ΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη! Δεκάδες ανήλικοι στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ σε συναυλία!

Κοινοποίηση:
sinavlia

Σοκαριστικές διαστάσεις λαμβάνει το περιστατικό που σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή, 10 Μαΐου, στο γήπεδο του Αγροτικού Αστέρα στον Εύοσμο, κατά τη διάρκεια συναυλίας του Θεόδωρου Πουταχίδη.

Μια βραδιά που ξεκίνησε ως γιορτή για τη νεολαία της Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε εφιάλτη, με δεκάδες ανήλικους να καταλήγουν στο νοσοκομείο λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.

Σύμφωνα με συγκλονιστική καταγγελία πατέρα στο voicenews.gr, η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο, με το αλκοόλ να ρέει άφθονο ανάμεσα σε ανήλικα παιδιά.

Διαβάστε περισσότερα στο voicenews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: