ΠΟΛΛΑ εκατομμύρια ετοιμάζεται να ρίξει
μέχρι τα Χριστούγεννα στην αγορά η Σκλαβενίτης προκειμένου να δελεάσει την πελατεία της Μαρινόπουλος που πήγε σε άλλα καταστήματα να επιστρέψει στις παλιές της συνήθειες. Συγκεκριμένα οι επενδύσεις για να γεμίσουν και να ομορφύνουν τα ράφια της Μαρινόπουλος θα φτάσουν το διόλου ευκαταφρόνητο, ειδικά στις μέρες μας, ποσό των 15 εκατ. ευρώ.
Το γεγονός αυτό αγχώνει βεβαίως τον ανταγωνισμό και ιδιαίτερα του δύο μεγάλους βασικούς ανταγωνιστές ΑΒ και Lidl.
Πρωταρχικός στόχος του Σκλαβενίτη, ώστε να πετύχει η διάσωση του Μαρινόπουλου, είναι η επιστροφή στην κανονικότητα. Αυτό σημαίνει γεμάτα ράφια, ανακαίνιση των καταστημάτων της αλυσίδας και στοχευμένες εκπτώσεις σε προϊόντα, με χρηματοδότηση από τους προμηθευτές και όχι από τον Μαρινόπουλο.
Ωστόσο, το μεγάλο «στοίχημα» είναι να επιστρέψουν στα καταστήματα του Μαρινόπουλου οι παραδοσιακοί του πελάτες. Πρόκειται για καταναλωτές που ως επί το πλείστον θεωρούνται «κυνηγοί προσφορών» – δηλαδή αναζητούν πάντα και παντού τις καλύτερες προσφορές που υπάρχουν, και για το λόγο αυτό επέλεγαν τον Μαρινόπουλο για τις αγορές τους, καθώς εκεί έβρισκαν καλές προσφορές. Για να τους φέρει πίσω ο Σκλαβενίτης, δεν έχει παρά να προσφέρει εξίσου δυνατές προσφορές.
Για ποιον χτυπά η… καμπάνα; Κυρίως για τον ΑΒ Βασιλόπουλο και τα Lidl, που είναι οι δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ που το τελευταίο διάστημα κινήθηκαν πιο επιθετικά στην αγορά, διαφημίζοντας πανηγυρικά τις χαμηλές τιμές τους, σε μία προφανή προσπάθεια να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της «άστεγης» πελατείας του Μαρινόπουλου. Οι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι τα κατάφεραν πράγματι να αυξήσουν την πελατεία τους με αυτόν τον τρόπο (αν και στην περίπτωση του Βασιλόπουλου εκτιμάται ότι πολλοί από τους παραδοσιακούς του πελάτες ενοχλήθηκαν, καθώς τους φάνηκε πολύ «φτηνή» η καμπάνια για τις «πραγματικά χαμηλές τιμές»), όμως τώρα είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να την κρατήσουν με το δυνατό comeback που ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης. Άλλωστε, είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης διαθέτει ένα σπάνιο επιχειρηματικό δαιμόνιο και το γεγονός ότι έχει ρίξει όλο το βάρος του στο project της διάσωσης του Μαρινόπουλου σημαίνει ότι ποντάρει πολλά σε αυτό – και άρα ετοιμάζει κάτι πολύ μεγάλο…
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΣΧΗΜΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΥΤΟΝ.Εδω πρεπει να του πει καποιος,οτι ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΡΝΕΙ,ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΡΟΦΙΜΑ…ΠΑΛΙΑ ΣΤΟ ΛΙΝΤΛ ΔΕΝ ΠΑΤΑΓΕ ΨΥΧΗ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΙΣΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ…ΠΟΛΛΟΙ .ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ.ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΩΡΙΣ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ…Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΤΩΧΥΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ…ΗΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΙΑΣ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΛΙΝΤΛ ΔΕ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑΣ.
ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ Ο ΜΑΓΚΑΣ..ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΧΤΙΖΕΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ…ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ..ΠΗΡΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ. Ο ΑΒ ΕΒΡΑΙΚΗ ΒΕΛΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΚΡΥΑ!! ΨΩΝΙΣΤΕ ΜΩΡΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ!!!
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ LIDL. OXI LIDL. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑ ΦΘΗΝΑ -ΣΚΑΤΑ- ΤΟΥ LIDL ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΙΑ -ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ- ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΜΠΑΚΑΛΟΜΑΡΚΕΤ,ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ -ΞΕΚΩΛΙΑΖΕΤΑΙ-ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΞΕΦΤΕΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΚΕΡΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΡΙΤΣΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ……
Προτιμώ ΑΒ γιατί σέβεται τον πελάτη. Ο σκλαβενίτης προ πολλού έχει γίνει ακριβότερος, γιατί κινείται με μια φιλοσοφία δημοσίου. Δηλαδή έχει χεσμένο τον καταναλωτή και κολογλείφει τον υπάλληλο. Σε όσα καταστήματα σκλαβενίτη έχω πάει, είναι χαρακτηριστική η ακαταστασία και η βρωμιά σε πάγκους και ράφια.
ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ! Καλή εταιρεία αλλά ανοίχτηκε πολύ και θα φάει τα μούτρα της. 3 φορές έχουν κανονιασει τα μαγαζιά καρφουρ Μαρινόπουλου και σε καλές εποχές. Έτσι όπως είναι στημένα αυτά τα μαγαζιά που αγόρασαν είναι λάθος και το ξέρει και ένας φοιτητής οικονομικών. Εύχομαι με την κίνηση αυτή να μην τιναχτούν όλα στον αέρα και μαζί και τα καλά μαγαζιά του παλιού Σκλαβενίτη
Ένας από τους βασικότερους λόγους που ψωνίζω κατά 99% από το σκλαβενίτη είναι η συμπρεριφορά του προσ τους εργαζομένους του και γι αυτό του αξίξει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!, Από τους λίγους που έχουν απομείνει που δεν βλέπει τους εργαζομένους του σα δούλους. Μακάρι όλοι οι Έλληνες να μποικοτάραμε όχι μόνο τις ξένες εταιρείες αλλά και αυτές που συμπεριφέρονται σα σκουπίδια στους υπαλλήλους τους και τους πληρώνουν με μισθούς πείνας. Πρέπει να το καταλάβουμε επιτέλους ότι όλα από την μεσαία και χαμηλή τάξη εξαρτώνται.
ο Βασιλοπουλος οικονομικος κ ανταγωνιστικος? χαχαχα μαλλον δεν εχετε ψωνισει απο εκει..
Να κραταμε μικρο καλαθι, σχετικα με το ποσο μαγκας ειναι ο Σκλαβενιτης.. Ειναι νωρις ακομα για πανηγυρια… Εδω και ενα μηνα εχει σταματησει εντελως η τροφοδοσια καταστηματων με προιοντα και σε αυτα τα λιγα τα οποια προλαβαν και ανεφοδιαστηκαν δεν υπαρχουν πελατες γιατι απλα δεν το ξερουν οτι γεμισαν… Οι εργαζομενοι (με τους οποιους κανενας δεν ασχολειται), δεν εχουμε την παραμικρη ενημερωση απο το » σωτηρα» Σκλαβενιτη γιατο τι μελλει γενεσθαι και ποτε θα συνεχιστει το προγραμμα ανεφοδιασμων και ειδικα στα καταστηματα των νησιωτικων περιοχων,δεν φαινεται να υπαρχει διαθεση για να σωθουν, καθοτι τα κοστη μεταφορας προιοντων ειναι αποτρεπτικα..
Μεχρι τα τσακαλια του marketing αποφασισουν τι θα κανουν, οι υπαλληλοι θα βαραμε τα κεφαλια μας στα αδεια ραφια…
Παπαρολογίες ολέ. Για δείτε όσοι τον εκθειάζετε που έχει πουλήσει μεγάλο μέρος της εταιρίας του και θα καταλάβετε…
Και πως ωρέ λεβέντες με 15 εκατομύρια θα γεμίσουν τα βομβαρδισμένα άδεια ράφια εκατοντάδων
Μαρινοπουλαίων;;;;;;;;;;;;;;
Όσο για τιμές…….
Μπισκότα Παπαδοπούλου πακέτο 3 τεμαχίων 2,24 στο careffour 2,14 στο Σκλαβενίτη,μακαρόνια ΜΑΡΑΤΑ
55 λεπτά στο careffour 52 στο Σκλαβενίτη, Αραβοσιτέλαιο ΜΑΡΑΤΑ 1 λίτρο 2,10 στο careffour 1,97 στο
Σκλαβενίτη και πολλά άλλα που έπρεπε νάχεις χαρτί να τα θυμάσαι.
Όποιος θέλει ας πάει να δει από μόνος του.
Πως θα πάει στην κανονικότητα ο Μαρινόπουλος.Ο Έλληνας πλέον σκέφτεται και το 1 λεπτό.
Μόνο αν είσαι μ@@άκας ψωνίζης από τα carefour.Απλά πας απευθείας σε ένα παλιό Σκλαβενίτη.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΣΚΛΑΒΕΝΗΤΗΣ ΤΗΝ ΣΤΙΡΙΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ & ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ , ΕΞΩ Η ΞΕΝΟΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΕΣ ΑΡΧΙΔΟΤΡΙΧΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ, ΜΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΛΑΤΖΑ
ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΑ ΜΑΡΙΝΌΠΟΥΛΟ Κ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΜΑΖΊ ΧΡΕΙΆΖΟΝΤΑΙ 250 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΣΩΣΤΉ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ. Ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΈΧΕΙ ΕΜΠΌΡΕΥΜΑ ΕΊΚΟΣΙ ΠΈΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ. ΠΏΣ ΘΑ ΤΑ ΚΆΛΥΨΗ? ΆΣ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΌΝ Κ ΌΛΑ ΤΑ ΕΝΔΕΧΌΜΕΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ
Μακάρι να κλείσει το κολαστήριο για τους εργαζόμενους ολλανδοβελγικο αβ βασιλοπουλος.
Πρώην εργαζόμενος που τους μούτζωσε μέσα στην κρίση και παραιτήθηκε όπως και πολλοί άλλοι
γιατί δεν αντέχονται οι συνθήκες εργασίας (σύγχρονη δουλεία).
ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ ΕΝΩ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΛΟΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟΜΕΤ. ΡΕ 100 ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΝΑ ΠΙΞΕΙ Η ΜΟΥΝΑ ΣΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΑΡΑ
ΜΑΚΑΡΙ