Την εβδομάδα 15-19 Ιουνίου 2020 η τηλεθέαση των τουρκοσειρών της ελληνικής τηλεόρασης κατέρρευσε καταλαμβάνοντας, καθ΄ όλη την διάρκεια της εβδομάδος, τις τελευταίες θέσεις μεταξύ όλων των εκπομπών των διαφόρων καναλιών, σύμφωνα με την ημερήσια ενημέρωση του ηλεκτρονικού τύπου για τις διάφορες ζώνες τηλεθέασης.
Παρ΄ όλα αυτά, οι σταθεροί «πελάτες» των τουρκοσειρών, δεν σταμάτησαν τις διαφημιστικές «χορηγίες» με αποτέλεσμα να εμφανίζεται το ασυνήθιστο φαινόμενο γιγαντιαίες πολυεθνικές, να διαφημίζονται παρέα με δίλεπτες τηλεπωλήσεις έξυπνων τηγανιών και μπαστουνιών, εισαγόμενων φίλτρων, οξύμετρων και διαφόρων άλλων προϊόντων.
Το ΙΗΑ έχει κάνει αλλεπάλληλες εκκλήσεις σε εταιρίες που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και ΣΚΑΙ, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση, ακόμα και όταν έχουν υψηλή τηλεθέαση.
Η έκκληση του ΙΗΑ αφορά την επίδειξη στοιχειώδους αντίδρασης απέναντι στην κανιβαλική συμπεριφορά των νέο-οθωμανών που ελέγχουν την εξουσία στην γειτονική Τουρκία και την απαξίωση της συστηματικής προπαγάνδας που κάνουν στην Ελλάδα μέσα από τις τουρκικές σειρές.
Τώρα μάλιστα που η τηλεθέαση και των τριών τουρκικών σειρών οι οποίες προβάλλονται από την ελληνική τηλεόραση βρίσκεται στο βάθος της σχετικής κατάταξης, η επιμονή σημαντικών εταιριών να διαφημίζονται σε αυτές, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά.
Όπως έχουμε ξαναγράψει το ΜΑΚΕΛΕΙΟ, ο ρόλος που παίζει ο πατέρας της διεθνούς φήμης τενίστριας Μαρίας Σάκκαρη είναι τουλάχιστον ύποπτος.
Θυμηθείτε τι έχει γράψει το ΜΑΚΕΛΕΙΟ:
Σε βάρος της πολιτιστικής συμπεριφοράς Ελλήνων πολιτών, αλλά και της εν γένει κουλτούρας μας και υπέρ των… προκλητικών γειτόνων, συνηθίζει να δίνει επαγγελματικά το «παρών» σε κορυφαία «γκραν σλαμ», η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του τένις, Μαρία Σάκκαρη!
Όπως ελάχιστοι γνωρίζουν, ο πατέρας της αθλήτριας, Κώστας Σάκκαρης, είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «Victory Entertainment» που κλείνει τα δικαιώματα προβολής στην Ελλάδα όλων των τουρκικών σειρών, κάποιες εκ των οποίων προβάλλονται στην τηλεόραση σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης και άλλες διανέμονται με DVD μέσω περιοδικών. Αυτός, άλλωστε, πρέπει να ήταν και ο λόγος για τον οποίον η Ελληνίδα τενίστρια είχε συναντηθεί προ μηνών με τον Τούρκο ηθοποιό του «Φτερωτού Θεού», Τζαν Γιαμάν (Can Yaman), στο πάρτι που του διοργάνωσαν στην Ελλάδα και φωτογραφήθηκε μαζί του. Μπράβο, τεράστια επιτυχία…
Μια φωτογραφία που είχε κάνει τον γύρο των τουρκικών ΜΜΕ και του Διαδικτύου, με τους γείτονες να κάνουν αφιερώματα στη Μαρία Σάκκαρη.
Ύστερα απ’ όλα αυτά, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η θέση του Κώστα Σάκκαρη σε ενδεχόμενο «θερμό επεισόδιο» με την ιδιαίτερα προκλητική γείτονα χώρα. «Δούρειοι Ίπποι» στο βωμό του κέρδους…
Και τα φράγκα πέφτουν βροχή σε ανύπαρκτες σειρές:
Την εβδομάδα 15-19 Ιουνίου 2020, παρ΄ όλο που η τηλεθέαση όλων των τουρκικών σειρών στην ελληνική τηλεόραση βυθίστηκε, εκατόν δέκα έξη εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 425 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις προπαγανδιστικές, τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης.
Από τις 116 εταιρίες, περισσότερες από τις μισές (62 επιχειρήσεις) «συμμετείχαν» με ένα ή δύο διαφημιστικά μηνύματα, ενώ μόνο πέντε επιχειρήσεις (οι «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδες) κάλυψαν το 28% περίπου των διαφημίσεων ολόκληρης της εβδομάδος.
Δύο από τους «Χρυσούς Χορηγούς» της εβδομάδος είναι και πάλι οι γιγαντιαίες πολυεθνικές Unilever και Proct er & Gamble με 71 διαφημιστικά μηνύματα ή το 17% των συνολικών διαφημίσεων όλων των τουρκικών σειρών ολόκληρης της εβδομάδος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συντριπτικό ποσοστό όλων των διαφημίσεων της Procter & Gamble για τις τουρκοσειρές κατευθύνεται στον ΣΚΑΙ.
Υπενθυμίζεται ότι οι δύο γιγαντιαίες πολυεθνικές καταδικάστηκαν το 2011 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για πρακτικές χειραγώγησης των τιμών σε απορρυπαντικά προϊόντα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, πληρώνοντας πρόστιμα ύψους 211.200.000 Ευρώ η Procter & Gambleκαι 104.000.000 Ευρώ η Unilever.
Οι υπόλοιποι «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδος 15-19 Ιουνίου 2020, είναι η «Καραμολέγκος», η Mylan (Generics Pharma Hellas) και η εταιρία τυχερών παιχνιδιών Novibet με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης:
Η καθημερινή πανελλήνια μετάδοση, από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ της τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος», ειδικά στις μέρες μας που η Ελλάδα αντιμετωπίζει μια απροκάλυπτη και εξοργιστικά επιθετική Τουρκία, αποτελεί ένα πολύ λυπηρό φαινόμενο.
Η τουρκική προπαγάνδα, μέσα από τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται σε κάθε ελληνικό σπίτι, διεισδύει στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατώνμε διακηρυγμένο από τους Τούρκους στόχο την δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης συμπάθειας, με την συστηματική καλλιέργεια μιας ανύπαρκτης μεν, ιδανικής δε εικόνας της Τουρκίας σαν μια μεγάλη, πλούσια και πολύ ισχυρή χώρα με μια τέλεια κοινωνία που έχει σαν ύψιστο σύμβολο την πανταχού παρούσα τουρκική σημαία.
H τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» συμπληρώνεται με την διαρκή επίδειξη πλούτου και χλιδής (πολυτελή σπίτια, πισίνες, γιοτ, ακριβά αυτοκίνητα κ.α.π.) τα οποία δεν απολαμβάνει ούτε το 1% του τουρκικού πληθυσμού.
Μπροστά στην ακραία επιθετικότητα της σημερινής Τουρκίας, η εφαρμογή του συνθήματος «Ακούμε Τούρκικα; Αλλάζουμε κανάλι» εφαρμόζεται πλέον στην πράξη από ολοένα και περισσότερους ευαισθητοποιημένους Έλληνες, οδηγώντας την τηλεθέαση των τουρκοσειρών στις τελευταίες θέσεις της γενικής κατάταξης.
Περισσότερο ρεπορτάζ σχετικά με το σοβαρό αυτό ζήτημα εθνικής σημασίας θα φιλοξενήσουμε στο φύλο του ΜΑΚΕΛΕΙΟ της Δευτέρας 22 Ιουνίου.
Να γίνει λίστα με τα τουρκικά προιόντα. Απο barcode μέχρι τα πάντα. Και ένα tourkosporos watch όπου να βγαίνουν στη σέντρα όποιοι προωθούν ελληνοτουρκικές φιλίες και προιόντα. Μόνιμη στήλη στο Μακελειό tourkosporoswatch.
που κρατάτε ψηλά στην ατζέντα αυτά τα θέματα
Εμένα τώρα, γιατί μου σβήνουν τη λίστα με τα τουρκοσπορικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και τις εταιρείες που τα προωθούν;;;;; Από πάρα πολλά αυτοκίνητα μέχρι αισχρές τηλεοράσεις και το χειρότερο…. έπιπλα.
ΡΕ ΟΥΣΤ ΤΟΥΡΚΟΣ@ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙOΧΑΖΑΡΟΣΚΟΥΛΗΚΙΑ .
TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ…….
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
Τέτοιο επώνυμο είναι μάλλον τουρκικό. Η δε κόρη είναι σχιστομάτα μέχρι αηδίας, δείγμα μογγολικής καταγωγής.
Η Τουρκια απειλει να μας εξαφανισει και διαφορα Ελληνοφωνα γιδοπροβατα καθονται και βλεπουν τα Τουρκοσιριαλ και κλαινε κι’ ολας!!!!!!! Τετοια καταντια χωρας και λαου δεν υπαρχει πουθενα!!!!!!! Αυτος ο λαος θελει ενα ισχυρο ηλεκτροσοκ μηπως και συνελθει!!!!!!!! Αυτη η αδρανεια, η αδιαφορια για ολα, η ηθικη και εθνικη καταπτωση δεν εχει προηγουμενο, πληρης ληθαργος!!!!!!!!! Συνελθετε αδιαφοροι, διοτι θα βρεθητε μπροστα σε δυσαρεστες εκπληξεις!!!!!!!
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΖΩΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ
Διανοητική χωρίς χέρια!
Ήταν χειρότερη απ’ αυτό εκατό φορές παρά
τον οργασμό.
Οι περισσότεροι δεν βλέπουμε αυτές τις σειρές, χρειάζεται άρα να γνωρίζουμε τους διαφημιζόμενους σε αυτές. Ο λόγος είναι προφανής, θελουμε να μπουικοταρουμε τα προϊόντα τους, ας πάνε στην Τουρκία να πουλήσουν.
Τράβηξα μια μλκια
Απλά χτες εχ@σα μπας και γλιτώσω από
το αιώνιο μαρτυρίο και σήμερα εχω λίγο
ενεργειακό πέσιμο
Τα βυζιά άμα τα πιάσεις θα τρελλαθεις.
Είναι καλλίτερα από τη photo .
Η ομιλία δρα αρνητικά ?
Αύριο θα μιλάω λιγότερο για να μη χαλάω
το feeling.Απλα είπα σιγά σιγά να αρχίσουμε
την απομυθοποίηση.
Τι έχεις να πεις αν το αναρτήσεις συμφωνείς.
Θα μιλάω λιγότερο και θα νιώθω περισσότερο.Η πραγματικότητα πάντα χαλάει
τη φαντασία το είπαμε.
Οκ σταματάω να μιλάω.
Ε μωρό όταν παίρνω π@πα δε μπορεί να
ακουγομαι σε όλο το σπίτι.
Ήταν καλή?
Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι ηλίθιοι νεοέλληνες που από την μαγάλη βλακεια τους συνεχίζουν και βλέπουν τις τουρκικές αϊδίες όταν μάλιστα ο Σουλτάνος μας απειλεί με αφανισμό και κάθε μέρα μας στέλνει χιλιάδες χιλιάδων λαθροεισβολείς.
Έχει και η βλακεια τα όριά της!
Η λύση είναι μία απλά δεν βλέπεις τηλεόραση με τουρκικά ποτέ στην ζωή σου και για τους ξεκοκέφαλους γέρους γιαγιάδες πέταμα η τηλεόραση από κάτω