ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ! ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΑΠΗ ΤΗΣ 17Ν, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΕΝΩ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΑΠΙΣΑΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ – «ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ» ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ «ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ» ΓΙΑ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Κοινοποίηση:
im teaser 22-05-2026

ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΑΠΗ ΤΗΣ 17Ν. ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΜΟΥ; Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ή Ο ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ; «Όταν λέμε ισόβια ΔΕΝ εννοούμε ισόβια για τους συμμορίτες». Πήρε συγχωροχάρτι ο «επ΄αμοιβή εκτελεστής συμβολαίων θανάτου» και ξένος πράκτορας ενώ οι ήρωες πολέμου σάπισαν στη φυλακή

EX22-5

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Αγαλμα χθες στους Γιωτοπουλο και Κουφοντίνα

  2. Ηταν αυτός που τον είχε φέρει «χειραποσκευή» ο κ@λομπ@ρα@ς από το Παρίσι το ’74 για να κανει τη «μεταπολίτευση» του σιωνισμού

Comments are closed.