Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπενθυμίζει στους καταναλωτές τα δικαιώματα που έχουν σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας αποσκευών.
– Η πτήση εκτελείται από και προς χώρα κράτος μέλος της ΕΕ, από αερομεταφορέα οποιασδήποτε χώρας, εντός ή εκτός ΕΕ.
– Η πτήση εκτελείται από χώρα της ΕΕ, προς τρίτη χώρα εκτός ΕΕ, από αερομεταφορέα χώρας εντός ή εκτός ΕΕ.
Αποσκευές
- Στις περιπτώσεις αυτές, δικαιούστε αποζημίωση, η οποία μπορεί να ανέρχεται έως το ποσό των 1.220 ευρώ.
- Εάν η ζημία προκλήθηκε εξαιτίας ελαττώματος ή ποιότητας της αποσκευής σας, δε δικαιούστε αποζημίωση.
- Στην περίπτωση χειραποσκευών, η αεροπορική εταιρεία είναι υπεύθυνη, εφόσον η ζημία προκληθεί από δική της υπαιτιότητα.
Πότε πρέπει να γίνει η καταγγελία
Αν δε βρίσκετε τη βαλίτσα σας κατά την άφιξη σας στο αεροδρόμιο προορισμού, τότε θα πρέπει να το αναφέρετε αμέσως στο Γραφείο Απολεσθέντων του αεροδρομίου, όπου θα συμπληρώσετε Δήλωση Απώλειας Αποσκευής, ώστε να ειδοποιηθείτε σε περίπτωση ανεύρεσής της.
Αν η αποσκευή σας δε βρεθεί σε διάστημα 21 ημερών, θεωρείται χαμένη.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στο «Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη» στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας.