ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑΝΑΤΟΥ για 47χρονο αρχιλοχία: Γιατί τον έστειλαν από τη Λαμία στο 401 με ανεύρυσμα;

Κοινοποίηση:
stratos

Βαρύ πένθος και οργή επικρατεί στις τάξεις του Στρατού Ξηράς μετά τον άδικο χαμό ενός 47χρονου υπαξιωματικού του 781 ΤΜΕ. Ένας πατέρας τεσσάρων παιδιών άφησε την τελευταία του πνοή σε μια διαδρομή που θυμίζει «υγειονομικό μεσαίωνα», αναδεικνύοντας την πλήρη αποδιοργάνωση τόσο του στρατιωτικού όσο και του δημόσιου συστήματος υγείας.

Σύμφωνα με καταγγελίες, ο άτυχος Αρχιλοχίας αισθάνθηκε αδιαθεσία ενώ βρισκόταν σε υπηρεσιακή μετακίνηση από Θεσσαλονίκη προς Λαμία. Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Λαμίας, αλλά από εκεί, παρά τη σοβαρότητα της κατάστασής του, ελήφθη η απόφαση να διακομιστεί στο 401 ΓΣΝΑ στην Αθήνα.

Διαβάστε περισσότερα στο voicenews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Εχει νευροχειρουργικο με εξειδικευση σε αυτα τα περιστατικα η ΛΑΜΙΑ ??? Αμφιβαλλω …..

Comments are closed.