«ΦΩΤΙΑ» ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ – ΣΤΑ ΥΨΗ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ – ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 150%

    Κοινοποίηση:
    1

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για αλλαγή του χρόνου, αλλά και για την αύξηση των τιμών στα διόδια.

    Η Κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου», που εκμεταλλεύεται το τμήμα του ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό μέχρι την Ημαθία, προανήγγειλε, ήδη, αυξήσεις μέχρι και 10 λεπτά ανά διέλευση σε ορισμένους σταθμούς διοδίων και για ορισμένες κατηγορίες οχημάτων από την 1η Ιανουαρίου.

    Μάλιστα, σε κάποιους σταθμούς διοδίων η αύξηση φθάνει και το 150%, όπως σε αυτόν των Μαλγάρων, όπου το κόμιστρο θα αυξηθεί από το 1,20 ευρώ που είναι σήμερα στα 2,98 ευρώ.

    Επιπλέον, στην ΚΥΑ, που υπογράφουν οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, εκτός της αύξησης του κόστους των διοδίων επί της Εγνατίας προβλέπεται η δημιουργία 43 συνολικά πλευρικών διοδίων.

    Ακόμη στην ίδια ΚΥΑ προβλέπεται από 1ης Ιανουαρίου 2019 κατάργηση κάθε απαλλαγής από την πληρωμή διοδίων. Μόνη εξαίρεση οι άνεργοι οι οποίοι θα διέρχονται δωρεάν, όταν δείχνουν την κάρτα ανεργίας. Όπως αναφέρει, «κάθε απαλλαγή ή εξαίρεση καταβολής διοδίων τελών στην Εγνατία Οδό και στους καθέτους άξονες αυτής, πλην των αναφερομένων στην παράγραφο 1 καταργείται και παύει να ισχύει από την 01-01-2019».

    Αναλυτικά οι χρεώσεις:

    για τον σταθμό Παμβώτιδα, το μήκος καθορίζεται σε 39,7 χιλιόμετρα με χρέωση 1,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ σήμερα)
    για το Μαλακάσι σε 48,1 χιλιόμετρα με χρέωση 2,40 ευρώ (από 2,10),
    για τη Σιάτιστα σε 48,6 χλμ. με χρέωση 2,40,
    για τον Πολύμυλο σε 48,2 χλμ. με 2,41 ευρώ (από 2,40),
    στα Μάλγαρα για μήκος 59,7 χλμ με 2,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ),
    στη Θεσσαλονίκη για μήκος χρέωσης 13,8 χλμ σε 0,69 ευρώ,
    στην Ανάληψη για 58,8 χλμ σε 2,94 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
    στην Ασπροβάλτα για 28,5 χλμ. το κόστος ανέρχεται σε 1,42 ευρώ,
    στη Μουσθένη με μήκος χρέωσης 54,3 χλμ. η χρέωση γίνεται 2,71 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
    στην Καβάλα με 47,2 χλμ. 2,36 ευρώ,
    στον Ίασμο για 46,2 χλμ. η χρέωση διαμορφώνεται σε 2,31 ευρώ (από 1,90 ευρώ),
    στη Μέστη με 55,7 χλμ. σε 2,78 ευρώ (από 1,70 ευρώ) και στο Αρδάνιο για 40,5 χλμ. σε 2,02 ευρώ.
    Για τον σταθμό διοδίων της Τύριας στο οδικό τμήμα Νεοχωρίου-Σελλών-Τύριας, η περιοχή χρέωσης καθορίζεται σε 68,4 χιλιόμετρα (μεταξύ Ηγουμενίτσας-Ιωαννίνων), διαμορφώνοντας την τιμή του διοδίου σε 3,42 ευρώ από 2,10 ευρώ (67%)
    στους κάθετους άξονες στην Ιεροπηγή, το μήκος χρέωσης καθορίζεται σε 47,2 χλμ. με χρέωση 2,36 ευρώ (από 2,10 ευρώ),
    στους Ευζώνους για 60 χλμ. με κόστος 3 ευρώ (από 1,80 ευρώ),
    στον Προμαχώνα για 48 χλμ. με χρέωση 2,4 ευρώ (από 2,40 ευρώ)
    στο Στρυμονικό για 47,5 χλμ. με κόστος 2,37 ευρώ.

     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    8 Σχόλια

    1. Στέφανε αν ισχύει κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουμε πράξεις όχι λόγια.Υπάρχει περίπτωση να μπορέσουμε να μετακινηθουμε με γαϊδουράκια η άλογα?Μπορεί να γίνει μια τέτοια θυσία για το καλο του πλανήτη και της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδος μάς. Συνενλληνες είστε έτοιμη για μη τέτοια θυσία να παραδώσετε τα αμάξια σας για ένα καλό σκοπό να σωθειτε εσείς η πατρίδα σας ο πλανήτης όλος?Να πάρουμε πάλι γαϊδουράκια Στην Επαρχία και στις πόλεις να πάρουμε ποδήλατα και να πηγαίνουμε με τα ποδια.θα κάνουμε και καλό στην υγεια μας.Οι χοντροκολες και χοντροκοκοι μας η πέσουν και θα γίνουμε σφρυγγικοι και όμορφοι πάλι και όχι άσχημοι σα τους τούρκου.Οι Έλληνες είναι ωραία ράτσα απλά πρέπει να αδυνατισομεν.

      1. βρε φιλε μου γιατι με αντιγραφεις εγω σταματησει την ενημερωση..ξερουν οτι δεν εισαι εγω.και δεν μπορεις να γινεις εγω…..δεν πειραζχει σου παραχωρω την θεση μου….

    2. Απατεώνες …λαμόγια και Δράκουλας πίνουν το αίμα του Ελληνικού λαού σιγά σιγά.

    3. μια λυση υπαρχει παιδια με τα διοδια εξω οι υπαλληλοι και στουπια με βενζινη να γινουν καρβουνο σκεψου να ειχαμε την εκταση της τουρκιας τι θα γινοτανε με τα λαμογια

    4. χαχαχαχα ….αριστερή κυβέρνηση τού ψευτοτσίπρα …
      ρε στέφανε βάλε πρωτοσέλιδο στο μακελιό …
      τί γίνεται συριζαίοι με τα διόδια στήν αττική οδό ???
      γιατί δεν ΕΧΟΥΝ πάει τα διόδια τής αττικής οδού στό κράτος σύμφωνα με τίς συμβάσεις πού εχουν υπογραφεί χρόνια πρίν ?

    5. Στεφανε……απο το να πας Σπαρτη,….καλυτερα να πας Λονδινο……μιλαμε για κλεφτες….πρεπει να τα απαλλοτριωσει το κρατος και να τα γκρεμισει…..με δικα μας λεφτα γινανε και κονομανε οι ιδιωτες νταβατζηδες…

      1. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?

    Comments are closed.