Το Διεθνές Αεροδρόμιο Kansai στην Οσάκα της Ιαπωνίας γιορτάζει 30 χρόνια λειτουργίας χωρίς να έχει χάσει ούτε μία αποσκευή.
Αυτό το επίτευγμα το καθιστά μοναδικό στον κόσμο, καθώς διαχειρίζεται ετησίως 20 έως 30 εκατομμύρια επιβάτες και περίπου 10 εκατομμύρια αποσκευές.
Πώς τα κατάφερε;
Η επιτυχία του Kansai οφείλεται σε μια σειρά από στρατηγικές και διαδικασίες:
Πολυεπίπεδη Επιθεώρηση: Δύο ή τρεις υπάλληλοι ελέγχουν κάθε αποσκευή, συγκρίνοντας τον αριθμό των αποσκευών με τις πληροφορίες των επιβατών.
Ταχεία Παράδοση: Στόχος είναι η παράδοση των αποσκευών στους επιβάτες εντός 15 λεπτών από την άφιξη της πτήσης.
Εκπαίδευση Προσωπικού: Οι υπάλληλοι υποβάλλονται σε πάνω από 200 ώρες εκπαίδευσης για την ασφαλή και αποτελεσματική διαχείριση των αποσκευών.
Χρήση Τεχνολογίας RFID: Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την παρακολούθηση των αποσκευών σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας τις πιθανότητες λάθους.
Διεθνής αναγνώριση
Το 2024, το Kansai βραβεύθηκε από την Skytrax ως το «Καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο για παράδοση αποσκευών», κερδίζοντας το βραβείο για όγδοη φορά.
Αυτό το επίτευγμα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, δεδομένου ότι η παγκόσμια μέση αναλογία χαμένων αποσκευών είναι περίπου 7,6 ανά 1.000 επιβάτες.
Προετοιμασία για την Expo 2025
Με την προετοιμασία για την Expo 2025 στην Οσάκα, το Kansai αναμένει αύξηση των επιβατών σε 37,3 εκατομμύρια, διατηρώντας παράλληλα τις υψηλές του επιδόσεις στη διαχείριση αποσκευών.
να δειτε τι θα γινει