Η Γερμανία ανανεώνει την προσπάθεια αγοράς αμερικανικών πυραύλων Tomahawk, σύμφωνα με τους FT

Κοινοποίηση:
afp-tv-20260317-war-zzz-warconflict-a3nc79e-en-768x432 (1)

Το Βερολίνο ελπίζει να πείσει την κυβέρνηση Τραμπ να συμφωνήσει για την πώληση πυραύλων Tomahawks μαζί με τους εκτοξευτές εδάφους Typhon αναφέρει η εφημερίδα Financial Times.

Η Γερμανία υπέβαλε επίσημο αίτημα στις ΗΠΑ για την αγορά του συστήματος Typhon, ικανού να εκτοξεύει πυραύλους Tomahawk και SM-6, θεωρώντας το ως ενδιάμεση «γέφυρα» μέχρι να είναι έτοιμα τα ευρωπαϊκά συστήματα άμυνας. Ωστόσο, ο Γερμανός Καγκελάριος αναγνώρισε ότι οι ΗΠΑ δεν έχουν ακόμη επιβεβαιώσει την παράδοση, ενώ το απόθεμα χαρακτηρίζεται περιορισμένοκαι υψηλό το κόστος των Tomahawk στα 2 εκατομμύρια δολάρια ο καθένας.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: