ΟΑΣΑ 2018: Κανένας σεβασμός στο επιβατικό κοινό – Καταγγελία

Κοινοποίηση:
oasa

“Ως φοιτήτρια στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια και ζώντας στην περιοχή Ζωγράφου, αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ αρκετά τα λεωφορεία για τη μετακίνησή μου, όπως και πολύς επίσης κόσμος. Γενικά κατανοούμε όλοι, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί και όσον αφορά τη μη χρηματοδότηση για καλύτερα μηχανήματα και οχήματα (ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, όσοι χρησιμοποιούν το 608 γνωρίζουν ακριβώς για τι σαπίλα μιλάμε), αλλά αυτό που μου συνέβη το βράδυ της Παρασκευής 12 Ιανουαρίου και ώρα 21.30-21.45 ήταν τουλάχιστον εξωφρενικό. Περιμένοντας το λεωφορείο 230 από την αφετηρία (Παλιό τέρμα ή Νεκροταφείο) συνέβη το εξής περιστατικό. Ok, ας παραβλέψουμε το γεγονός των καθυστερήσεων, έχουμε συνηθίσει πια, άλλα λέει η εφαρμογή, άλλη ώρα φτάνουν τα λεωφορεία κλπ. Και ας παραβλέψουμε και την παροχή χείριστων υπηρεσιών, όπως οι συχνές βλάβες κατά τη διάρκεια διαδρομών με αποτέλεσμα την απροσδόκητη διακοπή τους και επιβίβαση του κοινού σε άσχετα σημεία του δρόμου προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα ( επιβεβαιώνουν πρόσφατα περιστατικά με μικροεκρήξεις στη μηχανή του 608). Επομένως δεν αρκεί που κινδυνεύει η ζωή μας ανά πάσα στιγμή, δεν αρκεί που πληρώνουμε τα απαιτούμενα κόμιστρα, δεν αρκεί που καθυστερούμε σε εργασίες και ραντεβού εξαιτίας της ασυνέπειας όσον αφορά τους χρόνους άφιξης στις στάσεις, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και το αδιάφορο και απαξιωτικό στυλάκι του κάθε οδηγού, ανάλογα με τα κέφια και την ιδιοσυγκρασία του. Για να μην πολυλογώ άλλο, εφόσον φτάνει έστω και καθυστερημένα ο οδηγός του 230 στη στάση μας, μας λέει ότι θα έρθει άλλο λεωφορείο να μας πάρει και να περιμένουμε. Να σημειωθεί ότι εκείνη τη στιγμή έξω έβρεχε ορμητικά και έκανε κρύο. Ο τύπος άραξε με το κινητό του μέσα στο λεωφορείο χωρίς να μας ανοίξει φυσικά τις θύρες για να εισέλθουμε στο όχημα κατά την αναμονή μας ενόψει των κακών καιρικών συνθηκών. Το ακόμα πιο εξοργιστικό ήταν ότι παράγγειλε σουβλάκια και κατέφθασε ο ντελιβεράς μέσα στη βροχή και του τα παρέδωσε δια χειρός. Έτρωγε επιδεικτικά μπροστά μας και γελούσε μιλώντας ταυτόχρονα σε κάποιον οικείο του στο τηλέφωνο και κορόιδευε την κίνησή του αυτή, ότι έτρωγε δηλαδή σουβλάκια χαλαρά και τι είχαν μέσα και σε φάση ”έχω αφήσει τους ηλίθιους έξω να περιμένουν”. Λογικά ακύρωσε ατάραχος και το δρομολόγιό του και συνέχισε την χαλαρουίτα .

Μετά από αρκετά λεπτά φτάνει δεύτερο λεωφορείο στο οποίο κάνουμε την κίνηση να εισέλθουμε (υποτίθεται ότι ήταν αυτό που μας είχε πει ο τύπος προηγουμένως να περιμένουμε να μας πάρει) και ξανά τρώμε άκυρο από τον οδηγό, καθώς μας λέει και αυτός ότι τελείωσε τη βάρδια του. Ξανακατεβαίνουμε λοιπόν και συνεχίζουμε να περιμένουμε μέσα στη βροχή για ένα θαύμα. Μετά από κάποια λεπτά ο οδηγός τελείωσε τα σουβλάκια του προφανώς, χάζεψε λίγο και τελικά αποφάσισε να μας κάνει τη χάρη και να ανοίξει τις πόρτες για να εισέλθουμε στο όχημα. Μπαίνουμε στο όχημα λοιπόν, μια διάχυτη μυρωδιά τζατζικιού κατακλύζει τον αέρα, αλλά το προσπερνώ. Εκείνη τη στιγμή ήλπισα ότι επιτέλους θα ξεκινήσει τη διαδρομή, αλλά έκανα λάθος. Μας είπε τελικά να ξανακατέβουμε και να μπούμε σε ένα τρίτο λεωφορείο που μόλις είχε φτάσει στο σημείο. Κατά τη διάρκεια όλου αυτού του περιστατικού βρισκόμουν σε τηλεφωνική επαφή με τον φίλο μου ο οποίος με περίμενε και είχα καθυστερήσει και στον οποίο μετέφερα κατευθείαν το σκηνικό αυτό. Εκείνη τη στιγμή τηλεφώνησε στα κεντρικά του ΟΑΣΑ για να διηγηθεί το απαράδεκτο περιστατικό. Τον αγνόησαν και του είπαν πως δεν έχουν καμιά τέτοια πληροφορία για τη γραμμή στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και στη συγκεκριμένη περιοχή και ότι αν θέλει μπορεί να παραπονεθεί με ηλεκτρονικό μήνυμα. Κοινώς τον ”έγραψαν” και αδιαφόρησαν.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ ΟΑΣΑ που μας σέβεσαι τόσο και μετά απαιτείς και τον δικό μας σεβασμό. Ευχαριστούμε επίσης πολύ το αθάνατο ελληνικό κράτος για όλα. Καμία οργάνωση, καμία συνέπεια, κανένας σεβασμός στον πολίτη, μόνο ταλαιπωρία. Ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι με πλήθος εμποδίων και προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε, και εμείς ως νέοι και οι μεγαλύτεροι. Είμαι βέβαιη ότι πολλά παρόμοια περιστατικά σημειώνονται καθημερινά και αποσιωπούνται ή λησμονούνται από τον κόσμο. Έστειλα το παραπάνω με την ελπίδα ότι κάποιος μπορεί να το δει και κάτι μπορεί να αλλάξει μια μέρα… Ή είμαι υπερβολικά αισιόδοξη, δεν πειράζει.”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. O OASA εχει 2000 οχηματα εκ των οποιων λειτουργουν μονον τα 800. Λεφτα ομως για OASA telematics και ηλεκτρονικα μηχανηματα και καμερες στα παλια οχηματα ΒΡΕΘΗΚΑΝ. για επισκευες και λειτουργικα εξοδα δεν βρισκονται. Βγαλτε τα συμπερασματα σας.

  2. ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΙΑ & ΜΟΝΟΝ , ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ , & ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ & ΟΤΑΝ ΒΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝ.

  3. για ποιον λογο ειναι δημοσια εταιρεια ο ΟΑΣΑ και η ΕΘΕΛ?
    αν ηταν ιδιωτικοι υπαλληλοι θα τα εκαναν αυτα?
    οποτε λοιπον…ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΧΤΕΣ!
    μετα δεν θα εχουν λογο υπαρξης ουτε οι βρωμοσυνδικαλες!
    κοπριτες!

  4. ΛΟΓΩ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΙΧ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΜΜ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΜΜΜ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΤΟ ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΤΡΑΜ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΜΕΝΟ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΣΕΣΤΕ ΟΤΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΝΑ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΕΡΥΘΡΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ,ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ,ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΝΑΜΜΕΝΟ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΠΙΣΘΕΝ,ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ Η΄ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥΣ Ή ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΕΛΗΤΟΙ,ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ,ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΤΙ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝΙΣΟΥΝ ΟΤΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΑΞΙ Η΄ΙΧ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ.ΣΑΜΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ?

  5. Πασοκο κουκουεδες οι περισσοτεροι και κηφηνες….οχι ολοι, αλλα ετσι τους χαρακτηριζει ο περισσοτερος κοσμος. Τα λεωφορια δεν εχουν απολυτως καμια δουλεια να ειναι κρατικα…Δεν ειμαστε σοβιετια…η μαλλον ειμαστε και μαλλον οι τελευταιοι στην Ευρωπη και τριτοι παγκοσμιως μετα τη Β. Κορεα και την Κουβα. Εχουν καθε 50 μετρα σταση…αυτο δεν συμβαινει ΠΟΥΘΕΝΑ- ΠΟΥΘΕΝΑ- ΠΟΥΘΕΝΑ στον κοσμο!!! και με την καλυψη των ΚΗΦΗΝΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΚΚΕδων και της ‘ΑΣΥΛΙΑΣ” που προσφερει το δημοσιο οτι ωρα θενε ξεκινανε οτι ωρα θενε…σταματανε και στ @ρχιδι@ τους…..Αλλα ηταν απ αυτους που τσιμπαγανε και επιδοματακι εγκαιρου προσελευσεως!!!!!! Δεν θελω να τα ισοπεδωνω ολα αλλα με τετοια νοοτροπια εχουν περιπου οι οδηγοι οχι ολοι αλλα ετσι περναει στον κοσμο.

  6. Πουτάνες, λέωφορειατζήδες, δημόσιες τσατσάδες της πούτσας.

Comments are closed.