ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΑΠΗ ΤΗΣ 17Ν. ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΜΟΥ; Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ή Ο ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ; «Όταν λέμε ισόβια ΔΕΝ εννοούμε ισόβια για τους συμμορίτες». Πήρε συγχωροχάρτι ο «επ΄αμοιβή εκτελεστής συμβολαίων θανάτου» και ξένος πράκτορας ενώ οι ήρωες πολέμου σάπισαν στη φυλακή








Κάποιον θα τελειώσουν φαίνεται
Αγαλμα χθες στους Γιωτοπουλο και Κουφοντίνα
Ηταν αυτός που τον είχε φέρει «χειραποσκευή» ο κ@λομπ@ρα@ς από το Παρίσι το ’74 για να κανει τη «μεταπολίτευση» του σιωνισμού