Η Ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία χτύπησε τον ηγέτη της Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας, Ιζ αλ-Ντιν Χαντάντ, σε αεροπορική επιδρομή, ανέφεραν ο πρωθυπουργός Μπένιαμιν Νετανιάχου και ο υπουργός Άμυνας Ισραήλ Κατς.
Η επίθεση είχε στόχο ένα κτίριο κατοικιών στη συνοικία Ριμάλ της πόλης της Γάζας, σύμφωνα με παλαιστινιακά μέσα ενημέρωσης.
Δεν είναι σαφές εάν ο Χαντάντ σκοτώθηκε κατά την επίθεση, για την οποία και οι Times of Israel παραδέχονται ότι ίσως είναι παραβίαση της εκεχειρίας από το Ισραήλ. Πάντως τα πρώτα στοιχεία από αξιωματούχο ασφαλείας του Ισραήλ, οι «πρώτες ενδείξεις» δείχνουν ότι ο Αλ-Χαντάντ σκοτώθηκε στην επίθεση.
Η ισραηλινή πλευρά έχει δικαιολογήσει τέτοιες επιθέσεις στο παρελθόν, με τον ισχυρισμό ότι οι στόχοι αποτελούσαν ενεργή απειλή για τα στρατεύματα.
Ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Άμυνας στην κοινή τους δήλωση γράφουν ότι διέταξαν τη δολοφονία του Χαντάντ, που διευθύνει την στρατιωτική πτέρυγα της Χαμάς, γιατί ήταν ένας από τους αρχιτέκτονες της επίθεσης της 7ης Οκτωβρίου 2023.
«Αυτό είναι σαφές μήνυμα σε όλους τους δολοφόνους που αναζητούν τις ζωές μας: Αργά ή γρήγορα το Ισραήλ θα σας βρει», τονίζουν.
Το Κανάλι 12 είχε αναφέρει ότι η εντολή είχε δοθεί πριν από ημέρες αλλά εκτελέστηκε σήμερα γιατί οι συνθήκες ήταν πρόσφορες.






..δεν το είπαν ποτέ στον κόσμο
Όσο υπάρχει η τρομοκρατική οργάνωση ο πόλεμος δεν τελειώνει, μετά την απελευθέρωση όλων των ομήρων είναι εύκολο να συνεχιστεί η γενοκτονία… Για να έχουνε διαρκής ειρήνη θα πρέπει οι Εβραίοι να ελέγχουν όλη την λωρίδα της Γάζας όχι μόνο το 53%, οπότε θα βρει μια δικαιολογία για να τηρήσει όσα μας έλεγε από την αρχή δεν έχει μόνιμη ισχύ…
Ουστ.
Ζιωνισμος χειροτερος απο ναζισμο !!
Από την αρχή τα ίδια έλεγε και ο Νετανιάχου ότι ο σκοπός του είναι να εξαλείψει την χαμάς αυτό δεν σημαίνει ότι είναι φασίστας…