ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ! ΡΩΓΜΕΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ – ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΥΡΑΓΓΕΣ

Κοινοποίηση:
VSDVSDVDVSDD

Εδώ και τρία χρόνια έχουν εντοπιστεί σημαντικές αστοχίες, με φθορές και ρωγμές στις γραμμές του Μετρό που θέτουν ζητήματα ασφαλείας της κυκλοφορίας, με τη ΣΤΑΣΥ να προχωρά σε κατεπείγουσες αντικαταστάσεις σιδηροτροχιών.

Τα σοβαρά προβλήματα εντοπίζονται στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό και αφορούν σε συνολικά 32 χιλιόμετρα σιδηροτροχιάς, με τη διοίκηση της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίας (ΣΤΑΣΥ) να έχει εφαρμόσει ήδη προληπτικές βραδυπορίες (ταχύτητες κίνησης των συρμών με 40 – 60 χλμ/ώρα) σε σημαντικό κομμάτι του δικτύου.

Ωστόσο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται επιπλέον καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Μετρό, δεδομένου ότι ήδη υπάρχει και έλλειψη συρμών.

Από την προκήρυξη του έργου για την αντικατάσταση στων σιδηροτροχιών (στις 30.10.24) προκύπτει ότι εδώ και τρία χρόνια εντοπίστηκαν σημαντικές αστοχίες και βλάβες, οι οποίες δεν έχουν ακόμη αντιμετωπιστεί, όπως αναφέρει δημοσίευμα.

Με βάση τα αποτελέσματα των ελέγχων που έγιναν στο δίκτυο προ τριετίας, περίπου 5,5 χιλιόμετρα σιδηροτροχιών χρειάζονται άμεση αντικατάσταση, ενώ υπολογίσιμες φθορές είχαν εντοπιστεί σε άλλα 22 χιλιόμετρα.

Με το έργο που προκήρυξε τώρα η ΣΤΑΣΗ θα αντικατασταθούν με καινούριες οι σιδηροτροχιές σε συνολικά 32 χιλιόμετρα του δικτύου και συγκεκριμένα, 21.582 μέτρα στη Γραμμή 2 και 10.494 στη Γραμμή 3.

Επίσης, θα συμπεριληφθεί η διενέργεια «Μη Καταστροφικών Ελέγχων» στις γραμμές του δικτύου της ΣΤΑΣΥ, με σκοπό την επιβεβαίωση και τον ακριβή προσδιορισμό των σημείων που θα χρειαστούν αντικατάσταση.

Με την υποβολή της σχετικής τεχνικής έκθεσης, θα προκύψει και το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των εργασιών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. δωστε το στον ιδιωτη και αυτο να σωθουμε οπως με τα τρενα στα τεμπη και την αττικη οδο με τα χιονια. να αυξηθει και το εισιτηριο. να παει 5€ τουλαχιστον το ενιαιο. που ακουστηκε 1.2€ η μιαμιση ωρα;

  2. οι σταθμοι του μετρο συσορευουν τοξικα αερια.
    25 χρονια εργο και δεν εχει βαφτει. οι λαμπεσ καμενεσ και βρομικεσ, στην ομονια βρομαει κατρουλα,,,
    εχουν μαζεψει τα καλαθακια για τον φοβο τρομοκρατικου χτυπηματοσ,,,
    για τον Α-Β λογο καθηστερουν δρομολογια και ο κοσμοσ στοιβαζετε σαν τισ σαρδελεσ,,,

  3. Μήν ξεχνάτε τήν οδηγία : ΠΟΤΈ μήν επιβιβαζεσεθε στό 1ο βαγόνι. ! ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΊΣΗΣ ΠΡΩΤΟ. !!!

    1. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥΛΕ; ΓΙΑ ΔΩΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

  4. Οι συντηρήσεις έπρεπε να είχαν γίνει επί Τσίμπλα. Αλλά αυτοί λιαζόντουσαν μαζί με την κυρα-Τασία και τους επενδυτές της. Φάτε τα τώρα.

  5. Μεγαλοπνοα εργα ναι με δανεικα, συντηρηση γιοκ γιατι δεν αντεχουνε τα…δημοσιονομικα! Μια Ελλαδα σοβιετ της Κουλαρας!

Comments are closed.