Τι θα γίνει με αυτό το χάλι στο Μετρό και στον Ηλεκτρικό κύριοι της κυβέρνησης; Πάλι, για μια ακόμα φορά, συρμός του ηλεκτρικού σταμάτησε πριν φτάσει στον προορισμό του.
Όπως μας καταγγέλλει αναγνώστρια, «στη διαδρομή από Άγιο Νικόλαο προς Κάτω Πατήσια, σταμάτησε ο συρμός στην μέση της διαδρομής για 8 λεπτά περίπου. Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική χωρίς εξαερισμό. Κάποιος κύριος λιποθύμησε και όταν φτάσαμε μας κατέβασαν όλους και ο κύριος ήταν ζαλισμένος και έπεσε και χτύπησε.
Αν κάποιος έχει καρδιά ή αναπνευστικό πρόβλημα, καταλαβαίνετε ότι είναι πιθανό να μην βγει ζωντανός αν δεν υπάρχει εξαερισμός».







θα τα φτιαξει ο Κυρανακης