ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ “ΒΟΜΒΑ” από την ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ: “Ο ραδιοφάρος της Σκύρου ήταν εκτός λειτουργίας και κατά την απογείωση των δύο Mirage 2000-5”

Κοινοποίηση:
miraz708_0

Τι σημαίνει αυτό ;

Ευθύνεται για την πτώση του Μιράζ 2000-5  το Εθνικό Κέντρο Αεροπορικών Επιχειρήσεων (ΕΚΑΕ), που έδωσε  εντολή στους δύο πιλότους  να συνεχίσουν για λίγο την περιπολία και μετά να επιστρέψουν στη Σκύρο γνωρίζοντας τον κίνδυνο .

Ευθύνονται αυτοί που διέταξαν την απογείωση των δύο Μιράζ 2000-5 γνωρίζοντας ότι ο ραδιοφάρος ήταν εκτός λειτουργία , ενώ , μπορούσαν να διατάξουν απογείωση για αναχαίτιση από άλλο αεροδρόμιο .

Όμως !

Το Mirage 2000-5 του σμηναγού Μπαλταδώρου,  συντρίβει στην επιφάνεια της θάλασσας σε απόσταση 9 ναυτικών μιλίων ( 16.6 χιλιόμετρα )  ΒΑ της Σκύρου . Φταίει ο Ραδιοφάρος σε τόση μεγάλη απόσταση ;

Στην αεροπορική ορολογία οι ενδείξεις VOR( του ραδιοφάρου )  δίνουν ως γνωστό ουσιαστικά δύο «πληροφορίες»

Η πρώτη με τιμές από 0 έως 359 και σε ψηφιακή ή/και σε αναλογική μορφή (δείχνει) τις μοίρες της πορείας του αεροσκάφους σε σχέση με τον μαγνητικό Βορά. Πάνω στον οποίο (Βορά) είναι προσανατολισμένα όλα τα VOR.

Η δεύτερη ένδειξη είναι σε μορφή γραμμάτων ή βέλους και δείχνει ότι το αεροσκάφος είτε απομακρύνεται από το συγκεκριμένο VOR ή πλησιάζει προς το συγκεκριμένο VOR

Σε καμιά περίπτωση δηλαδή δεν δείχνει απόσταση από την επιφάνεια τους εδάφους ή της θάλασσας που σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν ήταν η απώλεια κατεύθυνσης του αεροσκάφους και άλλα πολλά .

Μετά λοιπόν από το σχετικό δημοσίευμα και την έκταση που πήρε περιμένουμε από τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης να διατάξει ΕΔΕ για να δούμε εάν υπάρχουν ευθύνες και σε ποιους.

Οπότε , να περιμένετε αγωγή από την οικογένεια του άτυχου πιλότου μας

Σοβαρευτείτε και σεβαστείτε !!

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: