Μια σφοδρή εσωκομματική θύελλα ξέσπασε στους κόλπους της Νέας Δημοκρατίας, με το Μέγαρο Μαξίμου να απαντά σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους στη δημόσια παρέμβαση δέκα πρώην υπουργών και κορυφαίων στελεχών της παράταξης. Η επιστολή, η οποία δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Δημοκρατία», ασκεί δριμεία κριτική στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, κάνοντας λόγο για μια εξουσία που έχει αποκοπεί από τις παραδοσιακές αξίες του Κωνσταντίνου Καραμανλή και έχει μετατρέψει το κόμμα σε έναν στείρο μηχανισμό εξουσίας.
Διαβάστε περισσότερα στο voicenews.gr






