Ξεφτιλίστηκε το υποκείμενο! Ο Φάουτσι «γύρισε την πλάτη» στα μίντια και έδωσε συνέντευξη στην Τζούλια Ρόμπερτς

Κοινοποίηση:
roberts_fauci

Επί 15 ημέρες, ο κορυφαίος επιδημιολόγος Άντονι Φάουτσι έχει εξαφανιστεί από τα τηλεοπτικά πλατό των ΗΠΑ την ώρα που ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ προετοιμάζει την επανεκκίνηση της οικονομίας.

Το κεντρικό πρόσωπο στην ομάδα κρίσης του Λευκού Οίκου για τον κορωνοϊό αποφεύγει πλέον να εμφανίζεται στις συνεντεύξεις Τύπου του Ντόναλντ Τραμπ όμως είναι ανοιχτός στις διασημότητες.

Η ηθοποιός του Χόλιγουντ, Τζούλια Ρόμπερτς, πήρε συνέντευξη από τον διευθυντή του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργιών και Μολυσματικών Ασθενειών των ΗΠΑ, έναν επιστήμονα που συχνά τον τελευταίο καιρό έχει διαχωρίσει την θέση του από εκείνη του Ντόναλντ Τραμπ.

Το βασικό πρόβλημα οι τεράστιες διαφορές στα συστήματα υγείας των κρατών

Στη συνέντευξη της 52χρονης ηθοποιού Τζούλια Ρόμπερτς, στον προσωπικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Φάουτσι είπε ότι το βασικό πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί είναι «οι τεράστιες διαφορές στα συστήματα υγείας» μεταξύ των χωρών.

«Αυτή τη στιγμή, εάν θεωρήσουμε τη νότια Αφρική, την υποσαχάρια Αφρική, τμήματα της Ασίας, της Νότιας Αμερικής και ακόμα και τμήματα της Καραϊβικής ως περιοχές που δεν διαθέτουν το σύστημα υγείας που μπορεί να ανταποκριθεί με τον τρόπο που ανταποκρίνεται αυτό στη Νέα Υόρκη ή το Λος Άντζελες ή τη Νέα Ορλεάνη ή το Σικάγο, έχουμε τότε ηθική υποχρέωση για τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον πλανήτη. Δεν πρέπει να υποφέρουν, απλά και μόνο επειδή γεννήθηκαν εκεί», τόνισε ο Φάουτσι.

Πρωτοβουλία διασημοτίτων να παραχωρούν τους λογαριασμούς τους στους ειδικούς

Η συνέντευξη έγινε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας διαφόρων διασημοτήτων- εκτός από την Ρόμπερτς συμμετέχουν ο Χιου Τζάκμαν όπως η Μίλι Μπόμπι Μπράουν με το hashtag#PassTheMic (Πέρνα το Μικρόφωνο).

Οι διασημότητες αποφάσισαν να παραχωρούν τους λογαριασμούς που έχουν στα social media σε επαγγελματίες υγείας, ειδικούς και επιστήμονες, προκειμένου να μοιράζονται δεδομένα και να προωθούν μια επιστημονική προσέγγιση στη μάχη κατά του κορωνοϊού.

Η πρωτοβουλία οργανώνεται από τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «ΟNΕ CAMPAIGN» που στοχεύει να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας στους «ειδικούς της υγείας και της οικονομίας… ώστε να συζητήσουν μαζί τους την παγκόσμια διαχείριση της πανδημίας».

Με άλλα λόγια, δίνουν βήμα και «φωνή» στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής, σε ειδικούς της υγείας και της οικονομίας.


ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response