ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΔΙΑΔΡΟΜΙΣΤΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΠΙΕΣΗΣ, ΜΜΕ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ

    Κοινοποίηση:
    turbil

    Πίσω από την προσπάθεια προπαγάνδας  της Ουκρανίας κρύβεται ένας στρατός από διεθνείς εταιρείες Δημοσίων σχέσεων, ξένους πολιτικούς,  στρατηγούς, δίκτυα μέσων ενημέρωσης και μυστικές υπηρεσίες.

    Η εκστρατεία περιλαμβάνει οδηγούς για τη σωστή χρήση της γλώσσας, έλεγχο γεγονότων ,  γραφιστική, βιντεογραφία,  έξυπνα μηνύματα, πλήθος προπαγανδιστικών αφισών, comms, ψηφιακά/social media κ.λπ.

    stand with ukrain

    Στις 28 Φεβρουαρίου στο PRWeek σε άρθρο με τίτλο ΄΄ Global PR community rallies to help Ukraine government comms΄΄ ο  ιδρυτής ενός πρακτορείου δημοσίων σχέσεων με έδρα την Ουκρανία, που ζήτησε να μην κατονομαστεί, μεταξύ άλλων ανέφερε:  «Από την πρώτη ώρα του πολέμου, αποφασίσαμε να ενταχθούμε στο Υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας για να τους βοηθήσουμε πως να διανέμουν τις πληροφορίες για να δείξουν την αλήθεια», «Αυτός είναι ένας υβριδικός πόλεμος, συνδυασμός αιματηρού αγώνα με μαζική παραπληροφόρηση υπό την ηγεσία της Ρωσίας». «Σήμερα έχουμε περισσότερες από 150 εταιρείες δημοσίων σχέσεων  που είναι έτοιμες  να μας βοηθήσουν παγκοσμίως».

    Στις 16 Μαρτίου η Washington Post δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο ΄΄Outmatched in military might, Ukraine has excelled in the information war΄΄  όπου ο Sean McFate, συγγραφέας του «The New Rules of War» και ανώτερος συνεργάτης στο Atlantic Council, τόνισε  πως,  η ουκρανική επικοινωνιακή στρατηγική  (ή stratcom, σε στρατιωτική γλώσσα), είναι πραγματικά εξαιρετική στη διαχείριση των  μέσων ενημέρωσης, των  μηνυμάτων, και την πειθώ.

    «Η Ρωσία μπορεί να κερδίζει τον πόλεμο, αλλά η Ουκρανία κερδίζει τον πόλεμο της πληροφορίας. Αυτό είναι το κλειδί για την υποστήριξη και τη συμπάθεια των συμμάχων».

    Παραδέχτηκε, ότι «οι δυτικοί αξιωματούχοι δεν μπορούν να επαληθεύσουν τις πληροφορίες που παρέχει το Κίεβο σχετικά με την εξέλιξη της κατάστασης στο πεδίο της μάχης, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού θυμάτων και για τις δύο πλευρές, ωστόσο η Ουκρανία είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στην επικοινωνιακή στρατηγική».

    16

    Της διεθνούς προσπάθειας φανερά ηγούνται: Η Public Relations and Communications Association (PRCA), και η International Communications Consultancy Organisation (ICCO).  Δημιούργησαν το (Ukraine Communications Support Network (UCSN)με επικεφαλή τη Nataliya Popovych, ηγετικό στέλεχος επικοινωνίας από την Ουκρανία και τον πρώην Πρόεδρο της ICCO, David Gallagher. Στον πόλεμο της πληροφορίας συμμετέχει και ο  Nicky Regazzoni συνιδρυτής με τον Francis Ingham της εταιρείας δημοσίων σχέσεων PR Network .

    prca-icco-1

    Ο γενικός διευθυντής στην PRCA, Francis Ingham δήλωσε: «Έχουμε το προνόμιο να βοηθήσουμε στο συντονισμό των προσπαθειών για την υποστήριξη της ουκρανικής κυβέρνησης τις τελευταίες ημέρες. Ας μην έχουμε αυταπάτες, η Ρωσία είναι ένα κράτος παρίας. Οι ενέργειές της στην Ουκρανία αποτελούν επίθεση κατά της ανθρωπότητας. Κάθε γωνιά των επιχειρήσεων και της κοινωνίας πρέπει να στείλει το ισχυρότερο δυνατό μήνυμα στη Μόσχα».
    «Έχουμε συλλογικό καθήκον να καταπολεμήσουμε τη ρωσική παραπληροφόρηση και να υποστηρίξουμε την Ουκρανία. Η ανταπόκριση από τα μέλη της PRCA σε όλο τον κόσμο ήταν άμεση …Τα πρακτορεία μας έχουν προσφέρει ολόκληρες ομάδες για να υποστηρίξουν το Κίεβο στον πόλεμο των επικοινωνιών. Η υποστήριξή μας προς το Υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας είναι ακλόνητη και θα συνεχιστεί για όσο διάστημα χρειαστεί».

    Ο Francis Ingham, κορυφαίος σύμβουλος δημοσίων σχέσεων της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, εργάστηκε στο παρελθόν για το Βρετανικό Συντηρητικό Κόμμα, συμμετέχει στην Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι Διευθύνων Σύμβουλος του Διεθνούς Συμβουλευτικού Οργανισμού Επικοινωνιών και ηγείται του  σώματος μελών επικοινωνίας για τους τοπικούς φορείς του Ηνωμένου Βασιλείου, LG Comms.

    Francis Ingham

    Σχετικά με την PRCA
    Η (PRCA) είναι ο μεγαλύτερος επαγγελματικός οργανισμός δημοσίων σχέσεων στον κόσμο.
    Εκπροσωπεί  περισσότερους από 35.000 επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων σε 82 χώρες παγκοσμίως. Με γραφεία στο Λονδίνο, το Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάι, τη Σιγκαπούρη και το Μπουένος Άιρες.
    Διαχειρίζεται επίσης τον Διεθνή Οργανισμό Συμβούλων Επικοινωνιών (ICCO) – τον φορέα-ομπρέλα για 41 ενώσεις δημοσίων σχέσεων και 3.000 φορέων σε όλο τον κόσμο. Επίσης την  Motor Industry Communicators Association (MICA).

    Έτερη  προσωπικότητα στη διαχείριση του φακέλου προπαγάνδας είναι ο  Yaroslav Turbil, ο οποίος δηλώνει στη σελίδα του στο LinkedIn ως «Επικεφαλής της Ukraine.ua

    turbil

    Ο Turbil εργάστηκε σε πολλές οργανώσεις της «civil society» που συνδέονται στενά με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και έκανε πρακτική άσκηση στο Internews, μια οργάνωση που συνδέεται με τις αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών και λειτουργεί με το πρόσχημα της προώθησης της ελευθερίας του Τύπου.

    Συνεργάτης της (ICCO) στην Ελλάδα είναι  η ΕΔΕΕ.

    eede-icco

     

    Περισσότερα στο άρθρο του Dan Cohen

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    3 Σχόλια

    1. ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΑΠΌΒΛΗΤΑ! ΠΕΊΤΕ ΑΛΕΎΡΙ?

    2. Οι Ρώσοι τους κάνανε οικόπεδο και μιλάνε για προπαγάνδα της Ουκρανίας;

    3. Δεν χαμπαριαζει η αρκουδα απο αυτα! Παταει το κουμπι κι Αντε γεια! Καταλαβες Κουλη που ακολουθεις τον ιδιο δρομο με κατι χρυσοπληρωμενους επικοινωνιολογους του κωλου? Μονος σου με λιγο πεζοδρομιο καλυτερα θα τα πηγαινες! Η ουσια δεν εναι οι εντυπωσεις αλλα το αποτελεσμα!

    Comments are closed.