Θα πρέπει να ντρέπονται Έλληνες δημοσιογράφοι που δημοσιεύουν τέτοια κείμενα: Η σφαγή των Τούρκων στην Τρίπολη: Η μαύρη σελίδα του ’21 που δεν μάθαμε στο σχολείο

Κοινοποίηση:
kolokotronis_theodoros-e1532847553846

Την οργή ενός αναγνώστη μας, αλλά και αρκετών ακόμα Ελλήνων προκάλεσε κείμενο που δημοσίευθηκε σε ιστοσελίδα και αναφέρεται στην ιστορία των Ελλήνων, με τίτλο “Η σφαγή των Τούρκων στην Τρίπολη: Η μαύρη σελίδα του ’21 που δεν μάθαμε στο σχολείο”. Θα πρέπει να ντρέπονται οι δημοσιογράφοι που θέλουν να… αλλάξουν την ιστορία και να προβάλλουν κάτι διαφορετικό σε ότι ισχύει με την ιστορία της χώρας μας.

Το κείμενο:

“Όλοι οι λαοί έχουν την τάση να αποκρύπτουν στην ιστορία τους γεγονότα που ταυτίζονται με αυτό που περικλείει η φράση «έγκλημα κατά της ανθρωπότητας».

Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Για τον εμπρησμό της Σμύρνης και τη σφαγή των Χριστιανών κατοίκων της έχουν γραφτεί χιλιάδες συγγράμματα. Για τον αφανισμό ολόκληρων τουρκικών χωριών όμως, κατά την υποχώρηση του ελληνικού στρατού μετά την κατάρρευση του μετώπου στη Μικρά Ασία, ελάχιστα. Όπως επίσης δεν μάθαμε ποτέ στο σχολείο για τη «Σμύρνη των Τούρκων». Την άλλη – σκοτεινή – όψη δηλαδή της άλωσης της Τριπολιτσάς, που μαζί με τους δύο εμφύλιους πολέμους αποτέλεσαν τις μελανότερες σελίδες της επανάστασης του ’21.
Η άλωση της Τρίπολης, έξι μήνες μετά το πρόσταγμα για γενικό ξεσηκωμό, ήταν το κομβικό γεγονός που εδραίωσε την επανάσταση και έθεσε ουσιαστικά υπό ελληνική κατοχή την Πελοπόννησο. Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είχε αντιληφθεί πρώτος τη στρατηγική σημασία κατάληψης του σημαντικότερου διοικητικού, στρατιωτικού και οικονομικού κέντρου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην Πελοπόννησο. Χάρη στην επιμονή του, οι Έλληνες απέφυγαν την πολυδιάσπαση που είχε προταθεί από άλλους οπλαρχηγούς που στόχευαν στα μικρά μεσσηνιακά κάστρα και επικεντρώθηκαν σε έναν μεγάλο και κεντρικό στόχο, που θα βοηθούσε στον ουσιαστικό έλεγχο του Μοριά.

Εντός των τειχών βρίσκονταν συγκεντρωμένοι περισσότεροι από 30.000 άμαχοι Τούρκοι, Εβραίοι καθώς και αρκετές χιλιάδες ενόπλων. Η Τριπολιτσά ήταν το σύμβολο της τουρκικής τυραννίας επί έναν αιώνα. Με αυτήν είχαν συνδεθεί οι χειρότερες αναμνήσεις της σκλαβιάς του πελοποννησιακού λαού. Από εκεί αναχωρούσαν οι εισπράκτορες των τουρκικών φόρων και εκεί υπήρχε ο πλάτανος του μαρτυρίου, στον οποίο είχαν απαγχονιστεί εκατοντάδες χριστιανοί ως θανατοποινίτες και για παραδειγματισμό.

Στις αρχές Μαΐου του ’21 η πόλη είχε αποκλειστεί από τις ελληνικές δυνάμεις, που λίγες ημέρες πριν από την εισβολή έφτασαν περίπου τους 10.000 πολεμιστές. Οποιαδήποτε προσπάθεια των πολιορκημένων για αντιπερισπασμό και μεταφορά προμηθειών στην πόλη απέτυχε. Ο κλοιός έσφιγγε μέρα με τη μέρα. Έως το Σεπτέμβρη η κατάσταση εντός της Τρίπολης είχε γίνει τραγική. Η ασιτεία και οι ασθένειες θέριζαν τον πληθυσμό και ήταν πια ξεκάθαρο ότι μοναδική σωτηρία θα ήταν η παράδοση και συνθηκολόγηση.

Όταν πια μπέηδες και αγάδες είχαν αρχίσει να συσκέπτονται για τους όρους της παράδοσης, μια μικρή δύναμη πολιορκητών, που έδρασε αυτοβούλως (;), απέτρεψε οποιοδήποτε σχέδιο για «διπλωματική λύση». Στις 22 Σεπτεμβρίου οι άνδρες αυτοί εντόπισαν ένα από τα αδύναμα σημεία της οχύρωσης και αναρριχήθηκαν στα τείχη ύψους 5,5 μέτρων, εισβάλλοντας στην πόλη. Αιφνιδιάζοντας τους Τούρκους, κατόρθωσαν να ανοίξουν μία από τις πύλες, καλώντας τους επαναστάτες να ξεχυθούν στην πόλη.

Η ένοπλη τουρκική αντίσταση κράτησε περίπου δύο ώρες. Αφού κάμφθηκε, ακολούθησε μια άνευ προηγουμένου σφαγή του τουρκικού πληθυσμού, σε όρους του γενοκτονικού συνθήματος «Τούρκος μη μείνει στο Μοριά, μηδέ στον κόσμον όλο». Η έκρηξη μίσους απέναντι στους προαιώνιους δυνάστες ήταν τέτοιας έντασης, που επί τρεις ημέρες οι Έλληνες επιδόθηκαν σε ένα όργιο φρίκης και βαρβαρότητας, παραδίδοντας στη φωτιά και το τσεκούρι οτιδήποτε τουρκικό, αλλά και εβραϊκό. Από την εκδικητική μανία δεν διέφυγαν ούτε εγκυμονούσες γυναίκες, ούτε καν μωρά παιδιά, με τις περιγραφές αυτοπτών μαρτύρων και ιστορικών να είναι ανατριχιαστικές. Ακόμα και γνωστοί σε διεθνές επίπεδο φιλέλληνες αναγκάστηκαν να εκφράσουν τον αποτροπιασμό τους.

Όπως ο εκ των θεμελιωτών του φιλελληνικού κλίματος στην Δυτική Ευρώπη, περιηγητής και ιστορικός Φρανσουά Πουκβίλ. «Μονάχα αν βάλει κανείς στο νου του τις χειρότερες βιβλικές καταστροφές όπου σφάζανε ακόμη και τα κατοικίδια ζώα, θα έχει μια πιο πιστή εικόνα της σφαγής της Τριπολιτσάς».

Ο Έλληνας ιστορικός Ιωάννης Φιλήμων αναφέρει ότι «γυναίκες, νεανίδες, βρέφη, νέοι, γέροντες, άντρες, ανάμικτοι κατέκειντο στο έδαφος και ότι ένας λιθόστρωτος δρόμος έγινε… πτωματόστρωτος, με αποτέλεσμα πεζοί και ζώα να πατούν επί πτωμάτων».

Ο ίδιος ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης έγραψε στα απομνημονεύματα του ότι «το ασκέρι έκοβε και σκότωνε, από Παρασκευή έως Κυριακή, γυναίκες, παιδιά και άνδρες. Ένας Υδραίος έσφαξε 90». Σύμφωνα με τον Γέρο, το άλογο του οποίου «από τα τείχη έως τα σαράγια δεν επάτησε γη», οι Τούρκοι και Εβραίοι που σφαγιάστηκαν ήταν 32.000!

Μετά από τρεις ημέρες σφαγής, δεν υπήρχαν άλλοι ζωντανοί άμαχοι για να δολοφονηθούν και ξεκίνησε η σύληση τάφων. «Η φρενίτις εκείνη της φυλετικής εκδικήσεως δεν εγνώρισεν όρια. Έφτασε μέχρι των τάφων. Το τουρκικόν κοιμητήριον ανεσκάφη, και οστά και νεκροί ταφέντες προ ολίγου καιρού ερρίφθησαν εις τους δρόμους», γράφει ο Διονύσιος Κόκκινος στον Γ’ τόμο της «Ελληνικής Επανάστασις» (1957).

Περίπου 100 Ευρωπαίοι αξιωματικοί παρακολούθησαν τις σφαγές στην Τριπολιτσά. Ο επίσης φιλέλληνας Βρετανός ιστορικός Ουίλιαμ Στ. Κλαιρ, ο οποίος επικαλείται στο βιβλίο του τις μαρτυρίες αρκετών εξ αυτών, εκτιμά τον αριθμό των σφαγιασθέντων σε «πολύ πάνω από 10.000» και αναφέρει χαρακτηριστικά: «Επί εβδομάδες μετά λιμοκτονούντα παιδιά Τούρκων που έτρεχαν αβοήθητα μέσα στα χαλάσματα σφαγιάσθηκαν και πυροβολήθηκαν από ενθουσιώδεις Έλληνες… Όλα τα πηγάδια μολύνθηκαν από τα πτώματα που είχαν πέσει μέσα». Γενικώς οι εκτιμήσεις για τον αριθμό των δολοφονημένων αμάχων ποικίλουν. Κάποιοι ιστορικοί κάνουν λόγο για 10.000 με 15.000, αλλά πιο πιστή είναι μάλλον η μαρτυρία του Κολοκοτρώνη, καθώς κατά τη δική του αντίληψη κανείς αλλοεθνής (πέραν των Αλβανών) δεν βγήκε ζωντανός από την πόλη.

Άλλωστε, η εκδοχή ότι ο Γέρος δεν έκανε τίποτε για να σταματήσει την αιματοχυσία Μουσουλμάνων και Εβραίων από τον ελληνικό όχλο, διότι πίστευε πως για να αναγνωριστεί η Ελληνική Επανάσταση έπρεπε να δημιουργηθεί άμεσα μια «εθνικώς καθαρή ελληνική επικράτεια» – που δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την Πελοπόννησο – είναι πια η επικρατέστερη. Από την άνοιξη του ‘21 ένοπλες ομάδες των εξεγερμένων Ελλήνων είχαν αρχίσει κλιμακούμενες σφαγές άμαχων Τούρκων, οι οποίες συνεχίστηκαν μετά την άλωση της Τρίπολης.

Ξένοι ιστορικοί υποστηρίζουν ότι η ανηλεής σφαγή του Σεπτεμβρίου του ‘21 αποφασίστηκε (και δεν προέκυψε τυχαία) στο πλαίσιο της πρόθεσης για εθνοκάθαρση. Ο Τζορτζ Φίνλεϊ αναφέρει ότι η εξόντωση των Μουσουλμάνων στις αστικές περιοχές ήταν το αποτέλεσμα προμελετημένου σχεδίου και προήλθε από τις συστάσεις ανθρώπων των γραμμάτων, παρά από τα εκδικητικά συναισθήματα του λαού. Ο Ουίλιαμ Στ. Κλαιρ, αναφερόμενος και στα αντίστοιχα γεγονότα της Κωνσταντινούπολης με θύτες του Τούρκους, έγραψε πως «η φρικαλεότητα απαντάτο με φρικαλεότητα» και χρησιμοποίησε τη φράση «όργιο γενοκτονίας», λέγοντας ότι στην Πελοπόννησο σταμάτησε μόνον όταν δεν υπήρχαν πλέον Τούρκοι για να σκοτωθούν…».

Εκείνος που προσπάθησε ανεπιτυχώς να σταματήσει τη θηριωδία στην Τρίπολη ήταν ο Δημήτριος Υψηλάντης, που επιθυμούσε υπογραφή συνθήκης και είσοδο των Ελλήνων πολεμιστών στην πόλη με πλήρη τάξη. Γι’ αυτό και απομακρύνθηκε από το στρατόπεδο, ενώ το γεγονός αποτέλεσε ένα ακόμα επεισόδιο στην αντιπαράθεση του με τους προκρίτους.

Τα όσα ακολούθησαν τη μεγαλύτερη στρατιωτική νίκη των επαναστατημένων Ελλήνων έλαβαν μεγάλη έκταση διεθνώς και αμαύρωσαν την αίγλη της. Οι τουρκόφιλοι και οι αντιπολιτευόμενοι στα φιλελληνικά κομιτάτα της Ευρώπης ανέφεραν επί χρόνια, σε άρθρα και σε διαλέξεις τους, ότι οι σφαγές εκείνες ήταν απόδειξη πως οι Έλληνες είχαν αποβάλει τα χαρακτηριστικά της φυλής που έδωσε στην ανθρωπότητα τα έξοχα διδάγματα ευγένειας και ανθρωπισμού και είχαν μετατραπεί σε έναν λαό θηριώδη και ημιάγριο, ξένο προς κάθε ανθρώπινο αίσθημα και ανάξιο ελευθερίας.

Η απελευθέρωση της Τριπολιτσάς είναι συνυφασμένη με μια σελίδα δόξας για την ελληνική Ιστορία και στην Τρίπολη γιορτάζεται με πάσα επισημότητα κάθε χρόνο την πρώτη Κυριακή μετά τις 23 Σεπτεμβρίου.

Η πραγματική διάσταση της ημέρας είναι διαφορετική. Και ανταποκρίνεται στο «αξίωμα» ότι δεν υπάρχει χώρα που να μην έχει διαπράξει εθνικιστικά εγκλήματα. Που να μην έχει στα θεμέλια της εθνικής βιτρίνας της πτώματα αθώων. Φυσικά όλοι μιλούν για τα εγκλήματα των άλλων. Για τα δικά τους επιλέγουν τη βολική σιωπή”.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

33 Σχόλια

  1. Δεν ηταν γενοκτονια, ηταν απλα μια ‘ρευστοποιηση’ , χα χα χα χαχα , liquidation που λεει ο τερμινειτορ, στο πλαισιο του αγωνα μας.

    Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god.

    Jean Rostand, Thoughts of a Biologist (1939)

  2. Να αλλαξει παραυτα στα βιβλια της Ιστοριας το χαρακτηριστικο του Νικητα Σταματελοπουλου-Νικηταρα!
    Απο Τουρκοφαγος να μετονομαστει σε …Ισλαμοδίαιτος!

  3. Με την πτωση τον αγγελων αυτοματα δημιουργηθηκσν οντα με απιστευτο μισος αυτοι ειναι οι τουρκοι

  4. Η μεγαλυτερη ειρωνια αυτη την στιγμη στην ελληνικη επικρατεια ειναι οτι οι τουρκοφιλοι-τουρκολαγνοι κυβερνηση-αγγελοπουλου κ.τ.λ διοργανωνουν επετειο για την ελληνικη επανασταση.θα τρελαθω!!!!!!!

  5. Θα θέλαμε να δούμε τι λέει η ιστοσελίδα αυτή για την σφαγή στα Ψαρα ,για την Χίο , και για το Μεσολόγγι που εκείνη την εποχή προκάλεσε τον αποτροπιασμό παγκοσμίως… Ακόμα και σήμερα προκαλεί ανατριχίλα στους ιστορικούς παρ’ όλο που έχουμε περάσει 2 παγκόσμιους πολέμους….
    .. ποια είναι αυτή η ιστοσελίδα .. ;;;;

  6. Και λίγους έσφαξαν…Καμιά δουλειά δεν είχαν οι τούρκοι στην Τρίπολη…Στις στέπες είναι η θέση τους, από τις οποίες μας κουβαλήθηκαν σφάζοντας και συνέχιζαν το ίδιο…Τι θέλανε λοιπόν, ανθοδέσμες;

  7. Ὄχι ἀνθέλληνες ἀλλὰ μισέλληνες εἶναι οἱ συντάκτες του…… Οὔτε τὴν λύπησὶν μας δὲν ἀξίζουν.

  8. Μην ξεχνάτε τα λόγια του Κολοκοτρώνη ”Τούρκος μην μείνει στον μωρία μηδέ στον κόσμο ολο”και το δεύτερο ”φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημενους”ίσχυε,ισχύει και θα ισχύει για παντα.

  9. Να γράψουν κανένα άρθρο για το τι ακριβώς γιορτάζουμε 200χρόνια μετά την επανάσταση μας με τόσους Τουρκαλβανούς στην Ελλάδα δεν ξέρουνε οι σάπιοι.

  10. Γιατί δεν μας λένε όλοι αυτοι σήμερα που εκφράζουν γνώμη και άποψη για τους Έλληνες τότε που ζούσαν σκλάβοι των Τουρκων. Τι είχαν περασει οι πατεράδες τους, οι μανάδες τους, οι παππούδες τους σκλαβωμένοι τόσα χρόνια από τους Τούρκους??? Τι μας λέτε ορε??? Και λίγους έσφαξαν!!!!!!! Αν οι Έλληνες δεν έσφαζαν τότε, ακόμη τους Τούρκους θα προσκυναγανε σημερα όλοι αυτοί οι διανοούμενοι κριτες του κώλου.

  11. Είναι ντροπή οτι αποτολμάς να εκφράζεσαι έτσι για ένα από τα πλέον μεγάλα γεγονότα του 6τούς αγώνα της απελευθέρωσης. Στα όσα “χαρίσματα” σου ανεγνώρισαν οι προηγούμενοι από εμένα, θέλω να εκφράσω οτι οι θέσεις ντροπής που λαμβάνεις για ένα τόσο σημαντικό γεγονός, που έπρεπε να σε κάνει να αισθάνεσαι υπερήφανος, δημιουργεί την πεποίθηση οτι δεν εισαι απλά ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΣ, αλλά και άθλιος κακοποιός της Ελληνικής Ιστορίας, την οποία όλοι παγκοσμίως με δέος κρατούν στα χέρια τους και με απέραντο θαυμασμό μελετούν. Εάν η προσωπική σου μοναξιά και πλήξη έχουν ξεπεράσει τα όρια της αντίστοιχης ιατρικής επιστήμης, τότε δεν έχεις παρα να καταφύγεις σε αρμόδιος γιατρόύς για να βοηθήσουν, και όχι να τυρβάζεις πεί τη δημισίευση ανοήτων θεμάτων – που δε φαίνεσαι ικανός ούτε να τα αγγίξεις – που προσβάλλουν τα ιερά και όσια του ΄Ελληνα, με σκοπό να προκαλέσεις ένα δημίσιο διαξιφισμό και μιά αντιπαράθεση, μέσα από τις οποίες αποβλέπεις να γεμίζεις τις ώρες σου. Γνωρίζετε αλήθεια τι σημαίνει πόλεμος και μάλιστα εθνοαπελευερωτικός, μετα από 400 χρόνια σκλαβιάς, όπου οι σκλαβωμένοι πέθαιναν χιλιάδες φορές, κάτω από τα μαρτύρια, τους βασανισμούς και κάθε ειδους κτηνωδίας αυτών που προσπαθείς να εξωραίσης Και σε
    τέτοιο πόλεμο, δεν υπάρχουν οι ένοιες του εγκλήματος ή του εγκληματία, εκτός μιάς φοράς. Που οι επίσης Μογγόλοι φίλοι των φίλων σου, δηλ. κτήνη της αυτής συνομοταξίας, το φερόμενο ώς το ανώτατο ανθρώπινο ειδος, ξεπέρασαν με τις πράξεις τους ακόμα και τις περί πολέμου θεμελιώδεις αρχές και καταδικάστηκαν στο Διεθνές Δικαστήριο. Όμως με αυτά και εκείνα ξέχασα να σου κάνω αυτή την ερώτηση: “θα προτιμούσες οι Ελληνες, να υποχωρούμε στις συνεχείς αξιώσεις της φίλης Τουρκίας που τόσο φερόμαστε πως αδικήσαμε στην Τροπολιτσά, και σιγά σιγά να καταλάβουν ο,τι και όσα θέλουν από την Ελληνική Πατρίδα ή όχι;;
    Η ιστορία δεν ειναι μιθυστόρημα και δεν θέλει ξεπέταγμα ή απλό διάβασμα. αλλά επιμελημμένη και συνεχή μελετη.-

  12. Πονάει βρε αριστερες πορνες ο Γέρος κι οι ήρωες του 21;
    Πηγαίνετε στον αχμετ από το Αφγανιστάν να σας ανοίξει την σουφρα κι άλλο, ισλαμολαγνες αδερφές.
    Εδώ ειναι Μοριας, εδώ είναι η πατρίδα του Νικηταρα και του Παπαφλέσσα.
    Πατρίδα σας ή κωλοτρυπιδα σας κομμουνια.

  13. Όταν ένας λαός ζεί 400 χρόνια σκλαβιάς επόμενο είναι όταν ξεσηκώνεται να υπάρξουν και θηριωδίες. Κακό μέν αλλά αναγκαίο δέ. Δεν μπορούν όλοι να είναι ήρεμοι και διπλωμάτες. Εξάλλου τα γεγονότα κρίνονται με βάση εκείνους τους καιρούς και όχι στην ηρεμία και ευημερία του σήμερα. Τελικά στην Ελλάδα, μας χρειάζονται ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΔΕΣ και όχι Λιγναδηδες, Μητσοτάκιδες και Τσίπριδες. Αρκετά ποιά………………..

  14. Δεν έσφαξαν μόνο Τούρκους αλλα και όλους τους Οβριούς (Εβραίους) τους οποίους οι Έλληνες μισούσαν ιδιαιτέρως…

  15. αυτοι οι αλλοεθνείς ήταν τα τέρατα που βοηθούσαν τους μογγολους, προδιδαν στους Τούρκους κάθε φορά τα σχέδια των Ελλήνων, σφαγιαζαν Έλληνες όπως σε Χίο και Ψαρά. μπροστά οι τούρκοι για κάλυψη και μετά αυτοί οι λεπριασμενοι.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΣΟΎΝ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ Κ. ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΆ ΔΙΠΟΔΑ, ΔΕΊΧΝΕΙ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ Κ. ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΑ . κολοφαρες κομπλεξικός που ΛΥΣΣΑΝΕ με ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ . ΜΌΝΟΝ.

  16. Η ΓΙΑΝΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΊΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 1821 ΉΤΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΤΟ 1821 ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!

  17. Έτσι! Πάντα τέτοια . Θάνατος μαύρος και στους αγέννητους ακόμα ! Να γυρίσουν πίσω στους βόθρους της μέσης ανατολης όλοι όσοι τολμούν να εποικίζουν την Ελλάδα , γιατί ο Έλληνας κάνει υπομονή μεγάλη , όταν όμως σηκώσει το σπαθί ….. θα το αφήσει κάτω μόνον όταν δεν θα έχει μείνει κανένα ίχνος κατακτητή δυνάστη .

  18. Αυτός νομίζει ότι θα άκουγαν τον Κολοκοτρώνη να μη σφάξουν; Εδώ οπλαρχηγοί και του έλεγαν στα μούτρα ότι τον σαμποτάρουν για να μη δημιουργηθεί ενωμένος ελληνικός στρατός. Αν νομίζει ότι οι αρχαίοι δεν έσφαζαν δεν έχει ιδέα από αρχαία ιστορία. Και από τη Τροία και από τη Μήλο. Και τη καταστροφή των Θηβών. Συνήθως κάτι κομμουνιστές τα λένε αυτά που δεν δέχονται ότι ο Στάλιν έκανε εγκλήματα. Άλλοι που τα λένε είναι νεοταξίτες για να κτυπήσουν την αγάπη στην πατρίδα και στο έθνος.

  19. Δεν ηταν σφαγη βρε μακακα ηταν ενοπλη διωξη των ισλαμιστων που βιαζαν κατ εξακουλουθηση και δολοφονουσαν ελληνες αρσενικους και θηλυκους προγονους μας ….. εκτος και αν οι προγονοι σου ηταν τουρκοι μουσουλμανοι και για αυτον τον λογο σε πειραξε το ξεριζωματους απο την τριπολιτσα …….που ηταν απο την εποχη του σιδηρου εληνικη …..και κατεληφθη απο του τουρκους με σφαγη των ελληνων ιθαγενων …κατοικων μαχαιρα εδωκαν μαχαιρα ελαβαν…….

  20. Οι σύμμαχοι τι έκαναν στο Β’ΠΠ; Δεν βομβάρδιζαν τις πόλεις ώσπου να μη μείνει κανείς; Όλοι οι στρατοί της εποχής έχουν στο ιστορικό τους τη σφαγή των κατοίκων πόλεων (Άγγλοι,Γάλλοι,Ρώσοι κλπ στους Ναπολεόντειους πολέμους).

  21. ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ=ΓΙΟΡΤΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ!ΘΑΧΟΥΝΕ ΦΑΕΙ ΤΟΝΟΥΣ ΠΙΛΑΦΙ ΑΠΤΟΝ ΛΟΚΩ ΟΙ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ ΙΣΛΑΜΟΚΟΥΜΟΥΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥΝΑΙ 200 ΧΡΟΝΙΑ!

  22. Στα Ψαρά τι έγινε; Εκεί που δεν έμεινε ψυχή η Ευρ’ωπη που ήταν; Όλα αυτά από αριστερούς προβάλονται σε μια προσπάθεια απαξίωσης της Ελληνικής ιστορίας.

  23. Μάλιστα, το κείμενο “ακυρώνεται” από τον ίδιο τον γράφοντα ως εξής: Μέσα από τα τείχη ήταν 30.000 Τούρκοι, Εβραίοι, άμαχοι και κάποιες ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΕΝΟΠΛΟΙ……Τούρκοι άμαχοι κατακτητές δηλαδή. 😂😂😂 Τότε στο Μεσολλόγι τι έγινε και με πια θεωρία θα το αναιρέσει ο γράφων; Μα σίγουρα με την ίδια αντίστροφα. Οι κακοί οι Έλληνες που δεν άφησαν τους Τούρκους να τους σφάξουν, όσο για τον αποκλεισμό και την πείνα, με τον λοιμό, σίγουρα θα τους δικαιολογούσε γράφοντας ότι επειδή ήταν καλοζωισμένοι και καλοταισμένοι…….δίαιτα και σκληραγωγία τους έμαθαν να κάνουν!!!!
    Ρε, ΟΥΣΤ ρε καμμένοι και βολεμένοι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.

  24. Ο συντάκτης του κειμένου είναι ή ανιστόρητος, ή παραφραστής της αλήθειας.

    Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης κάλεσε τους τούρκους της Τρίπολης να αποχωρήσουν από την πόλη και να πάνε από κεί που ήρθαν…διότι γνώριζε το μένος των ελλήνων για τη μαύρη σκλαβιά που τους επέβαλαν επί 4 αιώνες ……..αλλά αυτοί αρνήθηκαν να φύγουν διότι θεωρούσαν τον εαυτό τους κατακτητή …

    Επομένως ότι συνέβη ήταν στο πλαίσιο του ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ των Ελλήνων….
    δηλαδή, ότι έκαναν οι έλληνες επίσης ενάντια στους Γερμανούς και τους Ιταλούς κατακτητές στην Κατοχή…..

  25. Βάλτε στη ζυγαριά τα αναρίθμητα θύματα των Ελλήνων από τους Τούρκους και τότε θα σταματήσετε να προβάλλετε την Άλωση της Τριπολιτσάς και τη σφαγή των αλλοεθνών. Ακόμη,ήταν νωπό το αίμα του απαγχονισθέντος Πατριάρχου των Χριστιανών Ελλήνων και των χιλιάδων Ελλήνων, που κατοικούσαν στην Πόλη. Ποιος θα μας αποζημιώσει που ο Κεμάλ το 1922, μας απαλλοτρίωσε τις περιουσίες μας στο Πέρα και τον Γαλατά. Γιατί οι ελληνικές κυβερνήσεις τόσα χρόνια δεν πήγαν τις υποθέσεις αυτές στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, ενώ οι Τούρκοι της Θράκης αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και κατακλύζουν τη χώρα βλέποντας το πλοίο Τσεσμέ να σουλατσάρει κοντά στις Σποράδες;

    1. Χέστηκα με για τον πατριάρχη της πόλης και το παράδοξο σας ελληνόφωνες ήταν μόνο έτσι κι αλλιώς!

Leave a Response