ΗΠΑ: Οι τιμές των καυσίμων “γονατίζουν” τις μικρές μεταφορικές

Κοινοποίηση:
volvo

Ο πόλεμος στην Ουκρανία, η διατάραξη των αγορών εμπορευμάτων και η επιδείνωση της έλλειψης πετρελαίου προκαλούν όλεθρο στις μικρές εταιρείες μεταφοράς φορτηγών που πιέζονται από την άνοδο των τιμών των καυσίμων.

Η WSJ μίλησε με στόλους φορτηγών στις ΗΠΑ και διαπίστωσε ότι οι μικρότεροι είναι πιο επιρρεπείς στην αύξηση των τιμών έναντι των μεγαλύτερων διότι δεν έχουν την ικανότητα αντιστάθμισης του κινδύνου και το απαιτούμενο κεφάλαιο κίνησης.

«Ήταν δύσκολο», είπε ο Ντέρεκ Κρούσνμπερι, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης στην JSG Trucking Co. στο Acampo της Καλιφόρνια, η οποία διαθέτει 20 φορτηγά που μεταφέρουν ξυλεία, χάλυβα και κονσερβοποιημένα προϊόντα σε όλη τη Βόρεια Καλιφόρνια.

«Έπρεπε κυριολεκτικά να φτάσουμε στα όριά μας για να υποστηρίξουμε τις επιχειρήσεις και να κινούνται τα φορτηγά», είπε ο Κρούσνμπερι.

Για να καλύψουν απρόβλεπτες διακυμάνσεις στις αγορές, οι φορείς εκμετάλλευσης φορτηγών χρησιμοποιούν προσαυξήσεις καυσίμων. Σύμφωνα με την εταιρεία διαχείρισης εμπορευμάτων Truckstop, οι προσαυξήσεις έχουν διπλασιαστεί σε 43 σεντς ανά μίλι από 19 σεντς από την αρχή του έτους.

Η A. Duie Pyle Inc., μια εταιρεία φορτηγών με 1.800 φορτηγά που εδρεύει βορειοανατολικά, αγόρασε 430.000 γαλόνια ντίζελ πριν από την ξαφνική άνοδο των τιμών των καυσίμων. Η εταιρεία προσαρμόζει τώρα τις προσαυξήσεις καυσίμων.

«Κανείς δεν σκεφτόταν τότε ότι θα μπορούσαμε να δούμε το κόστος του ντίζελ να ξεπερνά τα 5 δολάρια το γαλόνι.  «Η ταχύτητα της αύξησης ήταν πραγματικά δραματική», δήλωσε ο Πήτερ Λάτα, πρόεδρος της A. Duie Pyle.

Ένα άλλο ζήτημα για τους μικρότερους φορείς εκμετάλλευσης φορτηγών, εκτός από την αδυναμία ή την περιορισμένη ικανότητά τους να αντισταθμίσουν το αυξανόμενο κόστος των καυσίμων, είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να λάβουν την πληρωμή.

“Ένας μικρότερος αερομεταφορέας αν δεν πληρώσει τις προσαυξήσεις πριν από ένα ή ενάμιση μήνα, θα έχει αυτή την επιβάρυνση στο ενδιάμεσο».

Για να ξεπεράσουν την καταιγίδα, οι μικρότερες επιχειρήσεις απορρίπτουν τα μεγάλα δρομολόγια και μειώνουν την μέση ταχύτητα.

Η Σαντάγια Μόρρις, ιδιοκτήτρια μικρών φορτηγών στα βορειοανατολικά, είπε ότι το κόστος των καυσίμων της έχει αυξηθεί από 250 δολάρια σε 400 δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες. Έκτοτε έχει μεταφέρει την επιχείρησή της μακριά από τους ναυλομεσίτες για να συνεργάζεται απευθείας με πελάτες για καλύτερες τιμές και να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος καυσίμων.

Ένας μικρός στόλος από έντεκα φορτηγά στο Στόκτον της Καλιφόρνια, που ονομάζεται Superior Modular Transport Inc, είπε ότι το εβδομαδιαίο κόστος καυσίμων τους αυξήθηκε κατά 10.000 δολάρια. Οι οδηγοί εργάζονται λιγότερες ώρες καθώς οι πελάτες αρνούνται να πληρώσουν υψηλότερα έξοδα μεταφοράς.

«Τελικά, αν συνεχιστεί, θα μπορούσε ενδεχομένως να χρειαστεί να ακινητοποιήσουμε φορτηγά», δήλωσε ο πρόεδρος Ντάνιελ Τίτους. Υπήρξε ένας «παράγοντας σοκ», πρόσθεσε, επειδή οι πελάτες της Superior λένε στον μεταφορέα ότι δεν μπορούν να μεταφέρουν το υψηλότερο κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων στους δικούς τους πελάτες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: