Χωρίς λεωφορεία παρέμεινε για δέκατη ημέρα σήμερα η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας διεκδικώντας δεδουλευμένα 3 μηνών.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης, οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο και δεν προτίθενται να κάνουν πίσω και να πιάσουν «τιμόνι» εάν δεν πληρωθούν.
Σε απόγνωση οι κάτοικοι της Συμπρωτεύουσας
«Διανύουμε δεύτερη εβδομάδα απεργίας στα λεωφορεία (ΟΑΣΘ) , παρέλυσε η πόλη, δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς και κανείς δεν ασχολείται με το θέμα.Γράψτε κάτι και για εμάς!
Δεν υπάρχουν χρήματα για καθημερινό ταξί.
Είμαστε σε απόγνωση!»
Ευχαριστώ
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Με αριστερή κυβέρνηση η συμπρωτεύουσα έχει παραλύσει. Οι εργαζόμενοι απλήρωτοι από τον Ιούλιο και οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται για να πάνε στις δουλειές τους. Που να βρεθούν τα χρήματα για βενζίνες και ταξί; Πολλοί φταίνε για την κατάντια της Θεσσαλονίκης. Από τον άθεοΤσίπρα μέχρι και τον τουρκολάγνο Μπουτάρη.
ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ Χωρίς λεωφορεία οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης! Εκστρατεία υπέρ του… Ωτοστόπ στην παραλία
Επίσχεση στον ΟΑΣΘ: Οι Θεσσαλονικείς ‘απαντούν’ με το »Κίνημα Ωτοστοπ»
Λύσεις για τις καθημερινές τους μετακινήσεις προσπαθούν να βρουν οι Θεσσαλονικείς, οι οποίοι μένουν χωρίς Μέσο Μαζικής Μεταφοράς για έβδομη συνεχόμενη μέρα, εξαιτίας της επίσχεσης εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.
Κι ενώ ο »πόλεμος» μεταξύ του Οργανισμνού και της Κυβέρνησης μαίνεται χωρίς να διαφαίνεται ακόμη οριστική λύση, στο Facebook προωθείται το »κίνημα ωτοστόπ», όπου προτείνει σε οδηγούς να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με τους πολίτες, που πλέον δεν αντέχει η τσέπη τους για ταξί.
Ο τρόπος είναι απλός: Τα μέλη της δημόσιας ομάδας κοινοποιούν την ώρα και τη διαδρομή τους, προκειμένου άνθρωποι που δεν διαθέτουν μέσο να το δουν και να σπεύσουν στο σημείο να κάνουν ωτοστόπ, ενώ το κίνημα εξέδωσε και αυτοκόλλητα, τα οποία οι οδηγοί που επιθυμούν να συμμετέχουν θα κολλήσουν στο παρμπρίζ τους, ώστε να ξέρουν οι πεζοί ότι το ωτοστόπ τους θα βρει ανταπόκριση.
«Είχα την ιδέα πριν από περίπου δύο ημέρες και εξεπλάγην που πήρε τόσο σύντομα, τόσο μεγάλες διαστάσεις» λέει ο εμπνευστής του «Κινήματος ωτοστόπ», Δημήτρης Παπαγεωργίου. Πεποίθησή του είναι, ότι με αφορμή το πρόβλημα μετακίνησης, ο κόσμος θα γίνει λιγότερο φοβικός και θα προσπαθήσει να έρθει πιο κοντά στον συμπολίτη του, σπάζοντας «τον δισταγμό και την αποξένωση της εποχής».
Η ιδέα είναι απλή και παραπέμπει σε παλαιότερες εποχές που ήταν πιο διαδεδομένη γιατί, «οι άνθρωποι», όπως λέει ο κ.Παπαγεωργίου, «δεν φοβόντουσαν, ούτε ήταν αποξενωμένοι». «Όσοι οδηγούμε λοιπόν, μπορούμε να περνάμε από στάσεις και να παίρνουμε κόσμο στο αυτοκίνητο μας, να γράφουμε σε χαρτάκι τον προορισμό μας για να το βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι και οι πεζοί, απλά, να σηκώνουν τον αντίχειρα» εξηγεί.
Επαγελματίες της Θεσ/νίκης: Λύση «εδώ και τώρα» στο θέμα του ΟΑΣΘ
Λύση «εδώ και τώρα» στα αλυσιδωτά προβλήματα που δημιουργεί η επίσχεση εργασίας των απασχολουμένων στον ΟΑΣΘ, ζητεί με σημερινή του ανακοίνωση ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), Μιχάλης Ζορπίδης.
Υπογραμμίζοντας ότι η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, για έβδομη ημέρα σήμερα, έχει «παραλύσει κυριολεκτικά την αγορά» και ότι οι επαγγελματίες του νομού Θεσσαλονίκης «έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και δεν αντέχουν να δέχονται νέα πλήγματα», ο κ. Ζορπίδης ζητεί από την κυβέρνηση, τους βουλευτές των κομμάτων και τους αιρετούς της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης «να σπεύσουν, να δώσουν λύση και να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ».
Τονίζει: «Φτάνουν πια οι διαπιστώσεις, οι περιγραφές, οι εκκλήσεις και οι διαμαρτυρίες. Απαιτούμε λύση. Δεν είναι δυνατό να ταλαιπωρείται έτσι μία ολόκληρη πόλη και απλώς να σχολιάζουμε. Μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες οι πολίτες δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους επί έξι μέρες λόγω μίας απεργίας».
Αύριο θα βγούν οι οριστικές αποφάσεις για τον ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη
ΧΑΛΑΡΑ ΚΑΡΝΤΑΣΙΑ! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΦΡΑΠΕΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ)
Βαλε ρε ζορπιδη τα λεωφορεια σου με αντιτιμο 1,5 ευρω,για να την ακουσουν στερεο,ξερω οτι υπάρχουν απαραβατες προυποθεσεις και δυσκολιες, αλλα μονο έτσι θα ταρακουνηθουν τα λαμογια του δημοσιου-ιδιωτικου (με λενε ριζο και οπως θελω το γυριζω) Μονοπολιακου ΟΑΣΘ….που πληρωνει μερισμα στους μετοχους.. Εχει 7 εκατομυρια αποθεμα κρατημενα απο τους μισθους των υπαλλήλων( δεν ξερω αν ισχυει παντως μου το ειπαν 2 οδηγοι) και περιμενουν τη βοηθεια του κράτους….ο κοσμος που πηρε καρτα που δεν χρησιμοποιει μια βδομαδα τι θα γινει? Τον τελευταιο χρονο καθε μήνα «κλεβουν» 2-3 μερες με απεργιες,αποχες,επισχεσεις,να τοτς χεσω τα μουτρα, χειροτεροι απο τους δημοσιους υπαλλήλους,να μη σχολιασω συμπεριφορες-μαγκιες.Ξεφτιλισμενοι που το χετε κανει οικογένειοκρατια το επαγγελμα… Απο μπαμπα σε παιδι η θεση…..αλλα οταν θα ξαναρχισουν να δουλεύουν, μα την παναγια θα πεσει πολυ ξυλο, ειτε σε οδηγους ειτε εισπρακτορες και εισητηριο θα κοψω ξανα απο το 2017 και όποιος θελει ας κοντεψει….
Φταιει και το ανυπαρκτο κρατος αλλα φταιει και ο ΟΑΣΘ γι’αυτη την καταντια!
Που ακουστηκε οδηγοι να παιρνουν 1380€… παρακαλω! Στην σημερινη εποχη που ολοι οι αλλοι οδηγοι σε ιδιωτικες εταιριες παιρνουν μαξιμουμ 800€.
Και σαν να μη φτανει αυτο οι μισοι περιπου οδηγοι ειναι και μετοχοι! Άλλα φραγκα κι απο εκει!
Τα αυτοκινητα ειναι ερειπια απο μεσα. Και μιλαμε για χειρολαβες που λειπουν βιδες! Βαλτε ρε αργοσχολοι τεμπελχαναδες μια βιδα…που δεν εχετε πιασει ουτε κατσαβιδι καποιοι εκει στο συνεργειο του ΟΑΣΘ και ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ!
Πολλοι οδηγοι πριν 4-5 χρονια ηξεραν τι θα συμβει και…την εκαναν οδηγοι για Γερμανια!
Για να επιβιωσει ο οργανισμος (οπως το βλεπουν αυτοι) θα πρεπει το εισιτηριο να παει στα 2,5€. Βεβαια τοτε ολοι θα παιρνουν ταξι…Μα οι περισσοτεροι θα πηγαινουν με τα ποδια!
Υπαρχει ομως και η λυση… να γινουν μειωσεις (κουβεντα για την ταμπακερα).
Δυστυχως ή ευτυχως το επαγγελμα θα ανοιξει (αλλωστε ειναι ορος του μνημονιου) ,οι μετοχες θα πανε στα Ταρταρα και θα μπορει καποιος να αγορασει λεωφορειο με πολυ λιγοτερα χρηματα και να ορισει ανταγωνιστικα και την τιμη.
Η πλειοψηφεια των πολιτων στη Θεσ/νικη κραζει πρωτα τον Τσιπρα , αλλα και τους οδηγους που δεν δεχονται μειωσεις στους μισθους τους.
Φυσικα και δεν πρεπει να δουλευει κανεις δωρεαν (και μαλιστα 2,5 μηνες)…αλλα και αυτοι οι ιδιοι ηξεραν «που παει το πραγμα»!
Και φυσικα την ταλαιπωρια την πληρωνει ο «λαουτζικος»!
Ολοκληρη Θεσ/νικη με 1.000.000 πληθυσμο και να μην υπαρχει ΜΜΜ!
Ξεφτιλα!
Θυμάστε 2 χρόνια τώρα που γράφω οτι πρώτα θα πέσει η Γερμανία και ΗΠΑ και τέλος η Ελλάς; Σε λίγο καιρό θα με θυμηθείτε έρχονται και άλλα κανόνια..