Δύο 17χρονα κορίτσια, επιχείρησαν σήμερα να βάλουν τέλος στη ζωή τους γιατί δεν είχαν τίποτα… να χαρούν! Δύο παιδικές φίλες, που κρατώντας η μία το χέρι της άλλης, πήδηξαν από την ταράτσα 6οροφης πολυκατοικίας. Το ένα κορίτσι άφησε την τελευταία του πνοή στο σημείο και το δεύτερο χαροπαλεύει στο νοσοκομείο.
Η 17χρονη που διακομίζεται στο ΚΑΤ προκειμένου να υποβληθεί σε επέμβαση, είχε αφήσει το σακίδιό της στην ταράτσα και μαζί ένα σημείωμα προς τους γονείς της.
Το σημείωμα φέρεται να αναφέρει: «Μαμά και μπαμπά, τρία χρόνια τώρα είμαι σε μια κατάσταση κατάθλιψης. Και μπορεί αυτός ο κόσμος να έχει τα ωραία του, αλλά ίσως ένας άλλος κόσμος να είναι καλύτερος. Φέτος είναι η χρονιά που θα δώσω πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα πάω καλά.
Το ξέρω ότι δεν θα πάω καλά και έτσι θα καταλήξω με μία δουλειά που δεν θα μου δίνει λεφτά. Πλέον δεν με ευχαριστεί τίποτα από την ζωή. Δεν μπορώ να δω τίποτα θετικό. Μαμά και μπαμπά, δεν θέλω πια να ζω. Αυτός ο κόσμος δεν είναι για μένα».







Γονείς άθεοι με θεό την ύλη ,κοινωνία αποσύνθεσης ,τι ελπίδες να δώσουν στα παιδιά τους .
-Χωρίς Χριστό θα σε κυβερνά ο διαβολος.
Αποτύχαμε…αποτύχαμε να ακούσουμε αυτά τα παιδιά και να τα προσανατολίσουμε και να τα καθοδηγήσουμε σωστά και να τα βοηθήσουμε ψυχολογικά με την στήριξή μας…
Μια φορά κι ένα καιρό υπήρχε στο σχολείο και μάθημα Ψυχολογίας. Μιας και ο άνθρωπος έχει και ψυχή που μάλλον σήμερα το έχουμε ξεχάσει!
Η Παιδεία κατάντησε τεχνοκρατική λες και δεν έχουμε πια Ψυχή Αθάνατη!
Ψυχολόχοι να διοριστούν στα σχολεία να προσεγγίσουν τα παιδιά μιας και η οικογένεια διέρχεται κρίση!
Και απαραίτητο νομίζω να έρχεται και ο ιερέας στο σχολείο όχι μόνο για τον Αγιασμό την 1η μέρα!
Αυτα ειναι τα αποτελεσματα ενος φαυλου κυκλου : Διαφθορα των κρατικων υπηρεσιων – Αδιαφορια τους για τα παντα- Διαλυση του κοινωνικου ιστου- Ατομισμος- Αθλια τηλεοραση – Κοινωνικο προτυπο οι μπραβοι ,οι εγκληματιες παντος ειδους και οι βιζιτουδες- Διαλυμενα σχολεια – Πνευματικη αποκτηνωση , Κομματα – Μαφιες , Ενας Υποκοσμος που κυβερναει μια ελεεινη αποικια …
Θυμάμαι που με απειλούσαν οι γονείς μου να με έδιωχναν από το σπίτι αν δεν διάβαζα για πανελλήνιες και δεν περνούσα. Και που πέρασα, κατέληξα άνεργος και στιγματισμένος από τα «καρφιά» που πέταξαν οι συμφοιτητές μου στους καθηγητές και μου αφαίρεσαν επαγγελματικές ευκαιρίες. ΓΟΝΕΙΣ, αντί να τα πιέζετε να πάνε πανεπιστήμιο, ΡΩΤΉΣΤΕ ΕΝΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ να συνδυάσει ταλέντο-κατεύθυνση-ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΜΠΑΣ και σπάσει ο φαύλος κύκλος του παραδοσιακού κυκλώματος «σπούδασε-βρες δουλειά», γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΤΟΥ 90′ πλέον! Λυπάμαι για τα παιδιά, δεν κατηγορώ σε αυτό το σχόλιο κανέναν, απλά επειδή το έφερε το θέμα με τις πανελλήνιες, ήθελα να πω τη γνώμη μου επί των πανελληνίων
Μπράβο σου… συμφωνώ απόλυτα.
Ο πρωθυπουργός σε μία μέρα μπορεί να αλλάξει το ΚΡΑΤΟΣ .
Μέσω των ΝΟΜΩΝ πού ψηφίζουν.
Σίγουρα τώρα θα κλείσουν φυλακή τους γονείς για το λόγο ότι δεν πρόσεχαν τα ανήλικα παιδιά τους και θα κλείσει η υπόθεση. Όμως πραγματικοί ένοχοι είναι όσοι κυβέρνησαν μετά την μεταπολίτευση . Εχουν ρημάξει την ψυχολογία των νέων . Η βρωμιά και η δυσοσμία με το αβέβαιο μέλλον δημιούργησαν ένα αυτοκρονικό κοκτέιλ. Οι πιο δυνατοί φεύγουν από την Ελλάδα . Αλήτες δολοφόνοι .