ΚΙ ΟΜΩΣ! ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΜΑΣ ΓΛΕΝΤΑΕΙ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΨΩΝΙΑ; ΚΑΙ Η ΓΙΑΝΝΑ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΗΣ! ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ… (Φωτο)

Κοινοποίηση:
Aggelopoul_Yacht_Helicopter

Τι αναφέρει, μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της παράταξης “Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου”, Θανάσης Πετράκος;

“Με αφορμή την «γκλαμουράτη» επίσκεψη της κ. Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη στην Πελοπόννησο, με ελικόπτερα και υπερπολυτελή αυτοκίνητα, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως το αίμα των πρωταγωνιστών –αγωνιστών του 21 και όλων των χιλιάδων προγόνων μας χύθηκε σε ένα ανιδιοτελή αγώνα για την ελευθερία, αλλά και την ισονομία και την κοινωνική δικαιοσύνη. Ο αγώνας αυτός είναι επίκαιρος και σήμερα . Αντιθέτως οι σκευωρίες και οι διαγκωνισμοί της τότε αστικής ελίτ για το ποιος θα έχει υπό τον έλεγχό του το νεοσύστατο κράτος οδήγησαν σε διχασμό και εμφύλιο.
Η Πρόεδρος της Επιτροπής “Ελλάδα 2021” κ. Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, πραγματοποιώντας περιοδείες στην Πελοπόννησο, «με ξένα κόλλυβα θέλει να κάνει μνημόσυνο». Με ξένες τσέπες θέλει να οικειοποιηθεί τις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821″.

ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ!

Από τις βαθιές θάλασσες-όπως έλεγε το όνομά τους-και την ελληνική τους ιδιοκτησία, κατέληξαν με επιθετικά, φιλοπόλεμα ονόματα στα χέρια της Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίων και αποτελούν πλέον την αιχμή του δόρατος της τουρκικής προκλητικότητας στην κυπριακή ΑΟΖ και την ανατολική Μεσόγειο.

Το Deep Sea Metro 1 και το Deep Sea Metro 2, λοιπόν, από πλοία ελληνικών συμφερόντων κατέληξαν στα χέρια της Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίων.

Τα δύο πλοία κατασκευάστηκαν από την Hyundai στην Κορέα μετά από παραγγελία του ζεύγους Θεόδωρου και Γιάννας Αγγελοπούλου, οι οποίοι κατείχαν μέχρι το 2015, το 60% των δικαιωμάτων τους. Το άλλο 40% άνηκε τότε στην νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Odfjell.

Τα φιλόδοξα σχέδια των επιχειρηματιών που ενεπλάκησαν στην ομολογουμένως τεράστια επένδυση που ξεπέρασε το 1,6 δις. δολάρια, προσέκρουσαν στην πτώση των τιμών του πετρελαίου διεθνώς λίγο μετά το 2011, όταν και παραδόθηκαν τα δύο πλοία και για αυτό η Γιάννα και ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος αποφάσισαν να τα ξεφορτωθούν λίγα χρόνια αργότερα,  αφού η συντήρηση τους αποτελούσε ακόμα ένα σημαντικό βραχνά.

Ενδεικτικό της μη συμφέρουσας επένδυσης που ανάγκασε το ζεύγος Αγγελόπουλου να πωλήσει τα πλοία, είναι το γεγονός ότι το Deep Sea Metro 1 ενοικιάστηκε στην εταιρεία εξορύξεων του Βιετνάμ  με κόστος 255 χιλιάδες δολάρια την ημέρα, ενώ προηγουμένως το ίδιο πλοίο είχε ενοικιαστεί από την British Petroleum με κόστος 423 χιλιάδες δολάρια την ημέρα.

Το 2015 λοιπόν, το ένα εκ των δύο πλοίων, το Deep Sea Metro 2, άλλαξε χέρια και η ιδιοκτησία του πλοίου πέρασε στην τράπεζα που έδωσε το δάνειο για κατασκευή τους και σύμφωνα με τον ελληνικό τύπο, η κυριότητα πέρασε στην Chalfont Shipping η οποία αποτελεί θυγατρική της Odfjell Drilling.

Δύο χρόνια αργότερα, το 2017, το Deep Sea Metro 2 αγοράστηκε έναντι 210 εκ. δολαρίων από την τουρκική εταιρεία πετρελαίων. Ο κ. Αγγελόπουλος πάντως ξεκαθάρισε εξ αρχής πως ο ίδιος δεν είχε καμία σχέση με το συγκεκριμένο deal, αφού το πλοίο αρκετό καιρό πριν είχε περάσει σε άλλα χέρια.

Ως γνωστό, το πλοίο λίγο αργότερα αφού εξοπλίστηκε και αφού μετονομάστηκε σε Fatih (Πορθητής), πέρασε στην τουρκική εταιρεία πετρελαίων.

Παρόμοια πορεία διέγραψε και το Deep Sea Metro 1, αφού μετά τη μη εξυπηρέτηση των δανείων του από την οικογένεια Αγγελοπούλου, αυτό πέρασε στην ιδιοκτησία της Golden Close Maritime Corp, η οποία τον Οκτώβριο του 2018 ανακοίνωσε την πώληση του στην τουρκική εταιρεία πετρελαίων.

Τα δύο γεωτρύπανα που πλέον ανήκουν στο δυναμικό της τουρκικής εταιρείας πετρελαίων είναι έκτης γενιάς, με μήκος 229 μέτρα και μπορούν να προβούν σε γεωτρήσεις βάθους 10 χιλιάδες ποδών στο νερό και 40 χιλιάδων επί του εδάφους.

Γιατί ο Πρόεδρος Ερντογάν μετέτρεψε, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, δύο πρώην ελληνικής ιδιοκτησίας πλωτά γεωτρύπανα σε σύγχρονους γενίτσαρους στην ανατολική Μεσόγειο;

Τα δύο πλωτά γεωτρύπανα που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Κορέας για λογαριασμό της οικογένειας Αγγελοπούλου κατέληξαν στα χέρια του Ερντογάν. Το Deep Sea Metro I το μετονόμασε σε «Φατίχ» κατά τον Mωάμεθ Β, κατακτητή της Κωνσταντινούπολης και το Deep Sea Metro ΙΙ σε «Γιαβούζ», κατά τον Γιαβούζ Σελίμ, τον πρώτο Οθωμανό σουλτάνο που αυτοονομάστηκε χαλίφης, διάδοχος του Μωάμεθ και προστάτης όλων των σουνιτών Μουσουλμάνων. (Με πληροφορίες και από την Naftemporiki.gr)

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

20 Σχόλια

  1. ΧΙΟ τι ενοχλησε τους μαλακοβιοληδες που εχεις το μπαμπορι ή το μουνι και δεν το βγαζουν να μας το πουν για να ξερουμε

  2. Οι Μανιάτες όμως την τίμησαν με την παρουσία τους και την υποδοχή που της ετοίμασαν. Ουδείς αναξιοπαθής!
    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί
    κι εμείς γελούσαμε
    στις γειτονιές
    την πρώτη μέρα
    Ακόμα να καταλάβουν κάποιοι, πότε έφυγε η πρώτη μέρα.

  3. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΙΜΕΤΟΣ . ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΜΟ .

  4. Η ΓΙΆΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΜΠΑΜΑ, ΣΟΡΟΣ, ΚΛΊΝΤΟΝ, ΜΠΆΙΝΤΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΘΝΟΜΙΔΕΝΙΣΜΟ. ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21 ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΗ-δηλ για δικαιώματα, ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ, ΜΈΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΚΩΛΟΚΟΤΡΟΝΗΣ ΗΤΑΝ ΣΕΞΙΣΤΗΣ, ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ. ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΒΑΡΝΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΗΠΑ.

  5. Μιλά ο Κολοκοτρώνης
    “Ετζι λοιπόν είς τάς 3 Ιανουαρίου ανεχώρησα από τήν Ζάκυνθο καί στίς 6 Ιανουαρίου 1821 έφτασα είς τήν Σκαρδαμούλα (Καρδαμύλη) είς τόν πατρικό μου φίλο καπετάν Παναγιώτη Μούρτζινο.Τό κίνημά μας έγινε είς τάς
    22 Μαρτίου εία Καλαμάτα.|
    Απελευθέρωση τής Καλαμάτας από τούς Τούρκους ατίς 23 Μαρτίου 1821.Εδώ άρχησε η επανάσταση τού 1821 στίς 23 Μαρτίου καί όχι στίς 25 Μαρτίου.
    Τί δουλειά έχει αυτό τό ανθελληνικό έκτρωμα η λαγνοτούρκα Γιάννα Αγγελοπούλου στά δοξασμένα χώματα τής Μάνης;
    Γιάννης Λάκων

  6. Ακόμα πόλεμος δεν έγινε και παίζουν φράγκα πολλά,φαντάσου να γίνει,αυτοί θα πλουτίσουν χ10.

  7. Κατι δεν παει σωστα οταν οι κοτζαμπασηδες γιορταζουν την επανασταση του 21.
    Ταδε εφη ο μαρκησιος της μαυρης φατριας.

  8. Ο Μητσοτάκης διόρισε την Αγγελοπούλου να μας θυμίσει τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 και την άλλη τη Μαριάννα Βαρδινογιάννη για τα 2500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας…. Να χαιρόμαστε τις επιλογές του. Αίσχος και ύβρις ….

  9. ΕΜΕΤΙΚΌ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΌ ΤΟ ΘΈΑΜΑ ΤΗΣ. ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΕ ΠΡΟΣΒΟΛΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΝΙΆΤΙΚΑ ΧΏΜΑΤΑ, ΤΑ ΠΟΤΙΣΜΈΝΑ ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ”ελλαδα 2021″ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΚΑΔΩΝ ΔΙΣ ΕΥΡΩ. ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ 2004 ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΑΓΙΑ ( ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ 1821) ΤΟΙΣ ΚΥΣΙ ( ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΛΠ)

    1. Κι εγώ αυτό πρόσεξα και μου ήρθε η εξής σκέψη: Όσο ακριβά ρούχα κι αν φοράει, όσα παπούτσια (πάλι ακριβά) αλλάξει, αν δεν “ντυθεί” τον Χριστό, γυμνή και τετραχειλισμένη θα είναι. Ο Θεός να τη λυπηθεί.

  10. Διορίσαμε αυτό το άτομο για να θυμίσει στους Έλληνες το ένδοξο 1821, μπράβο στην επιλογή Μητσοτάκη και Ερντογάν.

  11. Για κοιτάτε ποια ανέλαβε τα 200 χρονια για το 1821 αυτό μάλλον μας αξίζει δεν είμαστε για κάτι καλύτερο καληνύχτα Ελλάδα μου….

  12. Εδώ διαδίδεται ότι η Μαρεβα έχει μετοχές στην κατασκευαστική εταιρεία του Oruç Reis.
    Την είδηση την διέψευσαν τα Ellinika Hoaxes
    γεγονός που αποδεικνύει την εγκυρότητα της.
    Στην κ.Αγγελόπουλου ταιριάζει το λαϊκό ρητό
    «οπου γάμος και χαρά η Αγγελω πρωτη».
    Ακόμα τη θυμαμαι να χορεύει στις Κερκίδες του Ολυμπιακού Σταδίου στην τελετη λήξης των Ολυμπιακών αγώνων που διεξήχθησαν το 2004, μπροστά στον Ραφηνάτο ο οποίος την κοιτούσε άλαλος μη μπορώντας να αντιδράσει άμεσα.

Leave a Response