Μια ακόμα απόφαση-φωτογραφία, κρυμμένη στις σελίδες του ΦΕΚ 2555/7-5-2026 (Τεύχος Β’), που με κυνικό τρόπο θεσμοθετεί αυτό που όλοι ξέρουμε εδώ και χρόνια: στην Ελλάδα του 2026, η στρατιωτική θητεία είναι για τους «άλλους». Όχι για τα δικά τους παιδιά.
Με την υπ. αρ. Φ.411/179/346494/Σ.3888, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Υπουργείο Εξωτερικών ανοίγουν διάπλατα την πόρτα των Γραφείων Ακολούθων Άμυνας (ΑΚΑΜ) σε επιλεγμένους οπλίτες. Ποιους; Εκείνους που έχουν μόνιμη κατοικία στο εξωτερικό, πτυχίο ή μεταπτυχιακό σε Πληροφορική, Κυβερνοασφάλεια, Τεχνητή Νοημοσύνη, Ρομποτική ή Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς. Μέχρι τέσσερις ανά πρεσβεία, ανά ΕΣΣΟ. Χωρίς στολή, με ειδική απόλυση, διοικητικά υπαγόμενοι σε γραφειοκρατικό μηχανισμό και με την άνεση του «σπίτι μου» στο Λονδίνο, το Βερολίνο ή τη Νέα Υόρκη.
Διαβάστε περισσότερα στο voicenews.gr






