ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΡΕΣΑΛΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΦΡΟΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ» – ΙΔΟΥ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ

    Κοινοποίηση:
    ΤΕΧΕΡΑΝΗ

    Σε θρίλερ το οποίο αναμένεται να έχει μακρά διάρκεια εξελίσσεται η υπόθεση «κρατικής πειρατείας» από το Ιράν με την κατάληψη δύο ελληνικών τάνκερ στον Περσικό Κόλπο.

    Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς, το Delta Poseidon ανήκει στο στόλο της εταιρείας Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη και το Prudent Warrior στην εταιρία Polembros Shipping Limited συμφερόντων του Σπύρου Πολέμη. Τα δύο πλοία, Delta Poseidon και Warrior, βρισκόταν στον Περσικό Κόλπο, όταν ξεκίνησε η επιχείρηση κατάληψής τους από τους Φρουρούς της Επανάστασης.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, στο Delta βρίσκονταν 25 άτομα ως πλήρωμα, εκ των οποίων δύο Έλληνες, ενώ στο Warrior ήταν παρόντα εκείνη τη στιγμή 23 άτομα ως μέλη του πληρώματος, εκ των οποίων οκτώ είναι Έλληνες και ένας Κύπριος.

    O γνωστός αναλυτής Babak Taghvaee και το Independentpersian μας δίνουν νέες πληροφορίες για το ”θρίλερ”!

    Αναλυτικά:

    Γιατί σταμάτησαν τα ελληνικά τάνκερ;

    Το ναυτικό του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης το απόγευμα της Παρασκευής 26 Ιουνίου, κατέλαβε δύο ελληνικά τάνκερ στα νερά του Περσικού Κόλπου. Οι ειδικές δυνάμεις του IRGC που επέβαιναν σε ταχύπλοα και τουλάχιστον τέσσερα ελικόπτερα έκαναν ρεσάλτο στο Prudent Warrior και το Delta Poseidon, κατασχέθηκαν στις 15:38 και στις 17:50 ώρα Τεχεράνης, αντίστοιχα. Μετά την απενεργοποίηση των παγκόσμιων συστημάτων εντοπισμού θέσης, τα δύο τάνκερ κατευθύνθηκαν στα νότια λιμάνια του Ιράν.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η απόβαση στο Delta Poseidon έγινε με ελικόπτερο από το οποίο κατέβηκαν επτά ένοπλοι, ενώ αντίστοιχη ήταν και η απόβαση με επτά ενόπλους στο πλοίο Prudent Warrior. Oι ένοπλοι έχουν συγκεντρώσει όλο το πλήρωμα του Delta Poseidon στη γέφυρα του πλοίου. Αυτό είναι το μόνο στοιχείο που μέχρι στιγμής έχει διαρρεύσει για την τύχη του πληρώματος του συγκεκριμένου πλοίου, ενώ για το άλλο δεν υπάρχει κάποια πληροφορία.

    Τα δύο κατασχεθέντα ελληνικά δεξαμενόπλοια μετέφεραν δεκάδες χιλιάδες βαρέλια ιρακινού εξαγόμενου πετρελαίου που πωλούνταν στις Ηνωμένες Πολιτείες, το οποίο αναχώρησε για τις Ηνωμένες Πολιτείες αφού φορτώθηκε στο λιμάνι της Βασόρας την Πέμπτη. Το Πολεμικό Ναυτικό του IRGC, αφού αναγνώρισε τα δεξαμενόπλοια και τον ιδιοκτήτη του πετρελαϊκού τους φορτίου, τους αναχαίτισε χρησιμοποιώντας αναγνωριστικά drones στα νερά του Περσικού Κόλπου και τελικά τους συνέλαβε αφού πλησίασε τη θέση ειδικών επιχειρήσεων του ναυτικού IRGC.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που το ναυτικό των Φρουρών της Επανάστασης σταμάτησε εμπορικά πλοία από χώρες των οποίων οι στρατιωτικές δυνάμεις κατέλαβαν ιρανικά πετρελαιοφόρα κατόπιν αιτήματος της αμερικανικής κυβέρνησης.

    Πώς κατέλαβαν τα τάνκερ οι Ειδικές Δυνάμεις του Πολεμικού Ναυτικού του IRGC;

    Τουλάχιστον τέσσερα ελικόπτερα, συμπεριλαμβανομένων δύο βαρέων μεταγωγικών ελικοπτέρων Mi-171 και δύο ελικοπτέρων Bell 412 IP για όλες τις χρήσεις, απογειώθηκαν από την αεροπορική βάση του Μπαντάρ Αμπάς σε μια σπάνια κίνηση το απόγευμα της Παρασκευής.

    Οι Ειδικές Δυνάμεις του Ναυτικού του IRGC συνήθως λειτουργούν σε δύο ομάδες κατά την κατάληψη εμπορικών πλοίων: η πρώτη ομάδα προσγειώνεται γρήγορα στο κατάστρωμα του πλοίου με ελικόπτερο και, αφού κινηθεί προς τον πύργο διοίκησης, αναλαμβάνει τον έλεγχο και η δεύτερη ομάδα επιβιβάζεται τα γρήγορα σκάφη τους.

    Αυτές οι ενέργειες συνήθως λαμβάνουν χώρα σε μια εποχή που οι πιθανότητες να συναντηθούν ναυτικά του συνασπισμού υπό τις ΗΠΑ στα ύδατα του Περσικού Κόλπου και του Στενού του Ορμούζ είναι ελάχιστες. Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αναγνώρισης όπως το Sadegh (Mohajer 4) και τα αναγνωριστικά drones όπως τα Mohajer-6 και Shahed-129 χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της περιοχής λειτουργίας και τη διασφάλιση της απουσίας πολεμικών πλοίων του συνασπισμού.”

     

     

    Βαριά τα αντίποινα για την Ελληνική Ναυτιλία

    Τα αντίποινα αυτά βέβαια είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα ως προς την Ελληνική Ναυτιλία, η οποία παρά το μέγεθος της οικονομίας και της χώρας σε εμβαδόν, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της ΕΕΕ που δόθηκε πριν από λίγες ημέρες στη δημοσιότητα είναι μία υπερδύναμη.

    Συγκεκριμένα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 31,78% του παγκόσμιου στόλου πετρελαιοφόρων, το 25,01% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, το 22,35% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG), το 15,60% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς χημικών & προϊόντων πετρελαίου, το 13,85% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς Υγροποιημένου Αερίου Πετρελαίου (LPG) και το 9,33% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

    Επιπλέον, ο ελληνόκτητος στόλος αντιπροσωπεύει το 59% του στόλου που ελέγχεται από Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), ο οποίος σε ποσοστό άνω του 75% δραστηριοποιείται στον bulk/tramp τομέα, ενώ το ένα τρίτο του ελληνόκτητου στόλου φέρει σημαία Κράτους Μέλους της ΕΕ.

    Ας σκεφτούμε λοιπόν τι θα συμβεί εάν οι Ιρανικές Αρχές συνεχίσουν το γαϊτανάκι των καταλήψεων σε ελληνόκτητα πλοία στις θαλάσσιες περιοχές που ανήκουν στο Ιράν. Αλλά και τι θα συμβεί εάν τα ελληνόκτητα πλοία σταματήσουν τις διελεύσεις από αυτές τις περιοχές.

     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    8 Σχόλια

    1. και τι μας νοιαζει εμας το ιρακινο πετρελαιο και η προμηθεια του πλοιοκτητη??

    2. Όλα αυτά ας τα σκεφτόταν το ελληνικό κράτος πριν της κατασχέσεις για το αμερικανικό κρατος αν το Ιράν σου κάνει κυρώσεις 10 χρόνια μα μπεις στο κόλπο σου λέω εγώ πόση δύναμη έχεις εδώ ολόκληρη Κολομβία έκανε κίνησις Ιταλία κανένας Ιταλός στα εδάφη μου για 10 χρόνια τελοιωσε ,το τη ελέγχει η ελληνική ναυτιλία δεν μας ενδιαφέρει θα λαδωσει για το ελληνικό κράτος και εγώ σου λέω όχι δεν θα δεχτούν νερό περνούν από Κίνα Ρωσία κλπ δεν δεχοντε τη θα κάνεις εσύ εδώ ολόκληρος Αμερικανός και πάλι δεν τους έχει κατατροπώσει μιλάμε για ιπερσυχρονο στρατό που όπλα αεροπλάνα κλπ τα φτιάχνει στα εδάφη του και τροφοδοτεί και άλλους εσύ εξαρτάτε,από γάμους Αμερικανούς το Ιράν όχι πουλάει πετρέλαιο κάνει ότι θέλει το έχεις ανάγκη εσύ σαν κράτος πρώτα και μετά οι εφοπλιστές κλπ θα μπεις στο κόλπο δηλαδή συνοδευτικό πιραβλακατων του τάνκερ για τολμά θα περάσεις στενά

    3. Θέλουν ένα γερό μάθημα οι ψευτοαλαχίτες…
      Από τους Έλληνες Κομάντο…

      1. Και συ χρειάζεσαι δυνατό μαθημα-απο πισω ΚΟΠΡΟΑΜΕΡΙΚΑΝΑ

    4. Ετσι ειναι αυτα, οταν διαπραττεις πειρατεια κατ’ εντολη των…γνωστων αφεντικων, και κατασχεις το Ρωσικο πλοιο και κατασχεις το πετρελαιο, δηλαδη το κλεβεις, που μεταφερει, θα πρεπει να συλλογισθεις και τις συνεπειες, οι οποιες ηλθαν σχετικα γρηγορα και τωρα ανεγκεφαλοι πηγαινετε να βρητε ακρη με το Ιραν, διοτι στην δραση ακολουθει αντιδραση!!!!!! Διοτι κυρωσεις, κυρωσεις, κυρωσεις το ξευτιλισατε!!!!!!Εκανε λεει το Ιραν πειρατεια!!!!! Γιατι εσεις τι κανατε;;;;; Κατι αλλο;;;;;;

    5. Ποιός έκλεψε πρώτος τα πετρέλαια ? Ποιος παρεμποδίζει τα φορτωμένα πλοία τους να πάνε στο προορισμό τους??? Δεν τους αδικώ. Συγνώμη.

    6. Το θέμα είναι πως οι Αμερικανοί έκλεψαν το πετρέλαιο για πάρτυ τους και τα έριξαν πάνω στον μ@λακα. Το πρόβλημα δεν είναι όμως το ζαβό, το πρόβλημα είναι ότι αυτή η ενέργεια ζημίωσε τον λαό και την χώρα. Ρε τον μ@λακα τον ζαβό που μας έχεις μπλέξει.

    7. Καλά τους έκαναν. Τώρα να δούμε πως θα τα βγάλει πέρα με τους εφοπΛΗΣΤΕΣ, ο νομικός εκπρόσωπος του Ρότσιλντ στην Ελλάδα και ταυτόχρονα υπουργός εξωτερικών κ. Δένδιας.

    Comments are closed.