ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΙΜΟΥΛΗ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ – ΒΡΟΧΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ – ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΗΚΑΝ – ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ – ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ “ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ” ΤΟΥ

    Κοινοποίηση:
    w17-121801kimoulhs

    Οι καταγγελίες κατά του Γιώργου Κιμούλη συνεχίζονται με τη Ζέτα Δούκα να έχει ανοίξει τον “ασκό του Αιόλου”! Όλες, θυμήθηκαν τώρα τη λεκτική και την άσχημη συμπεριφορά που έχουν δεχθεί από εκείνον. Τα κυκλώματα του θεάτρου θέλουν τον Κιμούλη μακριά από αυτά;

    Εκτός της Ζέτας Δούκα που έκανε την αρχή, λέγοντας: «Δεν είναι σεξουαλικής φύσεως και θέλω να το τονίσω, είναι ψυχολογική και λεκτική βία. Ήταν πριν από 13-14 χρόνια σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας με ένα πολύ ωραίο έργο, με σπουδαίο καστ. Ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης και ηθοποιός ήταν επικεφαλής του θιάσου, ο οποίος είναι ένας σπουδαίος ηθοποιός.

    Συνάντησα μια απίστευτης έντασης ψυχολογική και λεκτική βία εντός και εκτός σκηνής, με εξάρσεις, περιστατικά θυμού, απαξίωσης, ειρωνείας σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πάνω στη σκηνή έκανε ό,τι μπορούσε προκειμένου να προκαλέσει στον άλλον ένα βραχυκύκλωμα για να τα χάσει…

     Ένα βράδυ, όταν καιγόταν η Αθήνα με τα γεγονότα για τον Γρηγορόπουλο, έστειλε έναν συνάδελφο να μου πει να βγω στη σκηνή και να πω ότι ακυρώνεται η παράσταση. Όταν πήγα να τον ρωτήσω γιατί δεν το λέει αυτός ως επικεφαλής, με έβρισε, με κλώτσησε και είπε «ΟΚ, πάμε τρίτο κουδούνι». Έβαλα την αξιοπρέπεια μου κάτω από το θέατρο, έβαλα τον φόβο μου πάνω για να μην πουν ότι έκλεισε το θέατρο αυτή. Κατέρρευσα δύο φορές επί σκηνής.

    Η παράσταση για την οποία μιλάω ήταν το «Πιο κοντά» (Closer), στο Θέατρο Αθηνών το 2008 – 2009. Ό,τι είπα το υπέστην από τον Γιώργο Κιμούλη».

    Στη συνέχεια, βγήκε η Κατερίνα Γερονικολού, η οποία μίλησε για φόβο εκ μέρους της απέναντι στον Γιώργο Κιμούλη σε παράσταση που είχαν παίξει μαζί. Ευχαριστώντας τη Ζέτα που της έδωσε θάρρος, η σύντροφος του Γιάννη Τσιμιτσέλη έκανε πριν από λίγο μια ανάρτηση-«φωτιά» για τον Κιμούλη, αιτιολογώντας γιατί μίλησε και εκείνη τώρα: «Γιατί τώρα; Γιατί τώρα δε με νοιάζει τι θα πουν. Πείτε ότι θέλετε ελεύθερα! Γιατί τώρα νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Δεν είμαι τόσο μικρή για να φοβάμαι τον ίσκιο μου.Αλλά ούτε και τόσο μεγάλη για να μην κλαίω σαν μωρό όταν έρχονται όλα πάλι στο μυαλό μου.

    Με φόβισες. Με τρόμαξες… Με έκανες να μην πιστεύω σε μένα. Εσύ, που μου έδωσες τον ρόλο. Να βάζω στοιχήματα με τον εαυτό μου αν θα μπορώ να συνέλθω μετά τη «συνεργασία» μας.
    Φοβόμουν κι εγώ να μιλήσω, γιατί κάποια στιγμή τα περιοδικά μας είχαν ονομάσει ζευγάρι και θα έλεγαν όλοι ότι αυτά είναι τα λόγια μιας «πικραμένης».

    Πικραμένη βέβαια είμαι. Όχι από κάποια υποτιθέμενη σχέση μας. Ούτε από κάποιου είδους σεξουαλική παρενόχληση. Τίποτε από τα δύο δε συνέβησαν.
    Πικραίνομαι που δεν κατονομάζουμε τον εργασιακό εκφοβισμό. Που αποθεώνουμε κακόβουλους θνητούς. Που επιτρέπουμε συμπεριφορές που πληγώνουν την αξιοπρέπεια μας. Την ψυχούλα μας.
    Με καθαρή συνείδηση, σε συγχωρώ που με πλήγωσες. Αλλά όσο περνάει από το χέρι μου δε θα επιτρέψω να το ξανακάνεις εσύ ούτε κανείς άλλος.

    @zetadouka , σε ευχαριστώ που μου έδωσες το θάρρος και μου έδειξες τον τρόπο. Μου θύμισες εικόνες που ήθελα να ξεχάσω. Μου έσφιξες την καρδιά. Λυπάμαι για όσα σου συνέβησαν… λυπάμαι και για μένα.
    Ως εδώ όμως”.

    Σήμερα, η Ευδοκία Ρουμελιώτη ήταν αυτή που μίλησε για την ψυχική βία που της άσκησε ο Γιώργος Κιμούλης:

    «Δεν μπορεί να βγαίνει ο κύριος Κιμούλης και να λέει ότι τώρα θυμηθήκαμε η Ζέτα, εγώ και άλλοι συνάδελφοι που θα μιλήσουμε, πατώντας πάνω στην κορυφαία πράξη της Μπεκατώρου. Πάντα τα λέγαμε αλλά τα λέγαμε μεταξύ μας. Όλοι ξέρουμε μέσα στον χώρο για τις συμπεριφορές του συγκεκριμένου ανθρώπου» ανέφερε αρχικά η ηθοποιός και στη συνέχεια σχολίασε το ότι ο Γιώργος Κιμούλης δήλωσε πως η Ζέτα Δούκα έπρεπε να έχει μιλήσει τότε, αφού ήταν πρωταγωνίστρια και δεν χρειαζόταν να φοβάται:

    «Εγώ δεν ήμουν μια φτασμένη ηθοποιός ήμουν 25 χρονών. Ήταν η τρίτη μου παράσταση. Δεν ήμουν πρωταγωνίστρια. Φοβόμουν, ένιωθα ότι αν μιλήσω τα βάζω με τον Γιώργο Κιμούλη και έκανα μια κακή αρχή στο θέατρο και μπορεί να μην ξαναδούλευα και εγώ ζούσα από αυτή τη δουλειά».

    Στη συνέχεια η Ευδοκία Ρουμελιώτη περιέγραψε τη συνεργασία τους και το πρόβλημα υγείας που απέκτησε από αυτή: «Είναι από τις χειρότερες εμπειρίες στη ζωή μου. Μετά από τη συνεργασία μας παντρεύτηκα ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα στις φωνητικές μου χορδές. Για να βγάλω την παράσταση αναγκαζόμουν να κάνω ενέσεις κορτιζόνης και το ήξερε αυτό. Απέκτησα πολύ σοβαρό πρόβλημα στις φωνητικές μου χορδές… Ήμουν τρομερά ευτυχισμένη για αυτή την παράσταση, όταν άρχισα να κάνω πρόβες. Στις πρόβες όλα πήγαιναν περίφημα. Όλα ξεκίνησαν τη πρώτη φορά που ανεβήκαμε στη σκηνή. Αυτός ο άνθρωπος με κακοποίησε ψυχικά, Μετά τη συνεργασία μας φοβόμουν να ανέβω πάνω στη σκηνή. Την ώρα που έπαιζα με έβριζε χυδαία. Ήμουν πάνω στη σκηνή και ερχόταν από πίσω μου και δε μπορώ να πω αυτά που άκουγα να μου λέει στο αυτί μου… Έπιασα τον καλλιτεχνικό διευθυντή και τον ίδιο και τον ρώτησα γιατί, γιατί τα έκανε όλα αυτά αφού εκείνος με είχε επιλέξει. Ευτυχώς που μετά συνάντησα ανθρώπους που με υποστηρίξανε και με στήριξαν και έμεινα σε αυτόν τον χώρο. Ήταν η πρώτη φορά που δεν κατάφερα να κλείσω τη σεζόν. Στο διάλειμμα της παράστασης φοβόμουν να μείνω στο καμαρίνι και πήγαινα και καθόμουν στην τουαλέτα μέχρι να περάσει η ώρα για να βγω στη σκηνή… Πήγα και βρήκα τον καλλιτεχνικό διευθυντή που ήταν ο Λάκης Λαζόπουλος και του είπα ότι θέλω να φύγω,  και μου είπε ότι η ψυχική υγεία μου είναι πάνω από όλα».

    Όσο για το ότι ο Γιώργος Κιμούλης έχει αποφασίσει να κινηθεί νομικά η Ευδοκία Ρουμελιώτη είπε: «Δεν με ενδιαφέρει, να κάνει ό,τι θέλει. Να μου κάνει μήνυση να με πάει στα δικαστήρια. Έχω μιλήσει γι’ αυτό, δεν μιλάω πρώτη φορά. Αυτά που λέω είναι όλα αλήθεια. Είχα στήριξη από την οικογένειά μου και τη μητέρα μου. Φοβόμουν να πάω να μαζέψω τα πράγματά μου από το καμαρίνι μου. Σωματικά δεν είχε γίνει βίαιος, είχε γίνει λεκτικά. Δεν ήξερα γιατί τα περνάω όλα αυτά. Ούτε σεξουαλικά με παρενόχλησε ποτέ. Το βράδυ που είπα «φεύγω» συνέβη κάτι που δεν θέλω να πω. Είχαν μαζευτεί πολλά και αυτό που συνέβη εκείνη τη μέρα ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι… Αν έβγαινε και έλεγε ότι ήταν μια άτυχη στιγμή, ότι ήταν μια δύσκολη περίοδος της ζωής του, αν ζήταγε συγγνώμη ίσως να το αντιμετωπίζαμε διαφορετικά όμως ακόμα και χθες έγινε μια προσπάθεια να διαστρεβλωθούν τα πράγματα….Δεν φοβάμαι πια, δεν φοβάμαι ότι δε θα ξαναβρώ δουλειά…. Όταν εγώ βγήκα και μίλησα πρώτη φορά γι’ αυτό πέρασε στα ψιλά γράμματα».

    Και η Φαίη Ξυλά όμως, μίλησε για τη χειρότερη συνεργασία της ζωής της, χωρίς βέβαια να αναφέρει ύβρεις και άσχημα περιστατικά: “Μιλούσαμε μόνο στη σκηνή” είπε χαρακτηριστικά.

    Στο πλευρό της Ζέτας Δούκα όμως, τάχθηκαν ο Νίκος Ψαρράς και η Δώρα Χρυσικού οι οποίοι σήμερα εξέδωσαν επίσημη ανακοίνωση στην οποία αναφέρουν: «Ακούσαμε με προσοχή όσα κατέθεσε δημόσια η συνάδελφός μας Ζέτα Δούκα περιγράφοντας την οδυνηρή εμπειρία της και τα όσα υπέστη από συγκεκριμένο άνθρωπο του θεάτρου κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης “Closer” στην οποία συμμετείχαμε κι εμείς.

    Δυστυχώς ήμασταν μπροστά σε πολλά από τα περιστατικά που ανέφερε. Από το βάθος της καρδιάς μας εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας προς τη Ζέτα και την συγχαίρουμε για το θάρρος της. Τέλος είμαστε πρόθυμοι να καταθέσουμε στις αρμόδιες αρχές οποτεδήποτε κληθούμε. Νίκος Ψαρράς – Δώρα Χρυσικού», ανέφερε η ανακοίνωση.

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΜΟΥΛΗ

    Άμεση ήταν η απάντηση του Γιώργου Κιμούλη με δήλωσή του στα Παραπολιτικά. «Όσα είπε είναι απαράδεκτα και ψευδή και έχω ήδη κινηθεί νομικά κάνοντας αγωγή και μήνυση».

    Μιλώντας μάλιστα, σήμερα στον Alpha ξεκαθάρισε πως: «Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει συμβεί. Έχω κινηθεί ήδη δικαστικά, κάνοντας αγωγή και μήνυση για ακραία συκοφαντική δυσφήμιση. Αντί να βγω εγώ, να βγει εκείνη; Δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, μπορεί να ήταν πράξη του να της δείξω ότι είναι και αυτή πρωταγωνίστρια. Μπορεί, δεν ξέρω. Τι; Να απέφευγα να μιλήσω στον κόσμο; Αν είναι δυνατόν. Δεν το έχω κάνει ποτέ. Η κυρία Δούκα δεν ήταν ένα κορίτσι που μόλις είχε βγει από τη σχολή ούτως ώστε εάν έχουν συμβεί όλα αυτά τα γεγονότα να μην έχει σηκωθεί να έχει φύγει; Ή να μην έχει πάει στον παραγωγό να του πει ότι φεύγω αν ο κύριος τάδε συνεχίσει να μου συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο», είπε αρχικά ο Γιώργος Κιμούλης για τη Ζέτα Δούκα.

    Ο Γιώργος Κιμούλης μίλησε επίσης για την στήριξη που έλαβε η Ζέτα Δούκα μετά τους ισχυρισμούς της, ειδικά δε, από τον Νίκο Ψαρρά, συμπρωταγωνιστή και των δύο στην επίμαχη παράσταση με τον Γιώργο Κιμούλη. «Δεν έχω να πω τίποτα για την Κατερίνα Γερονικολού και τον Νίκο Ψαρρά. Με έχει θυμώσει αυτή η ιστορία…Θέλω να ελπίζω ότι συνάδελφοι που αυτή τη στιγμή θεωρούν τον εαυτό τους υποχρεωμένο να λειτουργήσουν στο γενικό κλίμα του έλα να μιλήσουμε και να πούμε τα πάντα, κάτι τέτοιο δεν θα ειπωθεί, θέλω να ελπίζω. Γιατί βεβαίως και εκεί θα κινηθώ νομικά» είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Κιμούλης.

    Σχολιάζοντας την ανάρτηση της Κατερίνας Γερονικολού που στρέφεται εναντίον του σκηνοθέτη και πρώην συμπρωταγωνιστή της, ο Γιώργος Κιμούλης είπε πως «Δεν έχω να πω κάτι τώρα για την κυρία Γερονικολού. Αν τρόμαξε παίζοντας μαζί μου ή στις πρόβες, εντάξει. Τι να κάνουμε τώρα; Δεν πιστεύω ότι η Κατερίνα έχει καταγγείλει, αν θέλετε, κακοποίηση. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο πάνω σε αυτό».

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    74 Σχόλια

    1. αδηφαγα τηλεοπτικη βια.ΑΥΤΗ η προτασηΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.

    2. Δεν είναι δυνατόν να τον κατηγορούν για ολ’ αυτά και να μην υπάρχει δόση αλήθειας. Προφανώς είναι σαδιστής, υπερόπτης και μισογύνης και καλά του κάνουνε. Ήρθε η ώρα του να πληρώσει. Το ότι δεν τις εκβίασε σεξουαλικά δείχνει και την απαξίωση του και το μίσος που τρέφει για το γυναικείο φύλο.
      Αυτό ίσως προέρχεται επειδή έζησε σε οικογένεια χωρισμένων γονιών . Ηταν φτωχός, δούλευε από δω κι από κει και προφανώς εκδικείται τους συνεργάτες του για να βγάλει το άχτι του για δικά του βιώματα. Το αν είναι καλός ηθοποιός, άσχετο. Το ότι έδερνε την γυναίκα του κατά την διάρκεια του σεξ όπως λένε και αν ευσταθεί το αποδεικνύει.
      Οι άλλες πάλι, οι τύπισσες που το θυμήθηκαν λόγω ανεργίας ετεροχρονισμένα, καλές είναι και του λόγου τους. Ειδικά η Ζέτα Δούκα που τα είχε στο παρελθόν με την μουστόγρια τον Καρβέλα. Γιατί η χειρότερη κακοποίηση κατ’ εμέ είναι να βλέπεις τη φάρτσα του Καρβέλα μπροστά σου και πόσο μάλλον να κάνεις σεξ μαζί του. Κι επειδή όμοιος ομοίω αεί πελάζει θεωρώ ότι όσο σκατά χαρακτήρας είναι ο Καρβέλας άλλο τόσο είναι και αυτή.
      Όλες όσες βγήκαν έχουν λόγους και παρακινήθηκαν από κάποιους. Δεν είναι τυχαίο που βγήκαν τώρα. Τον λόγο μιας και δεν μπορούμε να τον μαντέψουμε θα τον μάθουμε συν τω χρόνω.

    3. Εγώ λέω να κάνουμε πόλεμο άντρες με γυναίκες όπως στην αρχαία Ελλάδα με την Λυσιστρατη.
      Η Λυσιστράτη είναι κωμωδία του Αριστοφάνη που γράφτηκε και διδάχθηκε το 411 π.Χ.. Θεωρείται ένα από τα παλιότερα και χαρακτηριστικότερα αντιπολεμικά έργα. Η υπόθεση έχει να κάνει με τη σεξουαλική απεργία που κηρύσσουν οι γυναίκες της Αθήνας και της Σπάρτης, προσπαθώντας έτσι να πείσουν τους άντρες τους να σταματήσουν τον Πελοποννησιακό Πόλεμο.

    4. Οι trush ηθοποιοί έχουν μείνει χωρίς δουλειά, πληρώθηκαν η υποκινηθηκαν η τους έταξαν η ακόμα και τους εκβιασαν να αμαυρώσουν στοχευμενα το όνομα του Κιμουλη πατώντας στην αδυναμία του να είναι καθώς πρέπει κοινωνικός στη δουλειά πάνω. Σε τόσα σχόλια κανένας δεν αναρωτήθηκε πως ειναι δυνατον να ειναι μονο ένας που συνάντησαν όλοι αυτοί οι παπαγάλοι να φαίρεται έτσι στο θέατρο? Μόνο αυτός είναι κ με όλους τους άλλους είχαν Αγία συνεργασία?? Όταν καταγγελεις αληθινά τη λεκτική βία, ονομάζεις όλους αυτούς που στο έκαναν. Εδώ είναι στοχοποιηση. Ειναι ο σύγχρονος τρόπος να στέλνεις τον αριστερό στην Μακρόνησο. Κιμουλη θα σε φάνε λάχανο, μην τους αφήσεις. Το σύστημα κάτι αγκάθια σαν τον Κιμουλη τα βγάζει εύκολα από τη μέση. Το έχει δείξει ξεδιάντροπα τόσες δεκαετίες. Και τώρα οι κυβερνήσεις κ τα αφεντικά τους έχουν καβαλήσει το καλάμι πιστεύοντας ότι έχουν εδρεωθει για πάντα… Πλανώνται πλανην οικτρη… 👺👺👺

    5. Ρε μάγκες στο τέλος για να βγεις με γυναίκα θα την βάζεις να υπογράφει υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105… Υπογραψε πρωτα και μετα βόλτα….

      1. Μάλλον εσύ θα χρειαστεί να την υπογράφεις, τέτοιος που είσαι…

    6. Αριστερος Κιμουλης..ενδοξος υπερασπιτης των ανθρωπινων δικαιωματων…

    7. Μπορεί να ήταν αγενής, αυστηρός και δύστροπος σαν εργοδότης, αυτό όμως δεν τον κάνει εγκληματία, σωστά;

      1. Κωλοχαρακτηρας, καβαλημενος και εντελως, μα ΕΝΤΕΛΩΣ αταλαντος. (ο πρώτος είναι;)

    8. Η άλλη ατάλαντη λέει ότι τής κατέστρεψε τια φωνητικές χορδές. Αν μωρή δεν έχεις κάνει ορθοφωνία, σωστή τοποθέτηση φωνής, τί φταίει αυτός; Επίσης είπε ότι είναι γνωστά στο χώρο, ότι τα συζητάνε μεταξύ τους. Ωραία, αφού ήξερε τι ανθρώπος είναι, γιατί δέχτηκε τον ρόλο; Αποδεχόμενη τον ρόλο συναινούσε και σε όλα τα παρελκόμενα. Τα φοβισμένα γυναικάρια που ενώνονται τώρα και το παίζουν δυνατές. Οι πιο περπατημένες είναι οι πιο δειλές!

      1. Μπορείς να μας δικαιολογήσεις την ακραία άποψη σου; Ξέρεις, ούτε τα ζώα δεν επιτρέπεται να κλωτσάμε.

        1. Το παραπάνω ζώο (σκούμπυντού 😂) επιτρέπεται να το κλωτσάμε…

    9. Ένας κόσμος φτιαγμένος απο “Νταβαντζίδες”. Και κάποιοι τους επικροτούν !

    10. Ρε ατιμε καθηγητή που μου ειχες φωνάξει επειδή δε διαβασα και χτύπησες το χέρι στο θρανίο μου,θα δεις τι θα πάθεις,όλα θα τα πω.Δεν είπα τίποτα τότε γιατί φοβήθηκα μήπως με κοψεις στο μάθημα.35 χρονια πέρασαν και δε το εχω ξεπεράσει.

    11. εγω εχω να πω οτι οταν θελουν οι κυριες να γινουν κατι παιζουν τους ρολους με τα στηθια το τριγωνο (καταλαβατε ) και με οποια φαντασια εχουν αυτοι που κρατανε την προβολη τους το ιδιο ισχυει και για τις τραγουδιστριες με αυτα τα προσοντα τραγουδανε γιατι φωνη δεν εχουν αν δεν τους αρεσε αυτος ο τροπος για να πετυχουν ας φευγανε και ας γινοντουσαν κομωτριες η μοδιστρες τι ζητανε τωρα ολες αυτες οι κυριες με κλωτσησε με πηδηξε με κοιταξε με εβρισε κλπ και εγω οταν ημουν στρατιωτης ειχαμε εναν λοχαγο στο χαιδαρι που ειχε χουι να μας σηκωνει στις 3 το πρωι και να χοροπηδαμε στο υπαιθρο μεχρι το ξημερωμα τι θα καναμε εμεις μετα απο 50 χρονια να καναμε ενας λοχος καταγκελια ? ας ειμαστε και λιγο σοβαροι και με λογικη υγ. με μια συμπληρωματικη δηλωση εμεις δεν μπορουσαμε να φυγουμε απο το στρατευμα ενω ολοι αυτοι μπορουσαν να φυγουν απ[ο το θεατρικο σχημα

    12. Τέχνη χωρίς ερωτισμο χωρίς πάθος χωρίς ένταση δεν κάνεις… Εκτός αν κάνεις “νεκρή φύση”… Ιδίως στο θέατρο και στο σινεμά πως θα γίνει δηλαδή… Αρε αρχαίο πνεύμα αθάνατο… Οι αρχαίοι που κάνανε γυμνά αγάλματα με τα… Έξω δηλαδή τι να πούμε…
      ή που να διαβαζανε Αριστοφανη….
      Στην Αρχαία Ελλάδα, στο πλαίσιο των εορτασμών που γίνονταν κατά το μήνα Ποσειδεώνα (Μικρά ή Κατ’ αγρούς Διονύσια), επ’ ευκαιρία της παραγωγής και χρήσης των νέων κρασιών, πραγματοποιούνταν πομπή, στην οποία προηγούνταν ο φαλλός,[5] σύμβολο παραγωγής και γονιμότητας, κατασκευασμένο ομοίωμα από δέρμα και αναρτημένο πάνω σε κοντάρι. Ακολουθούσαν οι «εορταστές», οι οποίοι έβαφαν τα πρόσωπά τους ή φορούσαν προσωπεία και στεφάνια από κισσό. Έπιναν το νέο κρασί της χρονιάς, τραγουδούσαν βωμολοχικά τραγούδια (τα φαλλικά), και χόρευαν κωμικούς χορούς.[εκκρεμεί παραπομπή]

      Δείγμα της γιορτής αυτής εντοπίζεται στην κωμωδία Αχαρνής του Αριστοφάνη, όπου παρουσιάζεται ο Φάλης, θεϊκή προσωποποίηση του φαλλού και σύντροφος του Διονύσου. Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, από τα φαλλικά τραγούδια των εορτών αυτών προς τιμήν του Διονύσου προήλθε η κωμωδία.[6] Κατά την πορεία της πομπής άντρες μεταμφιεσμένοι σε φαλλοφόρους Σειληνούς, Σατύρους και Βακχίδες (Βάκχες ή Μαινάδες), με θύρσους, δάδες και ξύλινα ραβδιά που κατέληγαν σε δερμάτινους φαλλούς, χόρευαν γύρω από το περιφερόμενο ξόανο του Διονύσου, ενώ προπορεύονταν πάντα το φαλλικό άρμα. Ο παραδοσιακός φαλλός της κάθε Διονυσιακής πομπής ήταν κατασκευασμένος από ξύλο αγριοσυκιάς.

    13. Θα μου επιτρέψετε να σας πω μια μικρή ιστοριούλα. Είμαι επιστήμων και σε 4-5χρόνια θα συνταξιοδοτηθώ. Εχω σημαντικό συγγραφικό έργο στην επιστήμη μου , με πολλά διεθνή πατέντα, αλλά κυρίως μεγάλη εμπειρία στην βιομηχανία, γνώστης πολλών μυστικών.Κλέβω χρόνο, από τον πολύτιμο χρόνο μου, μαζεύω τους νέους επιστήμονες και με αγάπη προσπαθώ να τους μεταφέρω όλα τα προηγούμενα.Και τους λέω :πάρτε τα όλα έτοιμα, αυτά που πάλεψα τόσα χρόνια να μαζέψω, για να προχωρήσετε εσείς τα πράγματα και πιο ψηλά.Και μετά χαράς διαπιστώνω ότι υπάρχουν νέοι επιστήμονες που θα το κάνουν πραγματικότητα. Το εγώ είμαι και κανένας άλλος, δείχνει προβληματικό άτομο.

    14. Προφανώς ήταν ένας σκληρός εργοδότης..Ίσως κάτι πέραν του σκληρού..

    15. Τι είναι αυτά που λέτε κάποιοι; Ο άπειρος σε κάθε τομέα χρειάζεται την στήριξη, την αγάπη και την καθοδήγηση από τον παλιό-πεπειραμένο. Καί όχι τις κλωτσιές, τις βρισιές και την τρομοκρατία. Που τα είδατε αυτά και τα επικροτείτε; Ο καθείς όταν ξεκινάει την καριέρα του δεν έχει εμπειρία για να είναι τέλειος. Οι παλιοί πρέπει να δείχνουν κατανόηση και ανθρωπιά. Κάποιοι από εσάς και κάποιοι πεπειραμένοι , βαφτίζετε τους νέους όλους ατάλαντους και τελειώσατε. Μπορεί ο καθένας να τους εξευτελίζει. Και να μαυρίζει το μέλλον αυτών των ανθρώπων και της κοινωνίας.
      Οι καταγγελίες σε βάρος του “κυρίου” αυτού είναι πολλές. Δεν θα τον δικάσω εγώ, θα περιμένω την δικαιοσύνη.

    16. Έχει πλάκα να βγει και η Pamela Anderson και να πει με κακοποιησαν…

    17. ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩ . ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ , ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ . Η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΣΚΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ , ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ . ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ Ο,ΤΙ ΘΑ ” ΣΤΙΣ ΒΡΕΞΩ ; ” . ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΧΛΕΥΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ.
      — ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ;
      — ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ…ΔΙΑΟΛΟ.

    18. Οχι πως δεν γινονται αυτα, αλλα ολο αυτο δεν ξεκινησε τυχαια τωρα. Προσπαθουνε με σκανδαλα να αποπροσανατολισουν τον κοσμο. Μιλαμε μας κυβερνουν πανουργοι βρωμιαραιοι..

    19. Ο/Η Για την διεθνή πορνογραφία γιατί οι γυναίκες δεν μιλάνε; λέει:

      Εγώ με τις γυναίκες είμαι μπράβο που έστω τώρα μιλάνε… “Αν και τις Ελληνίδες γυναίκες δεν τις έχω σε πολύ υπόληψη γενικά καλα κανουν και μιλάνε”…. Αλλά θα δούμε κανένα κίνημα για όλες εκείνες τις ομορφες γυναίκες ακόμα και μικρής ηλικίας που παίζουν στις πορνοβιομηζανια; Εκεί δεν γίνεται κακοποίηση της ανθρώπινης σεξουαλικης έκφρασης;…Αλλά εκεί δεν μιλάμε γιατί η πορνοβιομηχανια ανηκει στις Ελίτ της μασωνιας, των δισεκατομμύριουχων και των πολιτικων για τον έλεγχο και την κακοποίηση του φτωχου ανδρικού πληθυσμού.
      Άμα δειτε κάποια βίντεο δείχνει νεαρες κοπέλες να κάνουν σεξ με παππούδες… Ποια βρώμικα μυαλά τα σκηνοθετουν όλα αυτά; Οι κοπέλες που το κάνουν το κάνουν εν άγνοια τους…δεν βλέπουν τι έχει η σκηνοθεσία; Ποιοι είναι οι παραγωγοί όλων αυτών των εκατομμυρίων πορνογραφίας ταινιών; Ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες;…. Εκεί δεν μιλάμε ε; Εκεί κίνημα δεν κάνουμε ε;
      Φταίει ο μεσος άνθρωπος που τις βλεπει αλλά για αυτούς που τα χρηματοδοτεί και τα ελέγχουν όλα καλα..είναι οι άντρες μας οι γκομενοι μας οι πατεραδες μας είναι εκατομμυριουχοι.

    20. Το ελληνικό θέατρο πέθανε, η δε απώλεια συνετελέσθη όταν χάσαμε τους ηθοποιούς της γενιάς του Κατράκη και κυρίως, όταν ο κάθε κομματικός ντενεκές της μεταπολίτευσης το έπαιξε ηθοποιός με κρατικά χρήματα. Οι φωνασκούσες κύριες και τα κομματικά κοπρόσκυλα είχαν βρει το μήνα που θρέφει τους πολλούς, όμως οι συνθήκες τους τα χάλασαν όλα.

    21. αφου ξερανε οτι ειναι ιδιοτροπος και αυστηρος στη δουλεια του γιατι πηγανε ?η γερονικολου λεει τρομαξε που της φωναξε ..οταν χωρισε το ζευγαρι ομως δε τρομαζε

    22. δηλαδή κάποιο βλήμμα πάει σε ένα θίασο και ενώ δε έχει ταλέντο πρέπει όλοι να της δώσουν σοκαλατάκια και να φωνάξουνε ένα μασέρ
      δεν τραβάει και άμα της πούνε κορίτσι δεν μας κάνεις θα πεί ότι της μίλησαν άσχημα και έχει τώρα ψυχολογικά προβλήματα
      άμα δεν της άρεσε ο τρόπος που μιλούσε να σηκωθεί να φύγει και να ανοίξει το δικό της θέατρο …..ο άλλος αμα δει ατάλαντη και ατάλοντο τού την δίνει και ρίχνει πιλελίκια ή κλωτσάει καρέκλες..άμα έχεις ταλέντο και προσφορές δουλειάς και δεν σου αρέσει σηκώνεσαι και φεύγεις..δεν περιμένεις 20 χρόνια να κάνεις καταγγελία για να ακουστεί το όνομα σου γιατί τώρα ειναι της μόδας
      Σε μια χώρα με τεράστια ανεργία ο κάθε απολυμένος να κάνει καταγγελίες ότι του φέρθηκαν άσχημα και να παίρνουμε καταθέσεις

    23. Τομάρι τελικά ο αριστερός, προοδευτικός Κιμούλης. Καιρός ήταν να κατεβεί από το βάθρο του.

    24. Αυτά τα παλιά ναυάγια του θεάτρου θα κάνουν τα πάντα για να πάρουν λίγο μελάνι.

    25. δικαιωσυνη τωραααααα.
      Ο κιμουλης στο Γουδι…..

    26. Στα παπαρια μας για τον Κιμουλη να βγει να καταδικασει την Κουμουνιστικη λαιλαπα που λεγεται ΝΤΠ και ολα τα βρωμοκομματα Απο ΝΔ εως ΚΚε και να μας νοιαξει για αυτον

    27. Και οι πολιτικαντηδες βιάζουν ψυχολογικά έναν ολόκληρο λαο.Αυτο δεν ενοχλεί τις επώνυμες κύριες?????Ρε είμαστε σοβαροί τώρα που καθόμαστε και ασχολούμαστε με μαλακίες. Και στην δουλειά μας οι πιο πολλοί καθημερινα, χιλιάδες εργαζόμενοι τρώμε ψυχολογικό και λεκτικό βιασμο. Εμείς τι είμαστε δηλ????Τι πρέπει να κάνουμε???? Μόνο αυτές οι κύριες είναι τόσο ευαίσθητες και θυμήθηκαν περιστατικά πολλών ετών πίσω???! Ρε πλάκα κάνουμε σε αυτή τη χώρα τελικά??????

      1. ΝΑΙ ΡΕ!!! Έχεις καταλάβει ότι η γυναικεία ψυχολογία είναι διαφορετική καί πολύ πιό ευαίσθητη από τήν αντρική;;; Βάλε καί τό πάνω κεφάλι νά δουλέψη λίγο!!!!

    28. Ειναι παρα πολλες οι καταγγελιες, οποτε μην τον υπερασπιζεστε. Αν γνωριζει καποιος ας με ενημερωσει αν ειναι κκε η συριζα η ανηκει στο …δημοκρατικο τοξο που λενε και οσοι θελουν χοτ σποτ λαθρομεταναστων παντου στην ελλαδα(την ωρα που οι ιδιοι φυλασσονται απο αστυνομικους γιατι φοβουνται και να περασουν απο τον αγιο παντελεημονα μονοι τους). Να κανει καμια δηλωση και η δαμανακη, η κουμμουνιστρια που ειναι στις βρυξελλες!

    29. Και που είστε ακόμη …. ολοι έχουν λαλήσει απο την απομόνωση και τα συνεχή lockdowns, σε λίγο θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλον στη μέση του δρόμου.

    30. ακομα με τη Δαμανακη τα εχει ο Λαμπρου?

    31. Ανακάλυψαν την Αμερική… Σε όλες τις δουλειές…. Σε όλες τις χώρες…. Τα ίδια γίνονται..

    32. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι τα κορίτσια λένε ψέματα. Οι πολύ ταλαντούχοι άνθρωποι δεν ανέχονται τις μετριότητες. Οι συγκεκριμένες, θεωρώ, ότι ήταν δική του επιλογή. Ή τις επέβαλαν άλλοι λόγοι; Πρέπει να κουλάρει, όλα εδώ θα μείνουν, είτε μεγαλοφυΐα, είτε μετριότητα, για τον Θεό δεν έχει καμία σημασία. Η επίγεια επιτυχία αφορά αυτον τον κόσμο. Είναι ένας άνθρωπος τρελαμένος με τη δουλειά του. Οι άλλοι όμως δεν φταίνε να ακολουθούν τους δικούς του ρυθμούς.

    33. Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει ένα μπαράζ καταγγελιών για σεξουαλική, σωματική ή λεκτική κακοποίηση ατόμων που πρεσβεύουν ότι έπεσαν θύματα “προ αμνημονεύτων χρόνων και βάλε” διάσημων είτε και ισχυρών ανθρώπων. Επειδή οι εποχές είναι πολύ πονηρές είτε όλα αυτά αποτελούν το διαταύτα για ένα νέο νόμο που έρχεται και σκοπό θα έχει να απομακρύνει τους ανθρώπους μεταξύ τους όπως περίπου γίνεται στις ΗΠΑ που αν κοιτάξει άνδρας γυναίκα στα μάτια πάνω από “τρία δευτερόλεπτα” θεωρείται σεξουαλική παρενόχληση και το αποτέλεσμα είναι οι άνθρωποι να είναι καχύποπτοι ο ένας για τον άλλον, γιαυτό υπάρχει εκεί τέτοια κοινωνική μοναξιά, είται το καθεστώς προσπαθεί να μας αποπροσανατολίσει ώστε να μην αντιλαμβανόμαστε τα πραγματικά προβλήματα που είναι η καταπάτηση των ελευθεριών μας με πρόσχιμα έναν ιό αλλά και το εθνικό ξεπούλημα και την συρρίκνωση του εθνικής κυριαρχίας μας που συντελείται αυτές τις μέρες.
      Να είστε υποψιασμένοι σε ότι σας σερβίρουν!

      1. “και το εθνικό ξεπούλημα και την συρρίκνωση του εθνικής κυριαρχίας μας που συντελείται αυτές τις μέρες.” Η αποκορυφοση του εργου που εχει σκηνοθετησει ο παππους του νυν και ο εγγονος βαζει το κερασακι στην τουρτα στις μερες μας. Κατακαημενη ελλαδα……… οι κατοικοι σου σε διαλυσαν.

    34. Ο Κιμουλης που μάς έκανε στο παρελθόν μαθήματα ηθικής μέσω ΚΚΕ…. 😄😄😄
      Δεν θα έχετε πάντα ασυλία, τομάρια..!!!

    35. Ο/Η Η αξιοπρέπεια ορίζεται από αυτό που αρνήθηκες για χάρη της. λέει:

      Είναι αλήθεια ότι πάρα πολλοί άντρες την πέφτουν στις γυναίκες που βρίσκονται στον κύκλο τους. Όμως ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ αν ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ γυναίκες που το βουλώνουν για να κάνουν την δουλειά τους, δηλαδή για να παραμείνουν εκεί που είναι, να μην πέσουν σε δυσμένεια, για να πετύχουν κάτι με την συνδρομή του άντρα που τις κακοποίησε. Με λίγα λόγια … Όπου σε κακοποιούν, λεκτικά, σωματικά, λεκτικά φτύνεις και φεύγεις. Με όποιο κόστος. Ή αλλιώς κάνεις τουμπεκί ψιλοκομμένο και περιμένεις 10, 15, 20, 25 χρόνια για να βγεις στην τηλεόραση και να το καταγγείλεις και να καμώνεσαι ότι τόλμησες και βγήκες και τσαλακώθηκες δημοσίως για να σωθούν άλλες γυναίκες. Παρεμπιπτόντως να καταγγείλω κάτι. Στην πρώτη γυμνασίου η φιλόλογος με κοίταξε κάπως, το βλέμμα της κάτι υπονοούσε, μια νύξη, μια υπόσχεση, μια προοπτική. Εγώ έκανα ότι δεν κατάλαβα αλλά από τότε και μετά δεν μπόρεσα να μάθω Αρχαία.

      1. Το νερουλιασμένο σου μυαλό φταίει που δεν έμαθες αρχαία.
        Πάντως, για να μην ενδώσεις σε καθηγήτρια, πρέπει να είσαι “τοιούτος”..

      2. Μη νομίζεις και στα Νέα δεν τα κατάφερες καλύτερα!

    36. Η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και το Συριζα μας κόψανε τις συντάξεις και τα εφάπαξ ενώ μας είχαν γίνει αιματηρές κρατήσεις…δηλαδή μας κλέψανε
      Καταγγέλω ότι κακοποιηθήκαμε…παρακαλώ να παρθούν καταθέσεις και απαγγελθούν κατηγορίες

    37. Λεφτα θελουνε, να γαμηθουνε δε θελουνε, να δουλεψουν δε θελουνε, αχρηστες ειναι

    38. Όπως βλέπετε για άλλη μια φορά οι μικροτσούτσουνοι, αποτριχωμένοι, χρυσαυγίτες, ακροδεξιοί, εθνικιστές, χριστιανοταλιμπάν είναι οι μόνοι που υποστηρίζουν τους βιαστές, τους κακοποιητές και τους μισογύνιδες, και βρίζουν τις γυναίκες που τα αποκαλύπτουν, δήθεν επειδή δεν βρήκαν το κουράγιο να τα αποκαλύψουν όταν ήταν μικρές. Γι΄αυτό εξαφανίστηκαν στο 2% και τελικά οριστικά στα βαθειά μπουντρούμια του κορυδαλλού.

      1. Ναι αλλά όλος τυχαίος αυτοί που τα κάνουν είναι Ν.Δ ΠΑΣΟΚ Συριζαιοι και πλούσιοι με θέσεις εξουσίας.

      2. καλα εσυ εισαι εντελως βλημα δεν εχεις αλλα επιχειρηματα και γραφεις ολο μαλακιες τι σχεση εχει το ενα με το αλλο ηλιθιε και οσο για τις γυναικες που λες μπραβο μετα απο τοσα χρονια δεν τα λενε αυτα αλλα οταν συμβαινουν δεν περιμενεις να γινεις κατι και μετα να βγαζεις βρωμες. στο φιναλε τα ανεχοσουν ολα αυτα μεχρι να πετυχεις τον σκοπο σου

      3. Στην μοντέρνα ψυχιατρική η περίπτωσή σου λέγεται “εμμονή της αριστερής πανούκλας” ή “Δον Κιχωτισμός”.
        Γιατρεύεται με φαρμακευτική αγωγή ή ηλεκτροσόκ. Έχεις ελπίδες.

    39. Πριν 40 χρόνια με είχε χτυπήσει η δασκάλα μου στη 1 δημοτικού μάλλον ειρθε ο καιρός να κάνω μια καταγγελία

    40. Δεν βλέπουμε καμία κυρία να λέει στα ίσια κλέφτη Μητσοτάκη κλέφτη απατεώνα Τσιπρα κλέφτη Παπανδρέου.. Εκεί “πίπες” όλες…. Εκεί είναι εξουσία.. Τις μαγκιες σε κανένα φτωχαδακι σε κανένα εργάτη σε κανένα ντιλιβερα μονο.

    41. Η κακοποίηση που δέχονται οι παππούδες από την κυβέρνηση που δεν παίρνουν τις συντάξεις τους δεν βλέπω καμία πιτσιρικα να κάνει κίνημα η καμία κυρία που ψηφίζει όλος αυτούς τους κλεφταραδες και τριγυρνανε στα σαλόνια τους !
      Άμα ήταν κανένας παπουλης με σύνταξη στρατηγού και κάνα δυο ακίνητα όμως.. ολες αχ παπουλη αχ παπουλη να σε κάνουμε παρέα.

    42. Ο/Η Το ζητάει ο οργανισμός τους :) είναι λίγο Μπιφτεκια λέει:

      Στην Ελλάδα sorry αλλά οι γυναίκες είναι πολύ “ηλιθιες”… Βγήκε η άλλη τώρα και το κατηγορεί ότι χρωστάει λεφτά…. Δηλ τώρα τι σχέση έχει αυτό δηλαδή αν χρωστάει λεφτά κάποιος με την κακοποίηση λεκτικη σωματική σεξουαλικη…. Δηλαδή χάνουν το δίκιο τους χωρίς λόγο….. Οι γυναίκες πρέπει να μιλάνε γιατί δέχονται πολλά και κάνουν πως δεν ξέρουν κ τα λένε οπότε έχουν συμφέρον… Αλλά τώρα τι σχέση έχει άμα σου χρωστάει λεφτά με την κακοποίηση….
      Εμάς μας έχει κατακλεψει το κράτος σου μανταμ που ψηφίζεις Ν.Δ και κλεφτοΠασοκ και κλεφτοΣυριζα ήρθες να πάρεις το μέρος μας για την οικονομική κακοποίηση που δεχόμαστε;

    43. O άνθρωπος είναι ταλαντούχος και τελειομανής…πάνε όλα τα αγράμματα τσόκαρα που θέλουν να γίνουν καλλιτέχνες αλλά δεν έχουνε ταλέντο και ο άνθρωπος νομίζει ότι είναι σε νηπιαγωγείο..του ανάβουν τα λαμπάκια και ρίχνει κανένα μπινελίκι
      Τι πρέπει να κάνει;;;; να μάθει το κάθε αγράμματο τσόκαρο γραμματική, αποστήθιση διαλόγου και να τους κάνει ένεση να αποκτήσουν ταλέντο
      Θα τους άρεσε να τους ανόιγει σαμπάνιες, να τους δίνει λουλούδια και να τους διδάσκει
      αφού ατάλαντες και ατάλαντοι είναι να πάνε αλλου να δουλεψουνε.
      Όλοι οι τεμπέληδες θέλουν να γίνουν καλλιτέχνες

      1. Ναι ρε καλά λές. Αφου είναι “ταλέντο” είναι οκ να κλωτσάει και να βρίζει και γενικά να συμπεριφέρεται σαν πήθικας. Αν δεν ήταν ταλέντο, τότε αλλάζει
        Απο εδω και πέρα στο δικαστήριο θα λέμε – ναι οκ τον σκότωσα, αλλά έχω ταλέντο

        1. φίλε αμα δε σου αρέσει η συμπεριφορά και έχεις κοχόνες φεύγεις και πας αλλού …δεν περιμένεις 20 χρόνια να καταγγείλεις…σε πρόσβαλε …πας και κάνεις μήνυση επί τόπου..
          επειδη σου έδωσαν βήμα σε καποιον βρωμοκάναλο πρέπει να αρχίσεις τις καταγγελίες…
          στο μεταξύ βούτυρο για τα κανάλια
          καμιά εκπομπή για λάθρο, οικονομία όλα καλά..για να βρούμε τι έκανε ο Κιμούλης πριν 20 χρόνια…πάμε καλύτερα πιο πίσω στην ΦΙνος Φιλμ αμα βρούμε κανένα ζωντανό

          1. Eσύ που σέ βιάζει τόσα χρόνια τό κράτος γιατί είσαι εδώ ακόμα καί δέν τήν έχεις κοπανήσει;;; Πόσα χρόνια θά περιμένης ακόμα;;

            1. ασχετος…εκτος θέματος…μην σχολιαζεις αμα δεν έχεις κριτικη σκεψη και μη ψηφιζεις

    44. Μη γελοιοποιουμε όλα τα πράγματα. Εάν είναι αλήθεια τα όσα είπε η κυρία Δούκα κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν όλοι οτι επειδή έχουν δύναμη και θέση ισχύος δε θα ποδοπάτησουν τον άλλο με οποιοδήποτε τρόπο. Η αλήθεια κάποια στιγμή λάμπει και ας είναι μετά από χρόνια.

    45. ποινικοποιείται με άλλα λόγια η ανθρώπινη συμπεριφορά!!! τι νεοταξίτικα είναι αυτά!!!!!

      1. Όχι, δέν κατάλαβες, Η ΚΤΗΝΩΔΗΣ συμπεριφορά ποινικοποιείται!! Τό νά είσαι κοριτσάκι καί νά σέ βρίζη ο σκηνοθέτης τήν ώρα που είσαι στή σκηνή καί παίζεις, δέν λέγεται <> συμπεριφορά.

    46. Δεν ήταν σεξουαλικης φύσεως δεν ήταν σωματικής φύσεως ή χειροδικιας με βάση τα λεγόμενα των κυριων… Ήταν λεκτικός… Όπως σε κάθε δουλειά θα έρθεις σε αντιπαράθεση, θα τσακωθείς, θα βρίστεις πάντα κάποιος ανώτερος θα πει το κάτι παραπάνω για να φανεί.. Σε ποια δουλειά δεν γίνεται αυτό?? Σε καφέ, σε εστιατόρια, σε γραφεία, σε δημοσιογράφους, σε παρουσιαστες, σε ποδοσφαιριστές, σε, σε, σε……. Μήπως το παρατραβάτε λίγο?

      1. Πράγματι,συμβαίνει κατά κόρον χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και η ενδεδειγμένη συμπεριφορά…

    47. τώρα ανακαλύψαμε και την λεκτική παρενόχληση,σε λίγο θα έχουμε και την υπονοούμενη παρενόχληση μορφασμού…θεατρινίστικες αμερικανιές,ρε αι στο διάτανο….

      1. Εντάξει, αλλά άν κάνω καμμιά παρενόχληση τύπου μορφασμού στήν γυναίκα σου, μήν παρεξηγηθής!!
        ‘Έχεις μάλλον ξεχάσει ότι στήν Ελλάδα τού 20ού αιώνα, όταν στό μπουζουξίδικο κάποιος κοίταζε μέ υπονοούμενους μορφασμούς τήν κοπέλλα που συνόδευε, ακολουθούσε μακελειό.

    Comments are closed.