακτική ανάγκη ενημέρωσης των πολιτών για τους τρόπους εξάπλωσης του ιού και των μέτρων που πρέπει να λαμβάνουν για την προστασία της υγείας τους.

     

    Το γεγονός ότι οι συνθήκες κατέστησαν δραματικότερες, έστω στις εννέα μέρες που μεσολάβησαν μεταξύ της δωρεάν και της επ’ αμοιβή προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης του κόσμου, επέτεινε την ανάγκη να παραμείνει δωρεάν η προβολή των μηνυμάτων αυτών, δεδομένου ότι οι συνέπειες είναι πρωτίστως δραματικές για την ελληνική οικονομία, η οποία επιβαρύνθηκε περαιτέρω ανεπίτρεπτα από την παράνομη διάθεση 11.000.000 €, την ίδια ώρα, επαναλαμβάνουμε, που οι ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό είναι επίσης δραματικές.

     

    Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση του κ. Δημητριάδη εκδόθηκε προφανέστατα κατά παράβαση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, αφού στο άρθρο 30 αυτής η πρόβλεψη για “επαγγελματική εκστρατεία” αφορά στην παραγωγή και όχι στην προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων.

     

    Σύμφωνα με το άρθρο 390 § 1 Π.Κ., “όποιος κατά παράβαση των κανόνων επιμελούς διαχείρισης προκαλεί εν γνώσει βέβαιη ζημία στην περιουσία άλλου, την οποία βάσει του νόμου ή δικαιοπραξίας, έχει την επιμέλεια ή διαχείριση (ολική ή μερική ή μόνο για ορισμένη πράξη), τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή. Αν η ζημία που προκλήθηκε υπεβαίνει συνολικά το ποσό των 120.000 ευρώ, επιβάλλεται κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή”.

    Σύμφωνα δε με τη δεύτερη παράγραφο του ίδιου άρθρου, “αν η απιστία στρέφεται άμεσα κατά του νομικού προσώπου του ελληνικού δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και η ζημία που προκλήθηκε υπερβαίνει συνολικά το ποσό των 120.000 ευρώ επιβάλλεται κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών και χρηματική ποινή έως χίλιες ημερήσιες μονάδες. Η πράξη αυτή παραγράφεται μετά από είκοσι έτη”.

     

    Ποτέ μία απιστία σε βάρος του Δημοσίου δεν ήταν τόσο ξεκάθαρη και αποδεδειγμένη όσο η καταμηνυομένη… Απιστία, μάλιστα, που τελείται σε δημόσια θέα…

     

    ΙΙ. Η επιλογή διαφημιστικής εταιρείας, τα κριτήρια επιλογής των Μ.Μ.Ε., ο αποκλεισμός της εταιρείας μας και η εν προκειμένω τέλεση των εγκλημάτων της απάτης κατ’ άρθρο 386 § 2 εδ. β΄Π.Κ. σε βάρος μας και της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 §§ 1 &2 Π.Κ.

     

         ΙΙ.1. Απάτη κατ’ άρθρο 386 § 2 εδ. Β΄ Π.Κ.

         Όπως έγινε γνωστό, τη διαφημιστική καμπάνια ανέλαβε με απευθείας ανάθεση η διαφημιστική εταιρεία με την επωνυμία INITIATIVE MEDIA, με έδρα το Χαλάνδρι Αττικής (Business Plaza, Κτίριο 2, Εθν.Αντιστάσεως 89-91, Τζαβέλα & Μυκόνου, 152 31 Κάτω Χαλάνδρι). Ερευνητέο είναι εάν υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη ανάθεση, καθώς και τα κριτήρια επιλογής της εταιρείας  INITIATIVE MEDIA.

     

    Όπως είναι ξεκάθαρο από τα άρθρα 30 & 31 της ανωτέρω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, προκύπτει άλλωστε και από την κοινή λογική, ενώ ξεκάθαρος ως προς αυτό υπήρξε και ο ίδιος ο κ. Πέτσας, ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο της επιλογής των Μ.Μ.Ε. είναι η αναγνωσιμότητα των εφημερίδων, η θεαματικότητα των τηλεοπτικών σταθμών, η ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών και η επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε. (ειδησεογραφικών και λοιπών ηλεκτρονικών σελίδων -sites).

     

    Αποκλειστικός σκοπός των ανωτέρω διατάξεων και της διαφημιστικής εκστρατείας είναι η ενημέρωση του μέγιστου δυνατού αριθμού πολιτών για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού:

     

         Παραπέμπουμε στην ως άνω απάντηση του κ. Στυλιανού Πέτσα:

    Ενημέρωση που πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία

     

    Ήδη όμως γίνονται δημόσιες αναφορές από Μ.Μ.Ε., τα οποία βρίσκονται ψηλά στις σχετικές λίστες, οι οποίες όμως είτε δεν έχουν λάβει μερίδιο της διαφημιστικής “πίτας” (διότι περί “πίτας πρόκειται), είτε έχουν λάβει μικρό μερίδιο συγκριτικά με τα “νούμερα” αναγνωσιμότητας ή επισκεψιμότητάς τους (όλως ενδεικτικά: Σχετικά υπ’ αριθμ. 7, 8 & 9).

     

    Ιδιαίτερα ψηλά στις σχετικές λίστες βρίσκονται η εφημερίδα “ΜΑΚΕΛΕΙΟ” και η ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.makeleio.gr”, ιδιοκτησίας της εταιρείας μας.

     

         Πράγματι, εις ό,τι αφορά στην εφημερίδα, τον περασμένο Μάρτιο η κυκλοφορία της, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας “ΑΡΓΟΣ” (Σχετικό υπ’ αριθμ. 10), έφτασε κατά μέσο όρο στα 4.448 φύλλα στην καθημερινή έκδοση και στα 6.755 φύλλα στην έκδοση του Σαββατοκύριακου, βρισκόμενη στην πρώτη τριάδα της σχετικής λίστας, πάνω από πολύ γνωστές παραδοσιακές εφημερίδες.

     

    Εις ό,τι αφορά δε την ιστοσελίδα “www.makeleio.gr”, σύμφωνα με τα στοιχεία της διεθνώς αναγνωρισμένης ιστοσελίδας  Alexa (της amazon.com -Σχετικό υπ’ αριθμ. 11) αυτή βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις επισκεψιμότητας, πάνω επίσης από τα γνωστότερα ελληνικά sites.

     

    Εν προκειμένω, δεν πρόκειται για περιορισμένη διαφημιστική προβολή, συγκριτικά με την αναγνωσιμότητα της εφημερίδας και την επισκεψιμότητα του site, αλλά για πλήρη αποκλεισμό αμφοτέρων των Μ.Μ.Ε. της εταιρείας μας από τη διαφημιστική εκστρατεία.

     

    Επομένως, κατά τη διαδικασία επιλογής των Μ.Μ.Ε., της υποβολής των σχετικών προτάσεων βάσει της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020, και της διάθεσης του προβλεπομένου κονδυλίου για την προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων που παράγει η ανωτέρω διαφημιστική εταιρεία  INITIATIVE MEDIA, είναι ξεκάθαρο ότι φυσικά πρόσωπα που εμπλέκονται στη διαδικασία αυτή συμμετείχαν στην τέλεση κακουργηματικής απάτης σε βάρος της εταιρείας μας.

     

    Οι υπαίτιοι,

     

    προέβησαν σε παραστάσεις ψευδών γεγονότων, συνιστάμενες στην παρουσίαση αναληθούς εικόνας της αναγνωσιμότητας των εφημερίδων και της επισκεψιμότητας των sites,

     

    άλλως απέκρυψαν το γεγονός ότι μεταξύ των Μ.Μ.Ε. που υποχρεωτικά, βάσει του σκοπού των ανωτέρω διατάξεων της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, έπρεπε να προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα για την ενημέρωση των πολιτών, ήταν τα δύο ως άνω Μ.Μ.Ε. ιδιοκτησίας της εταιρείας μας.

     

    Αποτέλεσμα των ανωτέρω παραστάσεων, άλλως αποκρύψεως, ήταν να υποστεί ζημία η εταιρεία μας, ανάλογη του χρηματικού ποσού που έπρεπε να λάβει (και δεν έλαβε λόγω της απατηλής συμπεριφοράς των υπαιτίων) από το συνολικό ποσό των 11.000.000 € που διατέθηκε για τη διαφημιστική εκστρατεία (αφαιρουμένης της αμοιβής της διαφημιστικής εταιρείας), με αντίστοιχο περιουσιακό όφελος των επιχειρήσεων που έλαβαν αντ’ αυτής, χωρίς να νομιμοποιούντο, το επίδικο χρηματικό ποσό.

     

    Αντικείμενο της προκαταρκτικής εξέτασης ως προς το σκέλος αυτό της μηνυτήριας αναφοράς είναι η συγκέντρωση των αναγκαίων στοιχείων για τη διαδικασία επιλογής των Μ.Μ.Ε., της υποβολής των σχετικών προτάσεων και της διάθεσης του κονδυλίου των 11.000.000 €, βάσει των ανωτέρω αναλυτικά εκτιθέμενων, ο εν συνεχεία προσδιορισμός του ύψους του χρηματικού ποσού που παρανόμως δεν έλαβε η εταιρεία μας και που, με βάση την Π.Ν.Π., έπρεπε να καταλήξει στα ταμεία της,  η ταυτοποίηση των δραστών και η απόδοση της σχετικής ποινικής ευθύνης σ’ αυτούς.

     

    Επαναλαμβάνουμε ότι το παράνομο εν προκειμένω του αποκλεισμού της εταιρείας μας από τη συμμετοχή της στην διαφημιστική εκστρατεία, συνίσταται στην παραβίαση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020, οι διατάξεις της οποίας απολύτως ξεκάθαρα ορίζουν ως μοναδικό κριτήριο επιλογής των Μ.Μ.Ε. τη θέση τους στις λίστες αναγνωσιμότητας των εφημερίδων τους, επισκεψιμότητας των sites τους, θεαματικότητας των τηλεοπτικών, και ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών, σταθμών τους.

     

    Σημειώνουμε, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, από καλόπιστους ή και κακόπιστους αναγνώστες της παρούσης, ότι η μηνυτήρια αναφορά μας δεν κατατίθεται “εκδικητικά” επειδή η εταιρεία μας εξαιρέθηκε από τη διαφημιστική εκστρατεία.

         Η εντύπωση αυτή θα μπορούσε να είχε κάποια βάση εάν η εταιρεία μας είχε καθ’ οιονδήποτε τρόπο ενεργήσει προς τον σκοπό να συμπεριληφθεί και αυτή στη διαφημιστική εκστρατεία και οι σχετικές ενέργειές της είχαν αποτύχει.

     

    Όμως από την πρώτη στιγμή αμφότερα τα Μ.Μ.Ε. της επιχείρησής μας έλαβαν έντιμη, σαφή και ξεκάθαρη στάση απέναντι στη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, καταγγέλλοντας την τελεσθείσα απιστία σε βάρος του Δημόσίου. Η εντολή που δόθηκε στον νομικό σύμβουλό μας ήταν μία και μοναδική:

     

    Να συνταχθεί και να κατατεθεί η παρούσα, προκειμένου η παράνομη πριμοδότηση των Μ.Μ.Ε., με το πρόχημα της ενημέρωσης και προστασίας των πολιτών της χώρας, να πάρει το δρόμο της εισαγγελικής και δικαστικής διερεύνησης, να αποδοθούν οι σχετικές ευθύνες, της φυσικής και της ηθικής αυτουργίας στην πράξη της απιστίας, και να τιμωρηθούν οι δράστες.

     

    Είναι αδιανόητο μέσα σε μία τέτοια πρωτοφανή κρίση, το πολιτικό σύστημα να εφευρίσκει τρόπους να καλλιεργήσει τις πελατειακές του σχέσεις στην πλάτη των Ελλήνων φορολογουμένων, εκμεταλλευόμενο κατά τρόπο ανήθικο την κρίση αυτή και τις δραματικές συνέπειές της.

     

    Από κει και πέρα όμως, δεν μπορούν οι υπαίτιοι των καταμηνυομένων πράξεων να θέλουν “και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο”:

    Δεν μπορούν δηλαδή, από τη μία να χαρίζουν χρήματα στα Μ.Μ.Ε. και από την άλλη, αφ’ ής στιγμής λαμβάνουν μία τέτοια παράνομη απόφαση, να μοιράζουν το παράνομο αυτό χρήμα κατά το δοκούν, επιλέγοντας “ημέτερα” Μ.Μ.Ε. και αποκλείοντας τα αντιτιθέμενα στην κυβέρνηση.

     

    Είναι δε γνωστό ότι η εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ, ο εκδότης της και οι δημοσιογράφοι της εφημερίδας και του site, υφίστανται συνεχή πόλεμο από την κυβέρνηση, και όχι μόνο την παρούσα αλλά και την προηγούμενη, καθώς και από επιχειρηματικά και οικονομικά εν γένει συμφέροντα, αφού με την πραγματικά ανεξάρτητη δημοσιογραφία που ασκεί και την κριτική της προς πάσα κατεύθυνση, απηλλαγμένη και ανεξάρτητη η ίδια από τα συμφέροντα αυτά, ενοχλεί το πολιτικό σύστημα και το επιχειρηματικό κατεστημένο.

     

    Είναι ξεκάθαρο ότι ο εν προκειμένω αποκλεισμός της εταιρείας μας, της εφημερίδας που εκδίδει και του site που κατέχει, και που έχουν αγκαλιάσει χιλιάδες αναγνώστες και επισκέπτες στην Ελλάδα, έχει ηθικούς αυτουργούς και πρέπει να διερευνηθεί  ποια συγκεκριμένα πρόσωπα ευθύνονται για τον αποκλεισμό αυτό.

     

    Αν κανείς θελήσει να αναζητήσει την απόλυτη απόδειξη του πραγματικού χαρακτήρα της διάθεσης των 11.000.000 € ως επιδότησης των Μ.Μ.Ε., θα τη βρει  στην ίδια αυτή την απάντηση του κ. Πέτσα στους βουλευτές της αντιπολίτευσης:

     

    Επίσης, έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης και έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κάθε κατηγορίας”.

    Από που και ως που γίνεται λόγος για ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης, σε μία διαδικασία διαφημιστικής εκστρατείας, στην οποία ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ κριτήριο είναι ο μέγιστος δυνατός αριθμός των αποδεκτών των διαφημιστικών μηνυμάτων;;;

     

    Η απάντηση είναι απλή για αναλύεται ξεκάθαρα στην παρούσα μηνυτήρια αναφορά:

     

    Η αναφορά του κ. Πέτσα στην ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις αυτές γίνεται διότι στην πραγματικότητα πρόκειται για παράνομη επιδότηση ιδιωτικών επιχειρήσεων. Και στο πλαίσιο της ξεκάθαρης αυτής επιδότησης λαμβάνεται “ειδική μέριμνα” να “φάνε” όλοι από την “πίτα”.

     

    Για να διατηρηθεί έτσι η σχέση εξάρτησης των Μ.Μ.Ε. από την κυβέρνηση. Ακόμα και μέσα στην πρωτόγνωρη αυτή κρίση…

     

    Ο κ. Πέτσας είπε ότι έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης.

        

         Αυτό όμως που πραγματικά ήθελε να πει είναι ότι έχει ρητά προβλεφθεί η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής πίτας…

     

    Ο κ. Πέτσας, στο τέλος της ως άνω απάντησής του  ανέφερε ότι το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση”.

     

    Προφανώς όμως, το πεδίο αυτό προσφέρεται για την πριμοδότηση, από τους υπευθύνους του κυβερνώντος κόμματος, των “ημέτερων” Μ.Μ.Ε., με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, στο πλαίσιο των πελατειακών σχέσεων μαζί τους, και τον αποκλεισμό και την “τιμωρία” των μη αρεστών…

     

    ΙΙ. Έκθεση κατ’ άρθρο 306 §§ 1 & 2 Π.Κ.

    Το έγκλημα της απάτης σε βάρος της εταιρείας μας προσλαμβάνει μεγίστη ηθική απαξία, ενέχουσα και σαφέστατη, επιπλέον ποινική διάσταση, λαμβανομένου υπόψη του γεγονότος ότι ο αποκλεισμός της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ συνεπάγεται πρωτίστως και τον αποκλεισμό των χιλιάδων αναγνωστών της από την ενημέρωση, μέσω της (παρανόμως) χρηματοδοτούμενης διαφημιστικής εκστρατείας, για την προστασία της δικής τους, και της δημόσιας εν γένει, υγείας.

     

    Η διαφημιστική εκστρατεία γίνεται, όπως ο ίδιος ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ ανέφερε, “για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού”.

         Επιπλέον ανέφερε ότι  η εκστρατεία αυτή πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία.

     

         Είναι προφανές επομένως ότι ο αποκλεισμός των χιλιάδων αναγνωστών της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ και των χιλιάδων επισκεπτών της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας “www.makeleio.gr” από την κριθείσα απολύτως αναγκαία για την προστασία της δημόσιας υγείας ενημέρωση μέσα από τη διαφημιστική εκστρατεία, εκθέτει αυτούς σε κίνδυνο της υγείας και τη ζωής τους.

     

    Η δικαιολογία ότι οι αναγνώστες της εφημερίδας μπορούν να ενημερωθούν από τους τηλεοπτικούς και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, δεν μπορεί να σταθεί σε καμία λογική, αντιτίθεται στο ίδιο το περιεχόμενο της ως άνω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και ανατρέπεται από την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωθυπουργού, με την οποία επεκτάθηκε η εκστρατεία και στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, μετά τον αρχικό περιορισμό της στους σταθμούς, γεγονός που επεσήμανε και ο ίδιος ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ στην απάντησή του στην ερώτηση της αντιπολίτευσης. Είναι επίσης δεδομένο ότι μεγάλη μερίδα του κόσμου παρακολουθεί σταθερά την ειδησεογραφία από ένα και μόνο μέσο ενημέρωσης.

     

    Για τον ίδιο λόγο δεν μπορεί να σταθεί στη λογική το επιχείρημα ότι οι αναγνώστες της εφημερίδας μας (και κάθε μέσου ενημέρωσης) ενημερώνονται ούτως ή άλλως για τα μέτρα πρόληψης, της αποτροπής της μετάδοσης του κορονοϊού και της προστασίας της δημόσιας υγείας, μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας και τη σχετική ειδησεογραφία.

     

         Αν ήταν έτσι, είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι θα παρήλκε η έκδοση της ανωτέρω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και η κυβέρνηση θα αρκείτο στη συνήθη και τακτική ενημέρωση των πολιτών μέσα από την ειδησεογραφία των μέσων που επιλέγουν για την ενημέρωσή τους.

     

    Προφανώς δεν είναι έτσι…

     

    Η καταμηνυόμενη έκθεση, επαναλαμβάνουμε ότι, πέραν της ηθικής απαξίας που εμπεριέχει, στοιχειοθετεί και το σχετικό ποινικό αδίκημα του άρθρου 306 Π.Κ., σύμφωνα με την πρώτη παράγραφο του οποίου  “όποιος εκθέτει άλλον και έτσι τον καθιστά αβοήθητο … τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών”.

    Σύμφωνα δε με τη δεύτερη παράγραφο, αν η πράξη προκάλεσε στον παθόντα α) βαριά σωματική βλάβη, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών, β) θάνατο, επιβάλλεται κάθειρξη έως δέκα έτη”.

     

    Οι υπαίτιοι, η ταυτότητα των οποίων θα προκύψει από τη διενεργηθεισομένη προκαταρκτική εξέταση, εξέθεσαν σε κίνδυνο της υγείας και της ζωής τους αόριστο αριθμό αναγνωστών της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ και επισκεπτών της ιστοσελίδας “www.makeleio.gr” αποκλείοντάς τους από την κατά τα άνω αναγκαία για την προστασία της υγείας και της ζωής τους ενημέρωση μέσω της επίμαχης διαφημιστικής εκστρατείας.

     

    Περαιτέρω, εξέθεσαν στον ίδιο κίνδυνο αόριστο αριθμό ανθρώπων, με τους οποίους ήρθαν σε επαφή οι ανωτέρω αναγνώστες και επισκέπτες, θέτοντας σε κίνδυνο εν τέλει συνολικά τη δημόσια υγεία.

        

         Σημειώνουμε ότι η επιτυχία της συγκεκριμένης διαφημιστικής εκστρατείας, πέραν από τον αριθμό των αναγνωστών κ.λπ, βασίζεται εν προκειμένω σε πολύ μεγάλο βαθμό και στην εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που έχουν οι πολίτες στα μέσα που επιλέγουν για την ενημέρωσή τους.

    Οι συντελεστές της παραγωγής των διαφημιστικών μηνυμάτων για την ενημέρωση των αναγνωστών, επισκεπτών των sites, ακροατών και τηλεθεατών, στηρίζουν τις πιθανότητες αποδοχής των μηνυμάτων και υιοθέτησης του περιεχομένου τους, ακριβώς σε αυτήν τη σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργείται μεταξύ των Μ.Μ.Ε. και του κόσμου.

     

    Σημειώνεται ακόμη ότι ο πραγματικός αριθμός της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ είναι κατά πολύ πολλαπλάσιος του αριθμού των φύλλων που αγοράζονται, αφού είναι δεδομένο και γνωστό ότι μία εφημερίδα διαβάζεται από πολύ περισσότερους ανθρώπους από τον αγοραστή της, της βαρύτητας της πράξης καθισταμένης ούτω δραματικά μεγαλύτερης.

     

    κ. Προϊστάμενε,

    Όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τα πρόσωπα που αποφάσισαν να χαρίσουν δημόσιο χρήμα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, εν μέσω μίας κρίσης που ίσως αποδειχθεί η χειρότερη οικονομική κρίση στη μεταπολεμική Ελλάδα, και στη συνέχεια αποφάσισαν, εκτός από τα εκατομμύρια, να μοιράσουν τους πολίτες σε πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, με μοναδικό κριτήριο τις πελατειακές σχέσεις τους και τις σχέσεις εξάρτησης των Μ.Μ.Ε. απ’ αυτά, αποδεικνύοντας με τη συμπεριφορά τους αυτή ότι η επίκληση της προστασίας της δημόσιας υγείας για την πριμοδότηση των Μ.Μ.Ε. ήταν πέρα ως πέρα προσχηματική και ανήθικη.

     

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

    ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ

     

         Τη διερεύνηση των εδώ καταμηνυομένων αξιοποίνων πράξεων, την ταυτοποίηση των υπαιτίων και την άσκηση της δέουσας κατά τα άνω ποινικής δίωξης σε βάρος τους.

     

         Δηλώνω ότι παρίσταμαι ως πολιτικώς ενάγουσα προς υποστήριξη της κατηγορίας κατά των μηνυομένων, λόγω της ηθικής βλάβης που μου προκάλεσαν με την αξιόποινη πράξη της απάτης σε βαθμό κακουργήματος κατ’ άρθρο 386 § 2 εδ. Β΄ Π.Κ.

     

    Μάρτυρα προτείνω τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο του Συμεών, κάτοικο Καλλιθέας Αττικής, οδός Δοϊράνης αρ. 45.

     

         Αιτούμαι επίσης την κλήση προς εξέταση των κάτωθι προσώπων, πέραν των προσώπων των οποίων η εξέταση θα κριθεί αναγκαία κατά τα άνω για τη διερεύνηση των καταμηνυομένων αξιοποίνων πράξεων:

     

    -Των 65 βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που συνέταξαν και κατέθεσαν την υπ’ αρ. 5248/27.03.2020 ερώτηση και την υπ’ αριθμ. 246/27.03.2020 αίτηση κατάθεσης εγγράφων προς τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ κ. Στυλιανό Πέτσα. Το αίτημα δεν περιλαμβάνει τους κυρίους Πέτσα και Δημητριάδη, διότι για τον μεν κ. Πέτσα πρέπει να ενεργοποιηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, ο δε κ. Δημητριάδης πρέπει να κληθεί υπό την ιδιότητα του υπόπτου.

     

         -Των αρχηγών των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Η καταμηνυόμενη πράξη της απιστίας, εκτός της ποινικής έχει και θεσμική διάσταση, και η εξέταση των ανωτέρω προσώπων καθίσταται εκ του λόγου αυτού απολύτως αναγκαία και επιβεβλημένη.

     

         -Των δημοσιογράφων και εκδοτών των μέσων που κατήγγειλαν τη διαδικασία επιλογής των Μ.Μ.Ε. στα προσκομιζόμενα σχετικά δημοσιεύματα.

        

     

         Πληρεξούσιο δικηγόρο και αντίκλητό μου ορίζω τον δικηγόρο Αθηνών Νικόλαο Αντωνιάδη (Α.Μ.  Δ.Σ.Α. 17494), κάτοικο Αθηνών, -τηλ.: 2106210248 – 6971540626.

    Αθήνα, 22 Απριλίου 2020

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    3 Σχόλια

    1. ΝΔ το κόμμα που έφερε την Ελλάδα εκεί που είναι σήμερα.
      Ο πρώτος Καραμανλής αφού έστειλε τους Έλληνες στη Γερμανια για να χτίσουν το κατεστραμμένο κράτος των Τευτόνων για ένα κομμάτι ψωμί ,έκανε τα πάντα για να μην έχει η Ελλάδα δικαίωμα στις αποζημίωσεις από την σφαγή τον βιασμό και το κλέψιμο του Ελληνικού Λαού που έγιναν κατά το δεύτερο παγκοσμίο πόλεμο από τους γερμανούς .´Επειτα το παρακράτος που ο ίδιος είχε την υψηλή εποπτεία ,δημιούργησε τα γεγονότα της Θεσσαλονίκης ,με το θάνατο του Λαμπράκη φέρνοντας τη χώρα στο χείλος του εμφύλιου .
      Σε συνέχεια έκαναν τα πάντα για να πουληθεί η Κυπρος στους Τούρκους ,ώστε να μην προλάβει και ενωθεί με την πατρίδα μας ρίχνοντας το φταίξιμο στη στρατιωτική δικτατορία , συνωμότες όλοι τους που με την ιδεολογία και φρασεολογία :η Κύπρος κείται Μακράν ,έβαλε την ταφόπλακα της ληθης μην υπολογίζοντας το αίμα των νεκρών ηρώων μας φέρνοντας την τελειωτική καταστροφή με τον αττιλα 2
      Στη συνέχεια τον1992 αφησαν την Μακεδονία έρμαιο του #soros_misselinas , ο Μητσοτάκης Κ. & ο Σαμαράς , βάζοντας όλα τα μέσα που είχαν ώστε μα μην μπορεί καμία κυβέρνηση να αλλάξει την ονομασία ενώ είχαν την δυνατότητα με εύκολο και αναίμακτο τρόπο να καταστεί δυνατό .
      Ενω ο Μπέν Χιρράμ Σαμαράς άνοιξε τα σύνορα από Βορρά εγκαινιάζοντας την νέα τάξη πραγμάτων στην Ελλάδα φέρνοντας κατά ορδές του άσπονδους γείτονες από την αλβανία .

      Εν έτη 2020

      Ανοίξτε το φάκελο της Κύπρου αν δεν έχετε σχέση με την προδοσία της ;
      Προδοτάκια είσασταν είστε και θα είστε .
      Ευτυχώς έσωσαν την τιμή μας στην Κύπρο οι: Μπικάκης ,Κατούντας ,Κατσάνης και πολλοί άλλοι αμετρήτοι Κύπριοι και Έλληνες που φόρεσαν το δάφνινο στεφάνι του Αθάνατου ήρωα ,όχι σαν εσάς Εφιάλτες της Ελλαδας .
      Ντροπή σας Ξεφτίλες

    2. ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΑΠΟ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ… ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ…. ΡΕ ΟΥΣΤ ΒΑΡΕΛΑ.

    3. Στέφανε είσαι πάντα 1 βήμα μπροστά από όλους.

    Comments are closed.