Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι δηλώνουν σε Παγκόσμια έρευνα οι πελάτες του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της SEAT .
Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών σε επίπεδο Πωλήσεων και After Sales για το πρώτο τρίμηνο του 2015, την οποία διενεργεί η ανεξάρτητη εταιρεία TNS για λογαριασμό της SEAT Ισπανίας σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο, τα αποτελέσματα για την χώρα μας ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η TNS διεξάγει την αντίστοιχη έρευνα για τις Πωλήσεις και το After Sales σε μηνιαία βάση από το 2008, ενώ οι πελάτες καλούνται να καταγράψουν την άποψή τους για την εμπειρία τους μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που τους αποστέλλεται.
Η πιο πρόσφατη ανάλυση των δεικτών για την Ελλάδα για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο άγγιξε το 89,7% ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales ανήλθε σε 88,8%, κορυφαίες βαθμολογίες και στoυς δύο τομείς.