Αρκεί λίγο κρύο! Ο χειμώνας φέρνει προβλήματα για την ηλεκτροκίνηση

Κοινοποίηση:
charging-station-electric-car-dark-background-power-station-neon-green-technology-future-

Και πονοκέφαλο για τους ιδιοκτήτες τους…

Με τον χειμώνα να βρίσκεται προ των πυλών, οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να προετοιμάζονται για την αναπόφευκτη μείωση της αυτονομίας των οχημάτων τους.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες αποτελούν τον καθοριστικότερο παράγοντα της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όσο πιο χαμηλές είναι οι θερμοκρασίες τόσο μικρότερη είναι η αυτονομία των μπαταριών.

Ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από αναφορές 15.000 μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διαχειρίζεται η εταιρεία Recurrent, από συνολικά 18 διαφορετικά μοντέλα, δείχνουν πως το κάθε μοντέλο αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο το κρύο.

Έτσι άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνουν μέχρι και το 46% της αυτονομίας τους και άλλα μέχρι και το 16%.

Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνουν μεγάλο μέρος της αυτονομίας τους σε χαμηλές θερμοκρασίες, επειδή το κρύο εμποδίζει τις χημικές αντιδράσεις που συντελούνται στην μπαταρία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζει όχι μόνο την αυτονομία των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των απλών μπαταριών που χρησιμοποιούνται στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Στη μεγάλη απώλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να συνυπολογίσουμε την ενέργεια που θα δαπανηθεί για τη θέρμανση του εσωτερικού χώρου, εκτός αν το όχημα διαθέτει αντλίες θερμότητας που αυξάνουν την αποδοτικότητα και μειώνουν την απώλεια ενέργειας.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Recurrent, η μέση παρατηρούμενη αυτονομία για τα ηλεκτρικά οχήματα σε χειμερινές συνθήκες ήταν 70,3% της αυτονομίας. Αυτό σημαίνει ότι οι μπαταρίες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, αλλά και από άλλες συνθήκες όπως από το κλίμα και από τον τρόπο οδήγησης ενός οδηγού. Στην πράξη σημαίνει ότι σε πολύ κρύο καιρό, η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατά μέσο όρο, μειώνεται περίπου στο 30%.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Τελικα μονο οικονομια δεν κανουν γιατι αν βαλεις και την αγορα τους πανω απο 10000 σε σχεση με ενα συμβατικο ποιο το τελικο όφελος ;
    Υστερα απο 7 χρονια θα πρεπει να αλλαξεις μπαταριες

  2. Σε πόση ώρα θα φθάσει Πάτρα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ξεκινά από Αθήνα χειμώνα με 5 βαθμούς, βράδυ, και με 2 επιβάτες με αποσκευές.
    Γι’ αυτό επενδύστε σε ξενοδοχεία με φορτιστές αυτοκινήτων, δίπλα στην εθνική σε Κόρινθο και Κιάτο για τους ηλεκτροκίνητους ταλαίπωρους.

  3. είναι “φασιστικό” & “ρατσιστικό”… αφού δυσκολεύει την πράσινη ηλεκτροκίνηση…σίγουρα δάκτυλος του τραμπ & του πούτιν

  4. ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΑΤΙΝΙ,ΣΤΟ ΚΡΥΟ ,ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ 30%ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Comments are closed.