ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΕΒΑΨΑΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΡΕΝΑ «ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ» – ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΗΓΕΤΗ

Κοινοποίηση:
119688

Στην Ελλάδα μάς “ρήμαξαν” οι Ιταλοί με τα ” σαπάκια” τους και έχουν μεγάλη “συμβολή” στην διάλυση των Ελληνικών σιδηροδρομων,που οδήγησε με την σειρά της στην τραγωδία των Τεμπών!
Στην Τουρκία,όμως,δεν τους παίρνει να κάνουν τα ίδια στον Ερντογάν ,που είναι σκληρός ηγέτης και ξέρει να κυβερνά την χώρα του και να προστατεύει τον λαό του.
Έχουμε και λέμε ,λοιπόν: Ιταλία και Τουρκία ανακοίνωσαν ότι η Ρώμη θα πουλήσει στην Τουρκία υπερ- τραίνα ,που θα κάνουν την διαδρομή Αγκυρα- Σμύρνη μόλις σε 3,5 ώρες ,τρέχοντας με 350 χιλιόμετρα!

Η διαδρομή αυτή σήμερα διαρκεί στην καλυτέρα των περιπτώσεων 14 ώρες!

Βεβαίως ο Ερντογάν ετοιμάζει ένα …”φαραωνικό ” νέο σιδηροδρομικό δίκτυο για να μπορέσουν να τρέξουν με ασφάλεια επάνω του τα τραίνα και για να αποφύγει τραγωδίες τύπου Τεμπών,που ανέδειξαν την( κατά τα άλλα ) Ευρωπαϊκή Ελλάδα σε χώρα του Τρίτου Κόσμου.

Πιο συγκεκριμένα: Η Ιταλία πρόκειται να κατασκευάσει σιδηροδρομικό δίκτυο με τρένα υψηλής ταχύτητας στη γειτονική Τουρκία.

Τρεις ιταλικές εταιρείες -Tratos, Gcf και Safet- κέρδισαν τον διαγωνισμό για τη σιδηροδρομική σύνδεση Άγκυρας- Σμύρνης, με μια γραμμή υψηλής ταχύτητας.

Πρόκειται μάλιστα για ένα από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα στην Ευρώπη, αξίας 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως γράφει η οικονομική εφημερίδα Il Sole 24Ore. «Το μεγα-έργο θα φέρει επανάσταση στα ταξίδια μεταξύ των δύο πόλεων και στον τρόπο ζωής στην Τουρκία, καθώς σήμερα, με τρένο, χρειάζονται κάπου 14 ώρες για να ταξιδέψει κανείς από την Άγκυρα στη Σμύρνη. Η μελλοντική σύνδεση θα μειώσει την απόσταση από 824 σε 624 χιλιόμετρα, αλλά πάνω απ’ όλα, τα ιταλικά τρένα, ταξιδεύοντας με ταχύτητες έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα, θα μειώσουν το ταξίδι σε μόλις 3 ώρες και 30 λεπτά», γράφει η ιταλική εφημερίδα.

Για να μειωθεί ο χρόνος, σε μια ορεινή χώρα όπως η Τουρκία, θα κατασκευαστούν 39 σήραγγες, σε μήκος 40 χιλιομέτρων κάτω από τα βουνά και 66 γέφυρες σε μήκος 21 χιλιομέτρων.

Από τις τρεις ιταλικές κατασκευάστριες εταιρείες, η μερίδα του λέοντος πηγαίνει στην Tratos, που είχε ήδη κάνει μια πρώτη σύμβαση το 2022, με την υποστήριξη του χρηματοπιστωτικού ομίλου Sace, με 500 εκατομμύρια. Ο Οργανισμός Εξαγωγικών Πιστώσεων Sace ελέγχεται απευθείας από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και ειδικεύεται στην υποστήριξη των ιταλικών επιχειρήσεων, μέσω ενός ευρέος φάσματος χρηματοδοτικών εργαλείων.

Η νέα σιδηροδρομική γραμμή, όταν τεθεί σε πλήρη λειτουργία, θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 13 εκατομμύρια επιβάτες και 90 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων, ετησίως. «Η Τουρκία στοχεύει να διπλασιάσει το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στα 4.122 χιλιόμετρα έως το 2027, σημειώνοντας αύξηση 83% από τα σημερινά 2.251 χιλιόμετρα, ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Αμπντουλκαντίρ Ουράλογλου, σύμφωνα με το naftemporiki.gr και τον Μιχάλη Ψύλο

Χώρα των «υπερ-τρένων»

Με τη γραμμή υψηλής ταχύτητας Άγκυρας-Σμύρνης, η Ιταλία προβάλλεται ακόμη περισσότερο στη διεθνή σκηνή ως η χώρα των υπερ-τρένων: η παραγγελία στην Τουρκία έρχεται μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Trenitalia UK, με επικεφαλής τον Ερνέστο Σισίλια, ότι έγινε δεκτή σε διαγωνισμό του Ηνωμένου Βασιλείου για τη διάθεση των υπερπολυτελών αμαξοστοιχιών υψηλής ταχύτητας «Frecciarossa» -κορυφαίο προϊόν της Trenitalia- στη γραμμή Λονδίνου και Παρισιού.

«Η νέα σιδηροδρομική γραμμή δεν θα φέρει μόνο πιo κοντά την πρωτεύουσα Άγκυρα με τη Σμύρνη, αλλά και τα τουριστικά θέρετρα της Τουρκίας», τονίζουν τουριστικοί πράκτορες στην Τουρκία και προσθέτουν: «Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες, η Εφεσος θα είναι προσβάσιμη σε μόλις τρεισήμισι ώρες από την Αγκυρα, σε σύγκριση με τις εννέα ώρες που απαιτούνται, οδικώς, σήμερα».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. ΤΡΩΕΣ ΦΡΥΓΕΣ ΚΑΙ ΛΥΔΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΑΤΛΑΝΤΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑΤΟΙΚΟΙ ΒΟΔΙΑ

  2. Oι Ιταλοί ήλθαν εδώ για να αρπάζουν τα 50 εκατομμύρια Ευρώ χωρίς να παράγουν το ανάλογο μεταφορικό έργο για το οποίο αμοίβονται. Όλο το δίκτυο το έχουν βγάλει άγονη γραμμή ακόμα και τον βασικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

  3. Ο Τσιπρας πούλησε τον σιδηρόδρομο, μη λέμε ότι θελουμε. Αλλά φυσικά και το άλλο αυτιστικό, ο Μητσοτάκης, μια χαρά έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο. Οπως και όλοι οι άλλοι. Πασοκ, κκε κλπ. Θα πειτε κόρακας κοράκου μάτι βγάζει;;; Όχι βέβαια.

  4. ναι οπωσ τις πολικατικιες που εφτιαξε με τουσ δικουσ τουσ εργολαβουσ ο ερντογαν που δεν ειχαν σιδερα μεσα τα μπετα και με λιγοτερο τσιμεντο που τριβονταν με το χερι και εγινε σεισμοσ 100000 νεκροι.

  5. ΟΣΕ, ΟΤΕ, ΔΕΗ, πίσω στο Ελληνικό Κράτος, όπως και οι λιμένες και οι αερολιμένες, που παραχωρήθηκαν σε ξένους και γενιτσάρους.

  6. Εδώ τι να πουλήσουν; Οι γύφτοι ακόμα και τώρα κόβουν τις γραμμές και κανένας δεν τους πηγαίνει μέσα για απόπειρα μαζικής ανθρωποκτονίας. Στα Τέμπη έχουν συνυπευθυνότητα αφού είχαν ξηλώσει όλα τα συστήματα και είχαν βγάλει την μια γραμμή άχρηστη! Δεν μπορεί να τους χαϊδεύουν τ’ αυτιά επειδή κάποιοι εξ αυτών ψηφίζουν!

  7. Οι ιταλοι πουλαν τα τρενα και οχι τη σιδηροδρομικη γραμμη μην μπερδευετε την βουρτσα με κατι αλλο.
    Τωρα το αν μας πανε η οχι τοχουν ξεκαθαρισει εδω και πολλα χρονια.

    1. Ελλάδα έφεραν τα Παντολίνο 30ετίας από Ελβετία που τα είχαν οι Ελβετοί για σκραπ ως επικίνδυνα, και σας φέσωσαν ως καινούργια τρένα.

  8. …γιατι ξερω οτι οι δικοι μας αν παρουν κατι διαλεγουν το αχρηστο σαπακι με την τιμη καινουριου.
    Ο τοπος αυτος με τα λαμογια που εχει δεν αλλαζει

Comments are closed.