H&M και Cartier καίνε ρούχα και σπάνε ρολόγια για να μην τα πουλήσουν φθηνά!

Κοινοποίηση:
rologia

Διαστάσεις μιας… περίεργης επιδημίας έχει λάβει το φαινόμενο κολοσσοί στο χώρο των πολυτελών αγαθών να καταστρέφουν τα αποθέματα προϊόντων που δεν πουλήθηκαν, ώστε να μην τα πουλήσεων φθηνότερα και “πέσει” το image τους, αλλά και η δυνατότητά τους να πουλούν σε υψηλές τιμές τα κορυφαία προϊόντα τους.

Η γνωστή εταιρεία ρούχων H & M, παραδέχεται πως καίει το ανεπιθύμητο απόθεμα προιόντων της για να βοηθήσει στην ηλεκτροδότηση της Βαστέρα, μιας μικρής σουηδικής πόλης. Επίσης, ένας άλλος κολοσσός πολυτελών προϊόντων, η Richemont που κατέχει τις μάρκες Cartier και Montblanc, έχει καταστρέψει ρολόγια αξίας πάνω από 400 εκατομμύρια λίρες μέσα σε δύο χρόνια, μετά την αγορά των ανεπιθύμητων αποθεμάτων από κοσμηματοπωλεία.

Μεγάλος ντόρος έγινε όμως και την Burberry, η οποία κατέστρεψε προϊόντα αξίας πάνω από 28 εκατ. λιρών φέτος για να μην τα αγοράσουν… λάθος άνθρωποι, η «πλέμπα»! Λόγω της ύφεσης, τα τελεταία δύο χρόνια η Burberry καταλήγει με μεγάλο στοκ απούλητων προϊόντων, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Συνολικά, τα τελευταία 5 χρόνια έχουν καταστραφεί προϊόντα Burberry αξίας πάνω από 90 εκατομμύρια λίρες αποκαλύπτουν τα στοχεία, τα οποία κάνουν και τους μετέχους της επιχείρησης να δυσανασχετούν, απορρώντας γιατί δεν διατέθηκαν στην αγορά ξανά.

Ωστόσο, η Burberry, όπως και όλα τα διάσημα brand ρούχων και οι μεγάλοι Οίκοι Μόδας, προτιμούν να καταστρέφουν τα απούλητα προϊόντα τους περασμένων σεζόν για να προστατεύσουν την πνευματική ιδιοκτησία και την αξία της εταιρείας τους. Αν τα στοκ πουληθούν σε χαμηλότερες τιμές και τα προϊόντα γίνουν ευρέως προσβάσιμα, τότε το brand θα χάσει την αξία του.

Οι ίδιοι οι σχεδιαστές ισχυρίζονται πως δεν θέλουν να πουληθούν τα προϊόντα τους σε προσφορές, ή να αγοραστούν από τον «λάθος» τύπο ανθρώπων, υποτιμώντας έτσι το εμπορικό σήμα. Τα προϊόντα πολυτελείας απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, με συγκεκριμένη αγοραστική δύναμη και αν γίνουν πιο προσβάσιμα θα αλλοιωθεί και το πρεστίζ τους και η οικονομική τους αξία.

Ο Οίκος Burberry, η αξία του οποίου αποτιμάται στα 9,6 δισ. λίρες, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, παραδέχεται ότι έκαψε το απούλητο απόθεμα, αλλά λένε ότι χρησιμοποιούν εξειδικευμένους αποτεφρωτήρες για να αξιοποιήσουν την παραγόμενη ενέργεια, αναφέρουν οι Times.

Η βρετανική εταιρεία προτιμά να κάψει τα ρούχα παρά να πέσουν σε «λάθος» ανθρώπους

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: