Πέντε μέρες χωρίς Internet (και τηλέφωνο). Ανοικτή Επιστολή διαμαρτυρίας στην Nova.

Κοινοποίηση:
internet

Αναγνώστης μας απο τη Θεσσαλονίκη περιγράφει την “περιπέτεια” που ζει επί πέντε ημέρες με τη Nova που τον έχει αφήσει χωρίς internet και τηλέφωνο.

Διαβάστε:

“Είμαι εδώ και αρκετά χρόνια πελάτης στη nova (για το σταθερό τηλ του σπιτιού μου) έχοντας συμβολαιο με δωρεάν αστικά, υπεραστικά, κινητά και διαδίκτυο.

Εδώ και μια βδομάδα είμαστε με την συζυγό μου σε υποχρεωτική καραντίνα εντός του σπιτιού από  την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, νοσόντας από κορονοϊό.

Από το περασμένο Σάββατο 8/5/2021, έβλεπα ότι έχανα συνεχώς την πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Την Δευτέρα 10/5 πρωί τους ειδοποιώ ότι πλέον δεν μπορώ να συνδεθώ καθόλου.

Κάνουν κάποια τεστ στη γραμμή, μου λένε φταίει ο βρόγχος και ότι μέσα σε 3 εργάσιμες θα ειδοποιηθεί να περάσει συνεργείο του ΟΤΕ.

Με ειδοποιούν μέσω viber ότι το συνεργείο του ΟΤΕ θα έρθει την Τετάρτη 12/5, 8πμ-12μμ (το πρωί).

Δεν εμφανίζονται.

Ενημερώνω στις 12 το μεσημέρι την nova, ότι δεν εμφανίστηκαν από τον ΟΤΕ.

Μου λένε, περίμενε μέχρι τις 3 μμ.

Τους ξανακαλώ στις 3μμ, απολύτως τίποτε.

Τους ζητώ να στείλουν μήνυμα στον ΟΤΕ γιατί δεν πέρασε το συνεργείο.

Με βεβαιώνουν ότι θα το κάνουν (εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι ήταν λόγια καθησυχασμού, ΟΥΔΕΠΟΤΕ επικοινώνησαν με τον ΟΤΕ για να ζητήσουν το λόγο για την καθυστέρηση εμφάνισης  όπως με διαβεβαίωσε στη συνέχεια τεχνικός της NOVA).

Στις 3 μμ μου λένε περίμενε μέχρι τις 5 μμ να δούμε τι θα γράψουν (από τον ΟΤΕ).

Τους ξανακαλώ στις 5 μμ, δεν έχει γράψει απολύτως τίποτε ο ΟΤΕ (λογικό αφού ουδέποτε έλαβε αίτημα παραπόνου για να ανταποκριθεί).

Τετάρτη  απόγευμα ΜΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΌ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!

Καλώ ξανά στην nova από το κινητό μου πλέον.

Τους ενημερώνω ότι πλέον δεν έχω ούτε τηλέφωνο.

Και πάλι “καθησυχασμός” από τους τεχνικούς της nova.

Την επόμενη ημέρα τους καλώ και πάλι. 4η μέρα χωρίς διαδίκτυο!

Κάποια στιγμή κάποιος από τους τεχνικούς της nova αντιλήφθηκε ότι είχε απαντήσει ο ΟΤΕ ότι τάχα “άλλαξε ζεύγος καλωδίων λόγω φυσιολογικής φθοράς”!

Σε μια πολυκατοικία 10 ετών, με το καφαο του ΟΤΕ πλήρως προστατευμένο από κάθε υγρασία, χάλασε  τάχα το ζεύγος καλωδίων!!!

Και το τηλέφωνο; γιατί μου έκοψαν το τηλέφωνο.

Και πάλι προσπάθεια καθησυχασμού από τους τεχνικούς της nova.

5η μέρα σήμερα 

Παρασκευή 14/5/2021, 4 μμ.

5η ημέρα ΧΩΡΙΣ καθόλου διαδίκτυο

ΧΩΡΙΣ τηλέφωνο

ΧΩΡΙΣ καμία ενημέρωση για το πότε τελικά θα γίνει το συνδυαστικό ραντεβού ΟΤΕ – Nova.

Ακόμη περιμένω την ειδοποίηση.

Από Δευτέρα μου λένε!

Αυτή είναι η Ελλάδα του 5G…

Υπάλληλοι του ΟΤΕ που (σύμφωνα με την ενημέρωση που είχα από nova) αντί να λύσουν το πρόβλημα και να διαπιστώσουν ότι πράγματι το έλυσαν πριν φύγουν κόβουν τελείως το τηλέφωνο.

Υπάλληλοι της Nova που μένουν προσκολλημένοι στην τυπική διαδικασία αδιαφορώντας αν ο πελάτης τους βρίσκεται σε τόσο δύσκολη συγκυρία (εγκλωβισμένος σπίτι του σε καραντίνα με κορονοϊό) χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά και χωρίς τηλέφωνο.

Τους ζήτησα τόσες φορές να μιλήσω με κάποιον ανώτερό τους στην nova. Τίποτε.

Οι ίδιοι τεχνικοί με τις τυποποιημένες απαντήσεις που συνοψίζονται στην λέξη “δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε περισσότερο”.

Που να κάνω τα παράπονά μου αγαπητό  makeleio; Και ΠΟΤΕ επί τέλους θα λυθεί το πρόβλημα. Σίγουρα κάποιες εργάσιμες ημέρες ακόμη.

Από Δευτέρα τώρα … να δούμε πότε..

ΑΙΣΧΟΣ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Αφαιρουν μοναδες απο το κινητο και σου δινουν data χωρις να σε ρωτησουν! Θα ηθελα να φυγω αλλα πρεπει να αλλαξω νουμερο! Πονταρουν στο οτι ολες οι εταιριες ειναι παρτην μια και χτυπα την αλλη…

  2. Ολοι δουλευουν για τον (π)ΟΤΕ μια και ειναι αυτος υπευθηνος για τις γραμμες-οι αλλοι παροχοι απαγορευεται να βαλουν χερι στις γραμμες λογω διακρατικης συμφωνιας-και φυσικα ο (π)ΟΤΕ κανει οτι θελει.

  3. Έχω cosmote και Vodafone σταθερά.. προβλήματα ένα χρόνο και : cosmote κανένα, σύνδεση απλή, ταχύτητα σταθερή… vodafone εκατοντάδες προβλήματα, σύνδεση 50αρα και5G, τουλάχιστον έτσι λέει το τηλ, … ταχύτητα από 0,6 έως και 40+..μπαχαλο..

  4. Μετά την δημοσίευση της επιστολής μου από το Μακελειό,
    το οποίο ευχαριστώ θερμά,
    έλαβα μήνυμα από την Nova ότι θα περάσει τεχνικός της NOVA την Δευτέρα 17/5 το απόγευμα.

    8 ημέρες χωρίς διαδίκτυο λοιπόν.
    Πέρα από το κόστος τηλεφώνων κλπ τα οποία ενώ ήταν δωρεάν μέσω του συμβολαίου μου, τώρα έπρεπε να τα χρεωθώ μέσω του κινητού μου, όπως και τα δεδομένα κλπ.

    Μια απίστευτη ταλαιπωρία, και χωρίς να είμαι ακόμη και τώρα σίγουρος ότι θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα την Δευτέρα, 8 ολόκληρες ημέρες μετά την επίσημη αναφορά του.

    Να διευκρινίσω ακόμη ότι πάντα ήμουν απολύτως συνεπής στις οικονομικές υποχρεώσεις μου,
    δεν υπήρξε καμία απολύτως ενέργεια, αλλαγή, μετακίνηση κλπ εκ μέρους μου,
    ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ένας εφιάλτης.

  5. ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΗΝΑ ΟΛΟΚΛΙΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΝΤΑΦΟΝ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗς ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΑΛΟΥ ΑΥΤΗ ΕΣΤΕΛΝΕ ΡΑΒΑΣΑΚΙΑ ΔΕ ΕΙΧΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ

  6. Όλες αυτές οι πολυεθνικές εταιρείες το μόνο που τους νοιάζει είναι τα κέρδη τους και οι εκάστοτε πολιτικάντηδες του κάθε κράτους είναι οι υπηρέτες τους πχ κούλης μέσω τροπολογιών για ακόμα μικρότερη φορολόγηση ακόμα και δωράκια στους κυβερνητικούς αξιωματούχους για διαγραφή χρεών ή πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό, για αυτό και θέλουν να εξαφανίσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να μείνουν οι πολυεθνικές και να αυξήσουν το μερίδιο του κέρδους από την πίτα

  7. 10 ημερες μας αφησαν χωρις τηλεφωνο λογω μεταφορας που εκανα και πηγα στην cosmote για να με τιμωρησουν και ζηταγαν και 100ευρο παρολο που πληρωσα μεχρι και το τελευταιο λογαριασμο χωρις να με εχουν καλυψει το διμηνο μολις ενημερωθηκαν οτι αλλαξα εταιρια το εκοψαν αποτομα χωρις καμια ειδοποιηση.
    Επειδη καθε χριστουγγενα και πασχα μας περνουν τηλεφωνο απο δικηγορικο γραφειο για να ζητησουν τα 100ευρο θα παρουν απο τα τρια το μακρυτερο… και ας πανε οπου θελουν θα τους βαλω να πληρωσουν και αποζημιωση για ηθικη βλαβη.

  8. Εγώ που είμαι στον ΟΤΕ εδώ και 10 χρόνια, πριν δύο χρόνια περίπου είχα μείνει για 4 μήνες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο και αν δεν είχα κάνει καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία θα συνέχιζαν να με κοροιδεύουν ……επ’ άπειρω. Αυτός είναι ο ΟΤΕ/Cosmote/Γερμανός και μην απορείτε για τις άσχημες εμπειρίες που έχετε όταν εξυπηρετείστε……………………

    1. Και παρ’όλα αυτά συνεχίζεις απτόητος στον ΟΤΕ. Εύγε σου!!!
      Αν κατάλαβες η καταγγελία αφορά την NOVA. Ο πάροχος που υποχρεούται να παράσχει υπηρεσίες
      δεν είναι ο ΟΤΕ αλλά η NOVA, γι’αυτό όταν διαλέγουμε πάροχο πρέπει να είμαστε πολύ
      προσεκτικοί. Ο ΟΤΕ υποστηρίζει τους πελάτες του και δευτερευόντως τους πελάτες άλλων εταιρειών.

    2. 4 ολόκληρες ημέρες ε? Κινητο δεν έχεις ? δεδομένα δεν σου δώσαν δωρεάν? Φέρνετε όλοι την καταστροφή . Σιγά , υπήρχε ζωή και χωρίς ίντερνετ και χωρίς κινητά παλαιότερα. Όλη η κοινωνία εξαρτημένη από το ίντερνετ. Πρεζακια του ινστα και fb. Έχετε αναλογιστεί πότε πώς φτιάχνεται μια καλωδικη ( βλάβη σε υπόγειο δίκτυο)?.εάν έχει πρόσβαση ο τεχνικός σε εισαγωγές (πρόσβαση σε πολυκατοικίες)? Πόσο φόρτο εργασίας έχει ημερήσια ένας τεχνικός(γνωστό είναι ότι κλείνει πλασματικά βλάβες για να φαίνεται παραγωγικός στον προϊστάμενο του)? Ανοίξτε κάνα βιβλίο και αφήστε το youporn και τα games

Leave a Response