«ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ, ΠΕΘΑΝΕΣ» – Η συγκλονιστική καταγγελία για το ΕΣΥ

Κοινοποίηση:
nosokomeio-mak

Όταν ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλάει για τη «νέα εποχή» του ΕΣΥ, καλό θα ήταν να ρίξει μια ματιά στο ημερολόγιο της 4ης Μαΐου 2026. Εκεί όπου το Voice News έλαβε μια εξαιρετικά σοβαρή, επώνυμη καταγγελία που περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες την οδύσσεια ενός συμπολίτη μας με 40 χρόνια εισφορών, όπου βρέθηκε να κάνει έναν απελπισμένο αγώνα δρόμου ανάμεσα στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, όχι για να βρει μια καλύτερη υπηρεσία, αλλά για να μην χάσει το φως του.

Σεβόμενοι απόλυτα την επιθυμία του ανθρώπου που βρήκε το θάρρος να μιλήσει δημόσια, επιλέγουμε να κρατήσουμε την ανωνυμία του, εστιάζοντας στην ουσία του προβλήματος και στην αισχρή διαχείριση της δημόσιας υγείας από τον Γεωργιάδη.

Διαβάστε περισσότερα στο voicenews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: