ΣΕ ΑΜΟΚ ΚΑΙ ΠΑΡΑΖΑΛΗ ΤΟ ΙΡΑΝ ΣΦΥΡΟΚΟΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ – ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΜΑΝ, Η ΤΟΥΡΚΙΑ: Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΣΙΡΛΙΚ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ; – ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ, ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΨΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ FAKE NEWS

Κοινοποίηση:
4ij6deu7hjay5fgnwxty5px4z4

Σύμφωνα με το AzerNEWS , βίντεο φαίνεται να δείχνει μια αμερικανική στρατιωτική βάση να δέχεται επίθεση, με ορισμένες πηγές να την προσδιορίζουν ως την αεροπορική βάση Ιντσιρλίκ στην Τουρκία .

Δημοσιογράφοι της Haber Global μοιράστηκαν αυτό που περιγράφουν ως το πρώτο βίντεο που δείχνει επιθέσεις στην αεροπορική βάση Incirlik στην Τουρκία.

Τα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο φέρονται να καταγράφουν εκρήξεις και λάμψεις κοντά στη βάση, η οποία φιλοξενεί τουρκικές και αμερικανικές δυνάμεις.

Η αυθεντικότητα και η έκταση της αναφερόμενης ζημιάς δεν έχουν ακόμη επαληθευτεί ανεξάρτητα.

Δεν υπήρξε άμεση επίσημη δήλωση από τις τουρκικές ή τις αμερικανικές αρχές σχετικά με το αναφερόμενο περιστατικό.

Αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες καθώς εξελίσσεται η κατάσταση.

Η τουρκική προεδρία διαψεύδει τις πληροφορίες περί ιρανικού πλήγματος στην Τουρκία

Σε ανακοίνωσή του το «Κέντρο κατά της Παραπληροφόρησης» της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας σημειώνει:

«Οι ισχυρισμοί που κυκλοφορούν σε ορισμένους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων δικτύωσης ότι χτυπήθηκε αμερικανική στρατιωτική βάση στην Τουρκία δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Στην Τουρκία δεν υπάρχει στρατιωτική βάση καμίας χώρας. Ο εναέριος, χερσαίος και θαλάσσιος χώρος της Τουρκίας, καθώς και οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις της, βρίσκονται υπό την πλήρη κυριαρχία και τον έλεγχο της. Δεν υπάρχει καμία επίθεση εναντίον της χώρας μας, ενώ οι αναρτήσεις που παρουσιάζουν την Τουρκία ως μέρος περιφερειακών συγκρούσεων αποτελούν σαφή προσπάθεια παραπληροφόρησης. »Όλες οι δομές άμυνας και ασφάλειας της Τουρκίας βρίσκονται σε επιφυλακή και οι σχετικές διαδικασίες παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο από τις αρμόδιες αρχές».

Να τονίσουμε ότι ο δημοσιογράφος που έβγαλε το θέμα συνελήφθη από το καθεστώς Ερντογάν για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. το παρτυ δεν ξεκινησε ακομη και οταν αρχισει θα τρεχετε οι πιο πολλοι απο σας να κρυφτειτε.
    Οταν αρχισουν να ανατιναζονται ουρανοξυστες , εμπορικα κεντρα , κτλ καλυτερα θα ειναι να κρυφτειτε
    Προσωπικά οτι κανει το Ιραν απο δω και περα εχει 100% δικιο
    Καποιοι εγκληματίες θα επρεπε να ειναι φυλακη αλλα κυκλοφορουν ελευθεροι και κανουν οτι γουσταρουν.
    Αν θελουν πετρελαια να πανε να σκαψουν στα οικόπεδα τους

  2. Ο τουρκομογγολος θα χτυπηθεί από τους Ιρανους εάν από βορειοανατολικά του Ιράν επιχειρήσουν οι Άγγλο-αμερικανικοι

    1. Οι Ιρανοί δεν χτυπάνε τους γείτονες ούτε αυτό δεν κατάλαβες, η αλήθεια πονάει αλλά πρέπει να την ξέρεις… Από τα βορειοδυτικά έχουν σύνορα μαζί τους και η συμμαχία δεν σπάει εύκολα πάλι τα μπέρδεψες όλα…

  3. Μην τσιμπάτε εύκολα αυτό έγινε για τα μάτια των Ιρανών ώστε να φανεί ότι απάντησε σίγουρα τους είχαν ενημερώσει πιο πριν… Το θέμα είναι τι έγινε με το πυρηνικό πρόγραμμα αν όντως αληθεύει ότι μετέφεραν το ουράνιο σε μια μυστική τοποθεσία, τότε δεν τελείωσαν τίποτα μπορούν να φτιάξουν ακόμα και βρώμικη ραδιενεργή βόμβα…

    1. μη τσιμπησεις , για το καλο σου θα ειναι

    2. Εμείς δεν έχουμε συμμαχία με τα αλλόθρησκα ζώα και εσύ τσίμπησες εύκολα αν δεν φτιάξει μια βρώμικη ραδιενεργή βόμβα δεν πρέπει να φοβάσαι μια γενίκευση…

  4. ΗΠΑ και Ισραήλ μπορούν να χτυπάνε όποιον θέλουν χωρίς αυτό να χαρακτηρίζεται ως «αμόκ», το Ιράν είχε πει ότι θα χτυπάει ΗΠΑνέζικες βάσεις παντού

    1. Κανένας δεν βρίσκεται σε αμόκ ξέρουν αυτοί που να κτυπήσουν, όμως όλοι κάνουν σοβαρά λάθη μέχρι και στάδιο βόλεϊ ισοπέδωσαν από την πρώτη μέρα, όπως γράφω εδώ και μήνες εννοείται ότι κινδυνεύει η βάση της Σούδας…

Comments are closed.