Τέλη κυκλοφορίας 2018!! Ποιοι είναι οι κερδισμένοι και ποιοι οι χαμένοι…

Κοινοποίηση:
7

Στην τελική ευθεία έχει μπει η διαδικασία για τον καθορισμό των φετινών τελών κυκλοφορίας.

Το οικονομικό επιτελείο έχει θέσει στόχο είσπραξης τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας του2018, αλλά παράλληλα θέλει και να δώσει ελαφρύνσεις σε ορισμένες κατηγορίες ιδιοκτητών.

Οι αλλαγές που εξετάζονται αφορούν κυρίως στα αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2007 ή την 1η Ιανουαρίου 2008 για τα οποία το κόστος των ετήσιων τελών εξετάζεται να υπολογίζεται συνδυαστικά από τον κυβισμό του κινητήρα αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Κύριο σενάριο παραμένει μέχρι στιγμής η αύξηση του αριθμού των κλιμακίων υπολογισμού των τελών με βάση τον κυβισμό, με σκοπό να υπολογίζονται ανά κλιμάκιο 100 κυβικών και όχι ανά 200 που είναι μέχρι σήμερα.

Στις κατηγορίες 2.358 κ.ε. και πάνω από 4.001 κ.ε. πιθανόν να προστεθούν άλλα τέσσερα κλιμάκια από τρία που είναι σήμερα ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες επιβαρύνσεις στα οχήματα μεγάλου κυβισμού.

Οι σημαντικές αλλαγές αφορούν τον τρόπο που υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας και θα περιλαμβάνουν:

-Μειώσεις στο κόστος για τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005

-Μεγαλύτερες μειώσεις για τα οχήματα άνω των 2.000 κυβικών πριν το 2005

-Αύξηση των κλιμακίων από 11 σε 18

-Αλλαγή τελών κυκλοφορίας ανά 100 κυβικά

-Εξομάλυνση διαφορών στα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων πριν και μετά την 1η Νοεμβρίου 2010

Ποιοι θα πληρώσουν λιγότερα

Πρόκειται για φορολογούμενους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Οι πολύτεκνοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα δουν τα τέλη κυκλοφορίας τους να μειώνονται από 10% έως και 30%, ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου τους αλλά και ενδεχομένως με εισοδηματικά κριτήρια. Μειώσεις θα δουν και τα ΑμεΑ, με την έκπτωση να κυμαίνεται από 10% έως 30%. Ανάλογες προτάσεις, μάλιστα, έχουν πέσει στο τραπέζι για άνεργους και χαμηλοσυνταξιούχους.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Τιποτα δεν προκειτε να αλλαξουνε καθε χρονο τα ιδια γραφουνε και μολις φτανει ο καιρος των αναρτησεων των τελων κυκλοφοριας τα ποσα παραμενουνε ακριβως τα ιδια!Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το εξης πως ενα αυτοκινητο 1300 πληρωνει 135 euro ενω ενα 1400 πληρωνει σχεδον τα ΔΙΠΛΑΣΙΑ 240 euro και ενα 1600 πληρωνει 260 euro??AΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΔΕΙ?Τους ενδιαφερει μονον οι κατηγοριες ανω των 2000 κυβικων?
    Εχεις ενα αυτοκινητο 1400 κ.β 15+ετων και πληρωνεις 240 Euro!Ενω αν εχεις αυτοκινητο 1300 κ.β 15+ετων πληρβνεις 135 δηλαδη τα ΜΙΣΑ!Οποτε ειναι προτειμοτερο να εχεις 2 αυτοκινητο των 1300 κ.β αφου και για τα 2 θα πληρωσεις τελη κυκλοφοριας 135+135=270 euro απο το να εχεις 1 αυτοκινητο 1400 κ.β και να πληρωνεις 240 euro.Ο Ανεργος δεν θα πρεπει να εχει μειωμενα τελη και δεν μιλαμε για αυτοκινητα πανω απο 1400 κ.β
    Τα αυτοκινητα 15ετιας πληρωνουνε τα ιδια ποσα με αυτοκινητα 5ετιας ουτε αυτο το εχετε δει??
    Σε ποιο Ευρωπαικο Κρατος Πληρωνουνε τελη κυκλοφοριας και Διοδια μαζι?ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!!Αφου Πληρωνεις τελη κυκλοφοριας για ποιον λογο να πληρωνεις και Διοδια??
    Ετοιμαστε νεα δωματια στις Εφοριες να γεμισουνε με τις Πινακιδες και αντι να μαζεψετε 1,1 Δις αν μαζεψετε τα Μισα να εισαστε και ευτυχισμενοι
    Με αυτα τα μετρα προκαλεις τον κοσμο να τις καταθεσει και οχι να τις κρατησει και να πληρωνει γιατι εχουμε τα Τελη Κυκλοφοριας,Ασφαλειες,Κτεο,Καρτα Καυσαεριων,Διοδια και βγαζω εξω Βενζινες και Service που ειναι απαραιτητα για τον καθε Κατοχο

Comments are closed.