ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Ο “ΝΙΚΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ” ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ – ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ ΣΚΑΪ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΕΛΛΛΗΝΑ -“ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ”

Κοινοποίηση:
14-Ηλιοπουλος

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε με τις τιμές φωτιά των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και την κυβερνητική παρέμβαση για τη μείωσή τους, ο Μάριος Ηλιόπουλος, υπεύθυνος στρατηγικού
σχεδιασμού και ανάπτυξης της ακτοπλοϊκής εταιρείας Seajets, παραχώρησε συνέντευξη στον κρατικοδίαιτο ΣΚΑΪ, επιχειρώντας, ως ο… Νίκος Ξανθόπουλος του λιμανιού, να μας πείσει για την
εντιμότητά του, το θεάρεστο έργο του και τη συμπόνοια του για τον φτωχό Έλληνα. Αναφερόμενος στην πρόσφατη αύξηση των ναύλων και τις εκπτώσεις, ο κ. Ηλιόπουλος τόνισε: «Οι μεγάλες εκπτώσεις για τους κατοίκους, για τους νησιώτες, είναι δικές μας, διότι εμείς έχουμε τεράστια κοινωνική ευαισθησία κυρίως για τα νησιά μας.
Δεν θέλω να αναφερθώ στο τι έχει κάνει η Seajets για τα νησιά. Όμως, πριν δυο χρόνια, εμείς σβήσαμε τις πυρκαγιές στη Σάμο και στη Ρόδο. Στείλαμε 40 πυροσβεστικά χωρίς καμία επιβάρυνση για το κράτος. Εμείς χτίσαμε τις 12 εντατικές Covid – 19 στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς». Είναι έργα που δεν έχουμε διαφημίσει και έχουμε κάνει και άλλα πολλά για τα νησιά μας».

«Στηρίξαμε την κυβέρνηση»
Και πρόσθεσε: «Φέτος, οι τιμές στα καύσιμα είναι καλύτερες, αλλά τα νούμερα δεν είναι τέτοια που να επιτρέπουν μειώσεις. Παρόλα αυτά, εμείς στους ελληνικούς προορισμούς έχουμε τιμές που είναι 11% – 19% κάτω από πέρυσι και στα οχήματα μέχρι και 30% πιο κάτω από πέρυσι. Παρά τις μειώσεις αυτές, μας κάλεσε η κυβέρνηση και μας είπε ότι έχει τεράστιο πρόβλημα. Η κυβέρνηση μας ζήτησε στήριξη. Η εταιρεία μας είπε ότι θα δώσει στήριξη, παρά το γεγονός ότι έχουμε μειώσει τις τιμές από τον Μάιο. Έτσι οι μειώσεις φθάνουν προσθετικά μέχρι και 39% υπέρ του επιβάτη».

Και κατέληξε ο πλοιοκτήτης της Seajets: «Εμείς ζούμε και ονειρευόμαστε δίπλα στο Αιγαίο. Αυτό μου δίδαξε ο αείμνηστος πατέρας μου, τον οποίον έχασα πριν από οκτώ μήνες. Αυτή είναι η
πραγματικότητα. Μπορεί να φαίνεται «to good to be true», αλλά είναι η πραγματικότητα. Είμαστε η εταιρεία που είναι πάντα κοντά στις τοπικές κοινωνίες. Ταυτόχρονα, έχουμε φαινόμενα
προβληματικά. Δε μπορεί τράπεζα να προσπαθεί να μονοπωλήσει το Αιγαίο. Το κλάμα θα αρχίσει από τον Σεπτέμβριο. Και τούτο, γιατί κλείνουν επιχειρήσεις, ο κόσμος πετιέται στο δρόμο και δεν
ξέρω ποια είναι η αντίστοιχη τραπεζική ανησυχία που «κουρεύει» και μοιράζει εκατομμύρια και θέλει να δημιουργήσει μονοπώλιο στο
Αιγαίο. Η τράπεζα δεν μπορεί να είναι ακτοπλόος».

14-Ηλιοπουλος

ΦΩΤΟ: Ο, κατά τ’ άλλα, έντιμος πλοιοκτήτης, Μάριος Ηλιόπουλος στον
κρατικοδίαιτο ΣΚΑΪ

Σκηνοθετημένη η επίθεση πειρατών στο τάνκερ του

Τον Οκτώβριο του 2019, δικαστήριο του Λονδίνου έκρινε ότι Έλληνας εφοπλιστής ενορχήστρωσε σχέδιο που περιλάμβανε  άνδρες που υποδύονταν τους πειρατές να επιτεθούν και να βάλουν φωτιά στο δεξαμενόπλοιό του, σε μια περίτεχνη απάτη με σκοπό να αναζητήσει 77 εκατ. δολάρια από ασφαλιστική εταιρεία. Το 2011 ο Μάριος Ηλιόπουλος παρέσυρε τον πλοίαρχο και τον
πρώτο μηχανικό του πλοίου, όπως και επτά λιμενοφύλακες της Υεμένης, σε μια συνωμοσία στα ανοιχτά της ακτής της Υεμένης την οποία ακόμη διερευνά η αστυνομία του Σίτι του Λονδίνου, έκρινε τη Δευτέρα ο δικαστής Νάιτζελ Τίαρ. Θέτοντας τέλος σε χρόνια δικαστικής διαμάχης, με την απόφαση απορρίφθηκε η απαίτηση της Suez Fortune Investments, εταιρείας που συνδέεται με τον Ηλιόπουλο, και της ελληνικής τράπεζας να αναγκαστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να πληρώσουν την αποζημίωση.
«Η δομική ολική απώλεια του “Brillant Virtuoso” προκλήθηκε με δόλο του ιδιοκτήτη, κ. Ηλιόπουλου», είπε ο δικαστής Τίαρ. Η καταστροφή του «Brillante Virtuoso» είναι απίθανη υπόθεση που
συνεχίστηκε πολύ μετά την ψεύτικη πειρατική επίθεση. Βρετανός εμπειρογνώμονας που προσλήφθηκε για να διερευνήσει την υπόθεση δολοφονήθηκε στην Υεμένη κατά τη διάρκεια της έρευνας.

Κατά τον δικαστή Τίαρ, ο Ηλιόπουλος, ο οποίος είχε αγοράσει οκτώ δεξαμενόπλοια μεταξύ 2004 και 2008, άρχισε να εφαρμόζει το σχέδιό του διότι το πλοίο είχε αρχίσει να παρουσιάζει
οικονομική ζημία εξαιτίας της κατάρρευσης των ναύλων το 2008.

14-πλοιο Ηλιόπουλου

ΦΩΤΟ: Το δεξαμενόπλοιο «Brillante Virtuoso» στο οποίο έγινε η
στημένη πειρατεία

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

13 Σχόλια

  1. Για ψαξτε πιο βαθια να βρειτε ποιου ειναι μπροστινος ο Ηλιοπουλος? Ποιος ειναι απο πισω του? Ιδιο μεγεθος, ιδιο μουσι περιπου

    1. και μηπως σχετιζεται με ολυμπιακο?

    1. “υπεύθυνος στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης της ακτοπλοϊκής εταιρείας Seajet”
      διαβαζε και λιγο το αρθρο….

  2. Γυφτος πρεπει να ειναι ,περιττα τα σχολια !!

  3. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο αλλά το μούσι θυμίζει Πακιστάν! Το ότι βγήκε και στον Σκάι του Τούρκου Ατζούν ούτε αυτό είναι ενθαρρυντικό! Μπράβο Στέφανε που εσύ τα γράφεις όλα και οι περισσότεροι που σχολιάζουν εδώ είναι ψαγμένοι και καταλαβαίνουμε που το πάνε. Για παράδειγμα ξέρουμε από πριν ότι ο ανθέλληνας Τσίπρας και Τουρκόφιλος Γιωργάκης θα στηρίξουν τον Κούλη (όπως στα μπόλια και στα λοκντάουν) έτσι και στην προδοσία στο Αιγαίο μαζί με το Ελιαμεπ και τους καθηγητές του (αντι)συνταγματικού Δικαίου που απαγορεύουν κόμματα λες και είμαστε στον Ερντογάν! Πατριωτικά κόμματα όχι τον Ανταρσύα των λαθρομεταναστών! Είδες ξέρουμε πριν γίνουνε κάποια γεγονότα, Στεφανάρα γίγαντα.

  4. Καραλαμογιο του συστηματος και του λιμανιου! Εβγαλε γλωσσα στην μετα Αγαπητο εποχη!

  5. Θαλασσοδανειο να φανταστω; ή ειμαι καχυποπτος;

  6. Λαθος ..κανεις..δεν μπορει να ειναι 19 εντατικες..19 κρεββατια εντατικης ισως..αλλα οχι με την εννοια της εντατικης

  7. Αυτός από την εμφάνιση και μόνο κρίνεται προφυλακιστέος

  8. Το μούσι γιατί το έχει?παπάς θα γίνει η θα πάει στο Άγιο όρος?μεγάλο λαμόγιο της συνομοταξίας αχορταγων μαφιόζων.

    1. Του χει πει ο imagemaker οτι τον αδυνατίζει και φαινεται πιο αρρενωπός χαχαχαχαχα!

Comments are closed.