Σοβαρή καταγγελία για την Wind: “Ύπουλη και απαράδεκτη συμπεριφορά σε γιαγιούλα 82 ετών”

Κοινοποίηση:
1

Παρακάτω δημοσιεύουμε το μήνυμα- καταγγελία αναγνώστη μας όπως μας το έστειλε

“Καλησπέρα σας κ. Χίο,
θέλω να σας καταγγείλω την επιεικώς απαράδεκτη και ύπουλη συμπεριφορά της εταιρείας Wind απέναντι στη γιαγιά μου που είναι αισίως 82 ετών. Η γιαγιά μου διατηρούσε συμβόλαιο στην εν λόγω “εταιρεία”. Καθώς το συμβόλαιο καταπατήθηκε μέχρις εσχάτων από τη Wind, αποφασίσαμε να αλλάξουμε εταιρεία (όπως στο σταθερό πριν λίγους μήνες). Έτσι, όπου και στις 25/02/2020 αποδεσμεύτηκε πλήρως από την εν λόγω “εταιρεία”, αφήνοντας ως οφειλή ένα ποσό περίπου της τάξης των 30€ (έχουν στείλει αμέτρητους λογαριασμούς και δεν θυμάμαι καθόλου το ακριβές ποσό που όφειλε εκείνη την ημέρα. Μετά από επανειλημμένες κλήσεις στο τηλεφωνικό τους κέντρο (13800 με χρέωση, 13700 χωρίς χρέωση), και έχοντας σχετική προηγούμενη κακή εμπειρία και με το σταθερό που επίσης αλλάξαμε εταιρεία, συνομίλησα με τον προϊστάμενο κ. Δ.Β., ο  οποίος και μας ενημέρωσε πως λόγω της “καλής” εμπορικής πολιτικής της “εταιρείας”, αλλά και λόγω του ότι για την ακύρωση του συμβολαίου ευθυνόταν η Wind, θα πληρώναμε αυτό το ποσό που σας αναγράφω. Αντί αυτού, έρχεται στο σπίτι λογαριασμός με την γιαγιά μου να “οφείλει” το ποσό των 39,54€ (όσα χρωστούσε +τέλη ακύρωσης συμβολαίου – επιδότηση συσκευής) περίπου στα μέσα Μαρτίου. Λόγω της γνωστής σε όλους μας δύσκολης κατάστασης, από την ημέρα που ξεκίνησαν τα αυστηρά μέτρα για την εξάπλωση του κορωνοϊού (16 Μαρτίου) η γιαγιά μου επί 2 μήνες έμενε στο σπίτι της, περιορίζοντας τις μετακινήσεις της μόνο στο σούπερ-μάρκετ. Χθες, λοιπόν, έλαβε την επιστολή που σας στέλνω, με τη Wind να ζητάει το ποσό αυτό εν μέσω πανδημίας, ειδαλλιώς θα κινηθεί νομικά. Θεωρώ πως είχα κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να σας ενημερώσω. Σας παρακαλώ να αναδείξετε το θέμα, καθώς το θεωρώ πάρα πολύ σοβαρό, αν αναλογιστούμε το μικρό σχετικά διάστημα που πέρασε από την οφειλή και το “πάγωμα” όλων των περιττών κινήσεων εξαιτίας της κατάστασης.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
Με εκτίμηση,
Ένας αγανακτισμένος πολίτης.

Wind

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Είσοδος δωρεάν έξοδος 20 δραχμές από τον αείμνηστο Χατζηχρήστο και γελάγαμε στο θέατρο. Αυτή την πατέντα χρησιμοποιούν όλοι οι Πάροχοι με την ευλογία της ΕΕΤ. Στο τέλος διετούς συμβόλαιού πλήρως εξοφλημένου στην Vodafone τους ενημέρωσα σε σταθερό ότι δεν πάω αλλού απλά δεν το χρειάζομαι πλέον και να διακοπεί. Πάρα το διετές συμβόλαιο ορισμένου χρόνου και όχι αορίστου, στην λήξη ζήτησαν 156 ευρώ για την διακοπή. Το σκεπτικό τους ότι πρέπει να επιστρέψουν τον βρόγχο της σταθερής γραμμής στον προηγούμενο πάροδο και μετά να γίνει διακοπή. Συνυπολογίζοντας την χρέωση διακοπής το διανυθέν συμβόλαιο έβγαινε ακριβότερο από την παραμονή στον ΟΤΕ. Αν δεν μπορείς να πας σε οποίον θες αυθημερόν με πλήρη εξόφληση μόνο του μηνιαίου λογαριασμού του προηγούμενου δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά. Το τραστ χρεώνει τα ίδια μέσα από τα προγράμματα. Όσο για την ΕΕΤ που το καρτοκινητό από 5 Ευρώ το χρόνο το πήγε 60 μέσω του δεκάρικου ανά δίμηνο (άλλως χάνεις το νούμερο) σαφώς έχουν λαδωθεί μέχρι και τα χερούλια στις πόρτες τους για αύξηση 1200%.. 5Χ1200%=60

  2. Μέγιστοι απατεώνες…………κατάγγειλε τους στον ΕΕΤ και καπάκι στον συνήγορο του καταναλωτή δεν μπορουν να σου κανουν τιποτα ειναι κλέφτες και απατεώνες και εμενα τα ιδια μου κανανε και φαγανε απο 2 καταγγελίες και ουτε ξανα ασχολειθικα η χειρότερη εταιρία τηλεφωνίας στην ελλαδα,μπες στο face και δες τι βρισίδια τρώνε καθε μερα απο τους πολίτες.

  3. Καλα, 9 ευρω σου ζητησαν, οχι κανα εκατομυριο.

Comments are closed.