Suzuki Vitara GLX All Grip : Άλλαξαν τα δεδομένα

Κοινοποίηση:
IMG_2027

 

Το Vitara GLX All Grip ,είναι ένα αξιόπιστο  4Χ4 που ανταποκρίνεται στο ρόλο του. Δηλαδή να κινηθεί με αξιοπρέπεια εκεί που θα αποφασίσει ο οδηγός. Μην ψάχνετε να περάσετε από εκεί που περνάει το Jeep Renegade. Άλλο το ένα Jeep  και άλλο το άλλο.

Για να αποκτήσει κανείς το αυτοκίνητο της δοκιμής  χρειάζεται 30.670 ευρώ. Η τιμή του φαίνεται «τσιμπημένη» αλλά είναι η πλούσια έκδοση. Το μόνο αρνητικό ήταν το χρώμα του (Atlantis Turquoise Pearl Metallic). Προσωπικά δεν μου άρεσε. Υπάρχουν καλύτερα χρώματα για να φωτογραφήσεις αυτοκίνητο δοκιμής.

Εύκολα ο οδηγός βρίσκει την ιδανική του θέση. Έχει πολλές επιλογές τόσο στο κάθισμα όσο και στο τριάκτινο με  δερμάτινη επένδυση τιμόνι που έχει τηλεσκοπική και καθ ύψος ρύθμιση.

Στο κεντρικό σημείο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη με ένα πολύ καλό ηχοσύστημα αλλά το βασικότερο είναι το Navigator. Βάζεις το νομό και τη διεύθυνση  που θέλεις και ξεκινάς ….

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας   πετρελαιοκινητήρας 1.6 κ.εκ – euro 6- με μέγιστη ισχύ 120 ίππους στις 3.750 στροφές. Η μέγιστη ροπή του είναι 320/1750 στροφές. Η τροφοδοσία είναι αμέσου ψεκασμού και η σχέση μετάδοσης 3.611 και οι εκπομπές ρύπων (CO2 )  111.

IMG_1960

Την ημέρα που βρισκόμασταν καθοδόν προς Λαμία, είχε μέτριους πλάγιους ανέμους. Και το αναφέρω  αυτό γιατί παρά τα 150 χιλιόμετρα δεν επηρεάστηκε και κρατιόταν στο δρόμο χωρίς να σε τρομάζει.

Στο δρόμο, το Suzuki Vitara GLX All Grip με κίνηση στους τέσσερις τροχούς δεν μπορώ να πώ ότι είχε κακή κατανάλωση. Στην εθνική οδό δεν κάψαμε περισσότερο από 6.3  λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις αναφέρουν για τον κύκλο πόλης 4.7 λίτρα, για συνδυασμένο κύκλο 4,2 λίτρα και 4.0 λίτρα για εκτός πόλης. Τα 6.3 λίτρα που έγραψε το δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι πολλά αφού  σε καμιά περίπτωση δεν κρατήσαμε αυτό που λέμε ρυθμό  οικονομίας. Στην πόλη σε βοηθάει για την οικονομία το σύστημα Stop Start.

Την τελική , τα 180 χιλιόμετρα που δίνει η Suzuki, δεν τα πιάσαμε αλλά μέχρι 165 έφτασε το ταχύμετρο μας. Από 0-100 η εργοστασιακή μέτρηση είναι 12,4 δευτερόλεπτα.

Μπήκα σε όλα τα είδη του δρόμου. Στο χώμα έχει καλά κρατήματα. Όταν όμως φτάσεις σε βαλτωμένη περιοχή πρέπει να «μπλοκάρεις» το διαφορικό. Αυτό γίνεται εύκολα με το γύρισμα ενός κουμπιού. Υπάρχει και η ένδειξη snow για τις χειμωνιάτικες εξορμήσεις. Στην κίνηση βοηθάνε και οι διαστάσεις των ελαστικών που είναι 215/55R17.

IMG_2046

Το Vitara έχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Πανεύκολη η οδήγηση του. Τα φρένα του πολύ καλά. Μπροστά έχει αεριζόμενους δίσκους και πίσω δίσκους.

Η ανάρτηση εμπρός είναι με γόνατα  MacPherson και πίσω ημιάκαμπτο άξονα.

Ο οδηγός όταν κινείται στην εθνική οδό μπορεί να βάλει σε λειτουργία το αυτόματο σύστημα cruise control με περιοριστή ταχύτητας.

Ορίζεις τα 140 χιλιόμετρα, το αποθηκεύεις στη μνήμη και φεύγεις. Αν βρεθεί πιο αργός οδηγός μπροστά σου το αυτοκίνητο φρενάρει μόνο του και όταν ελευθερωθεί το οπτικό του πεδίο και ο δρόμος είναι άδειος επιταχύνει μέχρι την ταχύτητα που του έχεις ορίσει.

IMG_1967

Αν κινείσαι στην πόλη και αφαιρεθείς βλέποντας το τηλέφωνο σου η κουραστείς και πέσουν τα αντανακλαστικά σου, ο εγκέφαλος αναλαμβάνει να σε προστατέψει από κάποιο ατύχημα. Ένας εκκωφαντικός θόρυβος, σε ξυπνάει όταν ανιχνευθεί ξαφνικά εμπόδιο.

Από πλευράς άνεσης οι τέσσερις επιβάτες δεν θα παραπονεθούν . Υπάρχει άνεση και χώρος και για τους ψηλούς . Το πόρτ παγκαζ είναι μεγάλο με διπλό πάτο. Με σηκωμένα τα καθίσματα ο χώρος είναι 375 λίτρα και  με αναδιπλούμενο κάθισμα ο χώρος αυξάνεται στα 710 λίτρα.

IMG_1970

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: