Μπαταρίες αυτοκινήτου: Γιατί οι καινούριες δεν κρατάνε το ίδιο με τις πρώτες που είχαμε βάλει

Κοινοποίηση:
φδνβφγδ

Σχεδόν οι περισσότεροι οδηγοί έχουν αντιληφθεί ότι οι καινούριες μπαταρίες του εμπορίου δεν κρατούν το ίδιο με τις μπαταρίες πρώτης τοποθέτησης. Στο εργοστάσιο κατασκευής και κατά τη διάρκεια παραγωγής των αυτοκινήτων, μπαίνουν μπαταρίες οι οποίες έχουν διάρκεια ζωής που ξεπερνά τις περισσότερες φορές τα πέντε χρόνια.

Αντίθετα, οι μπαταρίες αυτοκινήτου του εμπορίου κρατούν λιγότερα χρόνια. Αυτό γίνεται, κυρίως, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες, κατά τη διάρκεια της παραγωγής, δεσμεύονται από αυστηρές προδιαγραφές και στοχεύουν στην ποιότητα. Έτσι είναι υπεύθυνες σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με την ποιότητα των υλικών μετά την πώληση. Αυτός είναι και ο λόγος της εγγύησης που δίνουν όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες.

Από την άλλη πλευρά, το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντοπίζεται στην ελεύθερη αγορά είναι ότι οι προδιαγραφές δεν είναι τόσο αυστηρές όσο αυτές που εφαρμόζονται στα εργοστάσια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται διαφορετικά υλικά, τα οποία δεν έχουν διάρκεια την ίδια χρονική περίοδο.

Αλλά και στις εταιρείες του εμπορίου υπάρχουν ποιότητες που, αντίστοιχα, αυξάνουν την τιμή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές μπαταριών έχουν τρεις ποιότητες, δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον θέλει να αγοράσει την καλύτερη να το κάνει. Πολλές φορές είναι και θέμα μάρκετινγκ, όπου μία εταιρεία διαφημίζει μία φθηνή μπαταρία για να προσεγγίσει περισσότερο αγοραστικό κοινό.

Ένας άλλος παράγοντας είναι η προβληματική αποθήκευση των μπαταριών μετά την παραγωγή τους, με αποτέλεσμα να έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής και να αποφορτίζονται πολύ πιο γρήγορα.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την τακτική των εταιρειών να παράγουν αναλώσιμα προϊόντα τα οποία θα αντέχουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, μία μπαταρία που θα άντεχε για 8 ή 10 χρόνια θα ήταν για τις εταιρείες μπαταριών οικονομικά ασύμφορο.

Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το γεγονός ότι ακόμη ένας λόγος που οι μπαταρίες δεν κρατούν μεγάλο χρονικό διάστημα είναι το ίδιο το αυτοκίνητο. Οι απώλειες σε ένα καινούριο αυτοκίνητο είναι πολύ λιγότερες από αυτές σε ένα παλιό αυτοκίνητο, που μπορεί με τα χρόνια να παρουσιάσει κάποια ηλεκτρική απώλεια λόγω φυσιολογικής φθοράς κάποιων καλωδίων ή άλλων ηλεκτρικών απωλειών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ .ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ .ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΥΛΟΥΝ ΩΣ ΧΡΥΣΟ .ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗ. ΑΛΛΟΣ 1ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΟΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 3ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

  2. Παλιός σκαραβαίος ακόμα θηρίο και ρίχνει πολλά μοντέρνα κομσερβοκουτια.. ακριβώς ότι πληρώνεις παίρνεις και ότι συντηρείς εφόσον ξέρεις σου μένει για πάντα. Τα ηλεκτρικά και τους εγγεφαλους στο 41% μπας και δουλέψει

  3. Οταν πας στο μαστορα και λες βαλε μου μια μπαταρια αυτος ανοιγει βαζει τα υγρα και κατευθειαν τη φορτιζει 10 λεπτα με πολλα αμπερ να την ανεβασει στα γρηγορα και σου λεει ετοιμος. Εκει χανεται το 50% της ζωης της μπαταριας.
    Εγω που παιρνω τη μπαταρια κουτα βαζω τα υγρα τα αφηνω να κανουν χημικη αντιδραση 2-3 ωρες να ανεβασουν μονα τους ρευμα μεχρι να σταματησουν να ”βραζουν” τη βαζω στο φορτιστη 12 ωρες σε λιγα αμπερ με βγαζουν οι μπαταριες σε μηχανη και αυτοκινητο τουλαχιστον 8 χρονια.

  4. 1. Τα καινούρια αυτοκίνητα, έχουν πολλές ηλεκτρονικές εφαρμογές σε αναμονή ή και λειτουργία, καταναλώνοντας Ah.
    2. Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις.

  5. Απλα τα πραγματα ..Κρατανε λιγοτερο, γιατι αλλιωτικα οι εταιρειες πως θα οικονομισουν!!!!Κλεφτες θα γινουν ειναι ηδη…!!!

  6. Προσωπικά αγόρασα τον Νοέμβριο του 2017 ένα Nissan Pulsar. Τον Νόεμβριο του 2019 δύο χρόνια μετά η μπαταρία με άφησε στην επαρχία και φώναξα την οδική βοήθεια, έβαλα μπαταρία Bosch τώρα είναι Νοέμβριος του 2023 την έχω την μπαταρία 4 χρόνια και δουλεύει ακόμα. Μην αγοράζετε φτηνές μπαταρίες δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε καλές μπαταρίες, δεν διαφημίζω την Bosch αλλά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Και κάθε χρόνο στην αρχή του χειμώνα πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Bosch και δωρεάν μου την ελέγχουν και έτσι είμαι σίγουρος ότι θα βγάλω τον χειμώνα και δεν θα μείνω πουθενά.

    1. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΒΑΛΕ EXIGE ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ.

  7. ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΜΑΡΩΤΕΣ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΛΥΒΔΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΩΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟ ΛΙΓΟ ΒΑΡΟΣ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΛΕΟΝ.2 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ…

  8. ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΙΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ…….ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ

    1. ΑΠΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΒΑΛΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΠΟΥ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΗΛ.ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟ (ALTERNATOR) ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ!!!ΕΛΕΓΜΕΝΟ!!!

Comments are closed.