Η BMW M2 Coupé , η Gigi Hadid και η …ψηφιακή καμπάνια

Κοινοποίηση:
HyperFocal: 0

Πρωταγωνιστές της ταινίας “Eyes on Gigi” είναι η νέα BMW M2 Coupé και η Αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας.  Η παρουσία της Gigi Hadid, δεν έμεινε ασχολίαστη.  Όπως ασχολίαστες δεν έμειναν οι  δυναμικές επιδόσεις και η ευελιξία της νέας BMW M2 Coupé. Από τη μια έχουμε μια  αισθησιακή ομορφιά και μια έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid και από την άλλη ένα δυναμικό αυτοκίνητο.

Αυτά τα δύο έφταναν για να εμπνεύσουν  το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο. Το ‘ Eyes on Gigi ’.

Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως “James Bond – Quantum of Solace”, “Monster’s Ball” και “World War Z”.

Η ταινία αρχικά προβλήθηκε  στο YouTube και στο Facebook από τις 14 Απριλίου .

Είναι σαν παιχνίδι που πρέπει να παίξετε και εσείς. Η καλύτερα να συμμετέχετε για να ανακαλύψετε την αλήθεια.

Η  Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες BMW M2 Coupé. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη BMW M2 Coupé στην οποία μπήκε. Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα BMW M2 Coupé μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά – κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη.

Στο τέλος και οι πέντε M2 Coupé ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid.

Το θεαματικό ‘one-shot’ stunt γυρίστηκε σε ένα αεροδρόμιο στην Έρημο Mojave της Καλιφόρνια, υπό τις οδηγίες του οσκαρικού κάμεραμαν Mauro Fiore (“Avatar”, “The Equalizer”). Η διαδραστική έκβαση του παιχνιδιού ολοκληρώνεται στον ειδικό ιστότοπο EyesOnGigi.com, όπου ο θεατής μπορεί να παρακολουθήσει την επική χορογραφία από προοπτική 360 μοιρών.

Γράφει ο Γιώργος Χαλάτσης

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: