Στο “κόκκινο” η ασφάλεια στη βρετανική πρωτεύουσα: εθνικιστές και «woke» φιλοπαλαιστίνιοι στους δρόμους

Κοινοποίηση:
Londonastinomia

Σε κατάσταση αυξημένης επιφυλακής βρίσκεται σήμερα το Λονδίνο, με χιλιάδες αστυνομικούς να έχουν αναπτυχθεί σε κεντρικά σημεία της πόλης, καθώς δύο μαζικές και ιδεολογικά αντίθετες συγκεντρώσεις εξελίσσονται ταυτόχρονα.

Από τη μία πλευρά, εθνικιστικές ομάδες πραγματοποιούν πορεία με αιχμή τη σκληρή ρητορική κατά της μαζικής μετανάστευσης και του εξτρεμιστικού Ισλάμ, ενώ από την άλλη οργανώνεται μεγάλη κινητοποίηση υποστήριξης προς την Παλαιστίνη. Οι αρχές φοβούνται ότι η ταυτόχρονη παρουσία τους ενδέχεται να πυροδοτήσει εντάσεις, γι’ αυτό και έχουν δημιουργήσει διαχωριστικές ζώνες ασφαλείας.

Η επιχείρηση χαρακτηρίζεται από την αστυνομία ως μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών, με ισχυρή παρουσία δυνάμεων: έφιπποι, ειδικές μονάδες, σκύλοι ανίχνευσης, εναέρια μέσα επιτήρησης και θωρακισμένα οχήματα έχουν επιστρατευτεί για τον έλεγχο της κατάστασης.

Το ήδη βεβαρημένο σκηνικό εντείνεται περαιτέρω λόγω της διεξαγωγής του τελικού του Κυπέλλου Αγγλίας, που συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες φιλάθλους στην πόλη, αυξάνοντας την κινητικότητα και την πίεση στις δυνάμεις ασφαλείας.

Οι πρώτες εντάσεις δεν άργησαν να καταγραφούν, με την αστυνομία να προχωρά σε συλλήψεις κοντά σε μεγάλο σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας.

Την ίδια ώρα, πολιτική διάσταση λαμβάνει η κατάσταση, με τον πρωθυπουργό να κάνει λόγο για βαθύ κοινωνικό διχασμό, κατηγορώντας ανοιχτά τους διοργανωτές της εθνικιστικής κινητοποίησης ότι καλλιεργούν κλίμα μίσους, δίχως να δείξει και την άλλη προκλητική μεριά των «woke» ακτιβιστών.

Υπενθυμίζεται ότι σε παρόμοια κινητοποίηση πριν από λίγους μήνες, η συμμετοχή είχε φτάσει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, στοιχείο που ενισχύει τις ανησυχίες για μαζική παρουσία και σήμερα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: