ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ ΣΤΟ makeleio.gr: «Aπό εκεί έρχεται η μυστηριώδης οσμή και το κρύβουν»

Κοινοποίηση:
makelioonly

Διαβάστε την επιστολή αναγνώστη προς το makeleio.gr σχετικά με την προέλευση της περίεργης οσμής στα νότια προάστια:

Θα αφήσω τα περιττά για το μπαχαλο του κράτους και τις δηλώσεις των ειδικών τύπου Χάρυ Κλυνν, μια και όλοι που ζούμε στην Ελλάδα τα γνωρίζουμε. Θα μπω στην ουσία, το αίτιο του προβλήματος που αποσιωπούν. Μιλάω ως κάτοικος Αλίμου επί 30 έτη, όπου άπειρες φορές ιδιαίτερα αργά την νύκτα μύριζα αυτήν την οσμή η οποία είναι ίδια με την οσμή που μυρίζει όταν περνάει κάποιος μπροστά από τα διυλιστήρια Ελευσίνας. Ναι είναι η οσμή που εκπέμπουν αδιάκοπα τα διυλιστήρια, αποπνικτική για την όσφρηση του ανθρώπου, αλλά μη μετρήσιμη από τα πανάκριβα όργανα του υπουργείου. Τόση κινητοποίηση Λιμενικού, Πυροσβεστικής, Υπουργείου, … Αυτή η ανικανότητα είναι εγκληματική. Όταν λοιπόν τις νύχτες μύριζα αυτή την οσμή, από το ύψος του λόφου Πανί, κοίταζα από που φύσαγε το αεράκι και έβλεπα ότι ερχόταν κατευθείαν πέρα μακριά από τα διυλιστήρια. Το ποια ακριβώς διυλιστήρια ας το εντοπίσουν οι ειδικοί κρατικοί επιστήμονες του southern college. Χαράμισα την ζωή μου ανεχόμενος αμόρφωτους αγράμματους και ανίκανους ψεύτες να με διοικούν. Κρίμα που κατάλαβα πολύ αργά σε τι κοινωνία ζω. Ελπίζω να διαφωτισα για την προέλευση της οσμής.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

Comments are closed.