Μια συγκινητική πρωτοβουλία αποφάσισαν να πάρουν οι γονείς της 16χρονης Μελίνας, που έφυγε τόσο πρόωρα από τη ζωή στην Ηλιούπολη, επιλέγοντας να μετατρέψουν τον αβάσταχτο πόνο τους σε μια πράξη αγάπης και προσφοράς προς τα παιδιά.
Αντί στεφάνων, η οικογένεια καλεί όσους επιθυμούν να τιμήσουν τη μνήμη της κόρης μέσω δωρεάς προς «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ώστε, το φως και η μνήμη της να συνεχίσουν να αγγίζουν παιδιά που έχουν ανάγκη από φροντίδα, προστασία και ελπίδα. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, οι δωρεές μπορούν να πραγματοποιηθούν στους τραπεζικούς λογαριασμούς του οργανισμού, με απαραίτητη αναγραφή του κωδικού «Κ25202» και του ονόματος του δωρητή στην αιτιολογία κατάθεσης.







Δωρεές μεσα στον τόσο πόνο.. πως το σκέφτηκε.. μπράβο της!
Αμαν αυτο το Χαμογελο του Παιδιου ολο μαζευει να δουμε ποτε θα σκασει σαν φουσκα και αυτο και αναθεμα και αν κανει κατι αφου 8 στις δεκα περιπτωσεις δεν σωζονται…