Το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας προχωρά σε νέα διαφημιστική καμπάνια ύψους 26,8 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας ακόμη και τη «λίστα Πέτσα» του 2020, που είχε ανέλθει στα 19,8 εκατ. ευρώ. Η καμπάνια, σύμφωνα με την avgi.gr, αφορά την ενημέρωση για φυσικές καταστροφές, αλλά επικρίνεται ως επανάληψη της τακτικής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη να διοχετεύει δημόσιο χρήμα σε μέσα ενημέρωσης, όπως είχε συμβεί και κατά την περίοδο της πανδημίας.
Συνάμα να τονιστεί πως η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αδιαφορήσει πλήρως για την παραπαίουσα κατάσταση που αντιμετωπίζει το πυροσβεστικό σώμα το οποίο όπως κάθε καλοκαίρι μάχεται για να σβήσει τις φωτιές που προκύπτουν από την αδιαφορία της «Κυβέρνησης της Στάχτης». Αδιαφορεί για το υπό κατάρρευση σύστημα υγείας το οποίο αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των ασθενών, ενώ δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες λαθρομεταναστών που δεν θα έπρεπε καν να είναι εντός της χώρας. Τέλος, η «Κυβέρνηση της Στάχτης» αδιαφορεί για την αδυναμία των πολιτών να ανταποκριθούν στις βασικές βιοτικές ανάγκες της καθημερινότητας αλλά εννοείται πως λεφτά για προπαγάνδα «ενημέρωση» πάντα υπάρχουν.
Με «εντολή» του Παύλου Μαρινάκη εγκρίθηκε την Τετάρτη από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης το σχετικό πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, «αναφορικά με την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του στοχοθετούμενου κοινού σε θέματα που συνδέονται με δράσεις αντιμετώπισης και πρόληψης κινδύνων και φυσικών καταστροφών το οποίο θα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021-2027». Σύμφωνα με την σχετική εκδοθείσα απόφαση, «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους είκοσι έξι εκατομμυρίων οχτακοσίων δύο χιλιάδων τετρακοσίων εξήντα τριών ευρώ (26.802.463,00 €)». Η καμπάνια θα αφορά έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, με άγνωστα ωστόσο μέχρι στιγμής κριτήρια κατανομής. Η μοναδική προϋπόθεση που τίθεται στην απόφαση, είναι τα ΜΜΕ να είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα Τύπου, όπως άλλωστε προβλέπει και η σχετική νομοθεσία, ενώ το 30% αναμένεται να πάει στα περιφερειακά Μέσα.
Η αρχική έγκριση υποβολής προς τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης είχε την υπογραφή του τότε υπουργού Κλιματικής Κρίσης Βασίλη Κικίλια (στις 21/1/2025), με τον Γιάννη Κεφαλογιάννη να ολοκληρώνει το έργο και να βάζει το όνομά του δίπλα πλέον σε μία νέα λίστα, τη… «λίστα Κεφαλογιάννη».
Χούντα…….
Αυτη η κυβερνηση δυο πραγματα κανει αψογα να περνει τα κονδυλια της ευρωπαικης ενωσης και να τα μοιραζει στους δικους της και την προπαγανδα μεσω ΜΜΕ αμα ητανε αλλη κυβερνηση με τοσα σκανδαλα θα ειχε φυγει προ πολλου.
Απλας ο συλεκτης αρχαιοτητων