“Την Κυριακή, ξοφλάς”. To τρέϊλερ από το πολιτικό θρίλερ «Ένα γελαστό απόγευμα». Νίκος Κούρκουλος, Μπέττυ Λιβανού. Έρχεται το ΣΚ

Κοινοποίηση:
Gelasto-apogevma-intro

Ένα γελαστό απόγευμα | trailer “Μακελειό” from Makeleio WebTV on Vimeo.

Οι αναγνώστες μας, πάνε ΘΕΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ με την εφημερίδα μας

Οι καλύτερες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου όλο το καυτό καλοκαίρι

Από τη χρυσή ταινιοθήκη της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος

Αυτό το Σαββατοκύριακο

«Ένα γελαστό απόγευμα»

Στα µατωµένα χρόνια της Μεταπολίτευσης ένας «σκοτωµένος» έρωτας ξαναφουντώνει μέσα από τις κατοχικές μνήμες του δοσιλογισμού και της τρομοκρατίας αλλά και της ίδρυσης νέων πολιτικών κομμάτων.

Υπόθεση:

Ο νέος πολιτικός του Λαού, ∆ηµήτρης Βενιέρης (Νίκος Κούρκουλος), συνοδεύει στο αεροδρόµιο την πρώην  γυναίκα του, την Ελένη (Μπέττυ Λιβανού). Νωρίτερα στο γραφείο του, ένας εκβιαστής του παρακράτους απειλεί να αποκαλύψει ότι ο πατέρας του, ήταν κατοχικός δοσίλογος των Γερµανών.
Στο Ανατολικό αεροδρόµιο, ο τροµοκράτης ντυµένος ιερέας έχει ήδη ενεργοποιήσει τη βόµβα…
Σενάριο: ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ∆ΡΕΑΣ, ΦΡΕΝΤΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Μουσική: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ

24 ena gelasto apogevma.indd

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Έχεις απόλυτο δίκαιο αγαπητέ Πατριώτη, συγχώρησέ με παρακαλώ. Από τού νύν καί εις τό εξής θά είναι κατά πολύ μικρότερα. Γνωρίζω ότι τό «λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» αλλά επειδή είχα πολλά στοιχεία νά παραθέσω ώστε νά μήν αφήσω περιθώρια αμφισβητήσεων διά τούτο εμπλούτισα τά σχόλιο κάπως υπερβαλλόντως. Ωστόσο έχεις δίκαιο. Δέν θά επαναληφθή τόσο μεγάλο. Καί πάλι συγγνώμη.

  2. Λίαν καυτό καί επίκαιρο σχόλιο κι’όμως τό λογοκρίνετε κύριοι …..makeleio!!!!!
    Εις άρθρο τήν 7/7/20 «Συγκλονιστική προφητεία» κάποιο διαβολοτσόγλανο μέ προσωνύμιο «φιδάκι (ΚΟΛΟΒΟ) διαμαντής» έγραψε βαρυτάτους ύβρεις καί βλασφημείας πρός Τόν Κύριόν μου καί Θεόν μου, Τόν Πάναγνο Ιησού Χριστόν. Κάποια αδελφή, μεταξύ άλλων, έγραψε:::: «….. ομως εγω θα προσευχηθω για σενα να σε φωτισει ο Θεος, φιδακι διαμαντη». Τό πρός εξέταση προκύπτων ερώτημα εστίν εάν οι εκφράσεις καί χαρακτηρισμοί, τούς οποίους χρησιμοποιώ πρός βλασφήμους, εάν εισίν υπερβολικά βαρείς καί ξεφεύγουν τών Χριστιανικών αρχών καί ηθών. Εις κατά Λουκά Ιερό Ευαγγέλιο (ΣΤ’) λέγει:::: «….. προσεύχεσθε υπέρ τών επηρεαζόντων υμάς…..». Εις ολόκληρον Τόν Λόγον Τού Θεού ΔΕΝ ευρίσκεται προτροπή ίνα προσευχόμεθα δι’όσους φανερά καί δημοσίως βλασφημούν καί προσβάλουν Τόν Θεόν. Βεβαίως, οφείλομεν νά λυπούμεθα διά τό θλιβερόν κατάντημα πτώσεως καί πλάνης τού πλάσματος Τού Θεού, όπως εισίν οι δαίμονες καί οι αμετανόητοι αποστάτες άνθρωποι (ένεκα πορώσεως εις εγωϊσμό, φιλαυτία, φιληδονία, φιλοδοξία κλπ.), ουχί όμως νά δεικνύομεν οίκτο εάν ενσυνειδήτως επιμένουν εις πλάνη καί βλασφημείας καί μάλιστα εάν δημοσιοποιήται, εκλαμβάνοντας επικινδύνους διαστάσεις καί προεκτάσεις ηθικοπνευματικής μολύνσεως τού υπολοίπου συνόλου, ως εξαπλούμενη γάγγραινα καί λέπρα. Εις πλείστα χωρία, η Αγία Γραφή αναφέρεται αυστηρότατα πρός (εν λόγω καί έργω) βλασφήμους, όπως εις Β’Πέτρ.Β’, Α’Πέτρ.Α’, Εβρ.Ι’ 26, κ.ά. πολλά, όπως καί εις Λευιτικόν ΚΔ’ παρήγγειλε Ο Θεός νά λιθοβολιστεί ο βλάσφημος. Τί στάση οφείλομεν νά κρατήσομεν ως Χριστιανοί;;;; Αδράνεια;;;;; Απλώς νά προσευχηθούμε;;;;; όταν βλέπομεν τό κακό νά έχει φουντώσει καί εκλάβει τραγικάς διαστάσεις;;;;Μέ τί θάρρος;;;;; Μέ ποία κίνητρα;;;;; Μέ ποίον πρόσωπον δυνάμεθα νά προσευχόμεθα καί αιτούμε εκ Θεού έλεος καί φώτιση πρός κάποιον βλάσφημο, ο οποίος επιλέγει ενσυνειδήτως τό σκότος τής διασύρσεως καί δυσφημείας Τού Θεού Ιησού Χριστού, κάτι τό οποίον ούτε ο διάβολος δέν αποτολμά;;;;; Προσέξατε, παρακαλώ αδέλφια μου, διότι τεράστια συσκοτίζουσα πλάνη έχει καλύψει τούς Χριστιανούς, ειδικώς εν τή εποχή ημών. Ο Άγιος Ταξιάρχης Μιχαήλ,διακρινόμενος μέ τόν διάβολον (διά κάποιο θέμα τό οποίον ουκ έστιν επί τού παρώντος πρός ανάλυση) τού είπε:::: «επιτιμήσαι σοι Κύριος»(Ιούδα 9), ήτοι::: «νά σέ τιμωρήση Ο Κύριος» (κι’όχι νά σέ συγχωρήση ‘ή φωτίση). Ας υπάγομεν εις Α’ Οικουμενική Σύνοδο (318-325). Εν τώ μέσω εκάθητω ο αυτ/τωρ Μέγας Κωνσταντίνος, εκ δεξιών του αρχιερείς Ορθόδοξοι, ενώ από τήν άλλη ο αιρεσιάρχης άρειος (ο οποίος ήτο αρχιμανδρίτης, φιλόσοφος καί ρήτωρ) μέ τό υπόλοιπο τσούρμο τής συμμορίας του. Ερητόρευε λοιπόν ο άρειος, βλασφημών τάς γνωστάς βλασφημείας του (μέσω τών οποίων συνετάραξε επί σειρά ετών τήν εκκλησία, τού οποίου βλασφημείας επικροτούν έως σήμερον προτεστάντες, αντίχριστοι χιλιασται κ.ά.). Οπότε κάποια στιγμή, ένεκα τών ακατανόμαστων βλασφημειών του πρός Τό Θεανθρώπινο Πρόσωπον Τού Κυρίου Ιησού Χριστού, ο Άγιος Νικόλαος έδωσε ένα ισχυρότατο ράπισμα (σκαμπίλι) εις τόν άρειο, ωθώντας τον νά ιδή ….. τόν ουρανό σφονδύλη!!!!! καί δέν είπε ο Άγιος ηττοπαθώς, νά σέ συγχωρήση ‘ή φωτίση Ο Θεός. Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, υπέμεινε όλη τήν ανθρώπινη καί δαιμονική κακία εναντίον Του, όταν όμως εθίγετω η Πίστη, ΔΕΝ τούς καλόπιασε αλλά άρπαξε ΜΑΣΤΙΓΙΟ (Ματθ.ΚΑ’12). Ο πραότατος καί Μέγας Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ένεκα τής αδικίας τού κτήματος πτωχής χήρας, αδιστάκτως καί αυστηρότατα προειδοποίησε τήν πορνοβασίλισσα ευδοξία ότι θά τήν τιμωρήσει Ο Θεός εάν δέν επανορθώσει τήν αδικίαν. Ο Μέγας Τίμιος Πρόδρομος ήλεγχε αυστηρότατα τόν άνομον ηρώδη, κράζοντας:::: «ουκ έξεστί σοι» (Ματθ.ΙΔ’4, Λουκά Γ’19) καί ΔΕΝ αδρανούσε ηττοπαθώς. Εις απόδοση θά γράψω τήν Θεόπνευστον ρήση τού Ιερού Χρυσοστόμου (λόγος εις Ανδριάντας, Εξομολογητάριον Αγ.Νικοδήμου 93)::: «εάν ακούσης τινά εν τή αγορά, βλασφημών Τόν Θεόν, πλησίασον καί έλεγξον αυτόν···εάν δέ κάμνει χρείαν ράπισόν του τό πρόσωπον, σύντριψόν του τό στόμα, αγιάζειν η χείρ σου διά τούτου, καί εάν σύρουν υμίν εις δίκην, ειπέ μετά παρρησίας ότι εβλασφήμησε ούτος τά Θεία, καί εάν εις φυλακήν οδηγήσουν, θά λάβεις μισθόν Αγίου Μάρτυρος». Ήτοι, σπάσε του τά μούτρα τού βλάσφημου. Ουδείς Άγιος συμβουλεύει νά παραμένομεν αδρανείς καί αμέτοχοι πρός βλασφήμους, οι οποίοι αποθρασυνόμενοι, εν τή εποχή ημών, έχουν βάναυσα εκμεταλλευθεί τήν ανοχή τών σημερινών τυπολατρών αδιαφορούντων ψευδοχριστιανών, έως τού απεχθούς αντιχρίστου καταντήματος θεσπίσεως ανόμων νόμων, οι οποίοι υποστηρίζουν καί καλύπτουν βλασφήμους, ανώμαλους καί κάθε παράνομον, ενώ αντιθέτως διώκουν ευσεβείς Χριστιανούς όπως τούς αδελφούς μου Εσφιγμενίτας καί αρχιερέα Αμβρόσιο. Δέν θά επαναγράψω τάς τιμωρίας καί αναθέματα εκ Θεού καί Αγίων πρός εχθρούς καί πολέμιους Πίστεως, εις τά οποία ήδη ανεφέρθειν τήν 5/7/20 εις άρθρο «τό μασωνοκρατούμενο ελληνικό κράτος…..» καί τήν 30/6/20 εις άρθρο «τελείωσαν τόν Αμβρόσιο…..» εχοντας εξηγήσει ότι πρός βλασφήμους καί εχθρούς Τού Χριστού καί Ορθοδόξου εκκλησίας καί Πίστεως, ΔΕΝ χωρά πλέον έλεος αλλά μόνον καί αποκλειστικά τιμωρία εκ Θεού.
    Ώστε εάν υβρίζουν ημάς οφείλομεν νά δεικνύομεν πάσα μακροθυμία, συγχώρηση καί νά προσευχόμεθα υπέρ τών επηρεαζόντων ημών (Λουκά ΣΤ’27….). Εάν όμως πρόκειται περί βλασφήμων καί εχθρών τής Αγιωτάτης ημών Πίστεως, τότε μή επέχων θέση τρόπου ευγενούς λεξιλογίου, διαφοροποιήται τελείως τό θέμα καί χρειάζεται ΜΑΣΤΙΓΙΟ, διότι εάν αδρανούμε πρός τήν κακοήθεια τών Τού Θεού βλασφήμων (όπως τό αναθεματισμένο καραπουσταριό φίδι κολοβό διαμαντής, τό δαιμονοτρελοκούνελο, τούς παρελαύνοντας ανώμαλους μέ Ιεράς Εικόνας εις τά άχρηστα σκέλη των, γυμνούς, καλυπτόμενοι μέ ελληνική σημαία καί καραπουταναριά ανώμαλες λεσβίες μέ πανώ «νά πεθάνει η Πατρίς νά ζήσουμε ημείς») εστίν ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ Πίστεως εάν αδρανούμε καί δέν αντιδρούμε δυναμικά. Ασφαλώς, Ο Λόγος Τού Θεού μάς ζητά τά λόγια καί εκφράσεις ημών νά είναι «άλατι ηρτυμένα» καί «έχετε εν εαυτοίς άλας καί ειρηνεύετε εν αλλήλοις»(Μάρκου Θ’49, Κολας.Δ’6). Καί ο θείος Παύλος λέγει::: «σαπρός λόγος μή εκπορευέστω εκ τού στόματος υμών»(Εφες.Δ’29, Κολας.Γ’8, Τίτο Γ’2). Ωστόσο εις θέματα Πίστεως διαμετρικώς διαφοροποιήται τό θέμα. Ώστε, ΔΕΝ έρχοντε εις αντίθεση Τού Θείου Λόγου οι βαρείς εκφράσεις τάς οποίας χρησιμοποιώ πρός τά ανώμαλα τσόκαρα. ΔΕΝ παραμένει Ο Λόγος Τού Θεού πάντα ευγενής καί γλυκομίλητος πρός τούς επιμένοντας πρός αποστασία καί κυρίως βλασφήμους. ΥΛΗ ΠΡΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗ::: Εις Β’Πέτρου Β’22 χαρακτηρίζεται ως ΣΚΥΛΟΣ καί ΓΟΥΡΟΥΝΙ, όστις επανακυλίεται εις τόν δυσώδη βούρκο αμαρτίας μετά από εξομολόγηση. Εις Ιερά Αποκ. ΚΒ’15, Α’Κορ.ΣΤ’9….., Γαλ.Ε’19…. διαβάζομεν::: «έξω οι κύνες (ανώμαλα καραπουσταριά, λεσβίες κλπ), πόρνοι (καραπουταναριά) κλπ. Ο Κύριός μου προστάζει ::: «μή δίδετε τό Άγιον τοίς κυσί»(Ματθ.Ζ’6). Εις ΜΗ’ Ψαλμόν::: «άνθρωπος εν τιμή ών ου συνήκε, παρασυνεβλήθη τοίς κτήνεσι τοίς ανοήτοις καί ομοιώθη αυτοίς» ήτοι, χαρακτηρίζει τά ανθρωποειδή ως «κτήνη ανόητα». Ο πάντα ευγενέστατος, γλυκομίλητος καί συγχωρητικός Κύριος Ιησούς Χριστός, γίνεται φοβερός τιμωρός πρός αμετανοήτους λέγοντας::: «τούς εχθρούς Μου εκείνους τούς μή θελήσαντάς Με Βασιλεύσαι επ’αυτούς (όσοι δέν Μέ απεδέχθησαν καί δέν Μέ υπήκουσαν ως Θεόν) αγάγετε ώδε καί κατασφάξατε αυτούς έμπροσθέν Μου» (ήτοι αιώνιος κόλαση)(Λουκά ΙΘ’27, Χρηστοήθεια 365). Ο Ιερός Χρυσόστομος λέγει:::: «άνθρωπος γάρ εστίν ουκ όστις έχει χείρας καί πόδας ανθρώπου, ουδ’όστις εστί λογικός μόνον, αλλ’όστις έχει Χριστιανική ευσέβεια καί αρετή καί τά ασκεί μετά παρρησίας»(Απανθ.224) καί ερωτά::: «πώς νά σέ χαρακτηρίσω καί ονομάσω άνθρωπο ;;;;;εάν κλωτσάς ως γάϊδαρος, κατασπαράσεις (διώκεις) ως λύκος τόν συνάνθρωπον, είσαι επιθετικός ως άρκτος(αρκούδα) πρός τούς δικαίους, είσαι πλήρης δηλητηρίου ως σκορπιός, είσαι πονηρός ως αλεπού καί θηλυμανής ως άλογος ίππος;;;;πώς νά σέ ονομάσω άνθρωπο;;;;;» Ο Άγ.Νικόδημος (Χρηστοήθεια 128) χαρακτηρίζει ως θεόργιστους, θεοκατάρατους τούς (ΤΟΤΕ), πρός Θεόν αχάριστους, άπιστους, σκληρόκαρδους ψευδοχριστιανούς καί εις σελ.210 αναρωτάται ο Άγιος λέγων:::: «πού εισίν τά αστροπελέκια τού ουρανού;;;;; πού εισίν οι σεισμοί τής Γής καί τά χάσματα διά νά σάς κατακαύσουν, καταχώσουν καί καταπίουν ζωντανούς (ελεεινοί ψευδοχριστιανοι);;;;;; Άραγε τί θά έλεγε ο Άγιος σήμερα;;;;; Ο Άγ.Γρηγόριος Θεολόγος αναφέρει ότι εν ώρα Κρίσεως, Ο Θεός θά ειπεί πρός τά γύναια τά οποία βάφονται, καλλωπίζονται καί μακιγιάρονται ως clown 🤡 τσίρκων:::: «φύγε απ’ Εμού ΣΚΥΛΟΠΡΟΣΩΠΗ, αδιάντροπη, υπάκουη τού διαβόλου»(Χρηστοήθεια 89) τάς οποίας ονομάζει «θεόργιστες, κατηραμένες, μιαρές»(Χρήστ.85). Όπως επίσης αναφέρει ότι όσοι καί όσες εν τή παρούση ζωή καλλωπίζονται καί χρησιμοποιούν αρώματα, ευωδίες καί ηδονιστικά μυριστικά, εν καιρώ γενικής αναστάσεως, τά σώματά των θά βρωμούν ως δυσώδη ψοφίμια (Χρηστ.94, 314, 391,). Δραττόμενος τής ευκαιρίας θά αναφέρω ότι τό σώμα τού μεγάλου Αλεξάνδρου, ένεκα ήθους, συνέσεως, φρονήσεως καί σκληραγωγίας, εν ζωή ευωδίαζε. Καί ΔΕΝ ανέφερα ότι ευωδίαζε μετά τήν κοίμησή του όπως συνέβη εις Άγιους Νείλο, Δημήτριο, Νεκτάριο, Σάββα κλπ. Ώστε, όταν καθυβρίζεται η Αγιωτάτη μου Πίστη ουκ εισίν αυθαιρεσία ‘ή χυδαιότης οι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί καί εκφράσεις μου αλλά εναρμονίζονται πλήρως καί απολύτως μέ τό πνεύμα Αγίας Γραφής κι’Αγιοπατερικών διδαχών. Εξ άλλου εις όλους εστί γνωστόν τό πώς απαντούσε Ο Κύριός μου καί ο Τίμιος Πρόδρομος πρός τούς ανόμους καί υποκριτάς φαρισαίους. ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ, ήτοι νά μουγκαθούν καί βγάλουν τόν σκασμό οι εχθροί καί πολέμιοι Τού Κυρίου μου Ιησού Χριστού.

  3. είναι η ιστορία του ανδρέα με γερμανομαθή πατέρα που μπανόβγαινε στα γραφεία του γερμανου διοικητή αθηνων

Leave a Response