Ανατροπή για Βακάκη: Κρυφό βίντεο σοκ. Ποια τα 3 άγνωστα πρόσωπα, πώς συνδέονται με Υπάτιο

Κοινοποίηση:
τρ

Ποιο το νέο βίντεο του τροχαίου Βακάκη – Υπάτιου; Τι δείχνει;

Νέα στοιχεία σχετικά με το πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, κοντά στη Θήβα, εξετάζουν οι Αρχές προκειμένου να διαπιστώσουν τα αίτια της απώλειας ελέγχου της μοιραίας Πόρσε του Βακάκη και της σύγκρουσής της με το Χόντα του Υπάτιου που βρισκόταν στο πάρκινγκ της εθνικής οδού.

Σύμφωνα με πληροφορίες , βρέθηκε και δεύτερο βίντεο από κάμερες ασφαλείας, το οποίο ρίχνει φως στα αίτια του δυστυχήματος που ξεκλήρισε μια οικογένεια και έριξε στο πένθος άλλες δύο.

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας περιγράφει στιγμή-στιγμή τις εξελίξεις μέχρι την ώρα που συμβαίνει το δυστύχημα, αναφεροντας ότι το μεσημέρι της Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου, ο Γιώργος Βακάκης και ο Ανδρέας Γεωργακόπουλος, φίλοι από μικρά παιδιά, ταξιδεύουν στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας.

Εχουν ξεκινήσει από την Κηφισιά και εν όψει του τριημέρου των Αποκριών κατευθύνονται στην Αράχωβα. Επιβαίνουν σε μία μαύρη Πόρσε, ιδιοκτησίας του Απόστολου Βακάκη, πατέρα του 24χρονου οδηγού.

Στο 75ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού, σημείο γνωστό και ως «ευθεία της Θήβας», ο νεαρός οδηγός κινείται με ταχύτητα που ξεπερνάει τα 260 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, ο Υπάτιος Πατμανόγλου έχει σταματήσει στο πάρκινγκ της εθνικής.

Σύμφωνα με το βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, στις 15:47:31 ο Υπάτιος ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και κατευθύνεται προς τις τουαλέτες. Εννέα δευτερόλεπτα μετά και συγκεκριμένα στις 15:47:40, ο Υπάτιος έχει μπει στο κτίριο. Μέσα στο αμάξι του, ένα γκρι Χόντα, βρίσκεται η 33χρονη σύζυγος και ο 3 ετών γιος του.

Εξι δευτερόλεπτα μετά, η κάμερα «πιάνει» τη μαύρη Πόρσε να ξεκινάει περιδίνηση κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα, με το ουραίο τμήμα να προσκρούει στο κράσπεδο της εισόδου του πάρκινγκ.

Μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα, στις 15:47:47, τα δύο αμάξια συγκρούονται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχέονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση.

Ο θάνατος και των τεσσάρων ατόμων ήταν ακαριαίος. Στο οπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», έχουν καταγραφεί καρέ καρέ τα δραματικά λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση.

Μετά τις εκρήξεις και τη φωτιά που ξέσπασε στο σημείο του δυστυχήματος, εικονίζεται ο Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέχει αλλόφρων από τα αποχωρητήρια, ερχόμενος αντιμέτωπος με εικόνες καταστροφής. Εμφανώς αδυνατεί να αντιληφθεί το θέαμα που αντικρίζει, τι συνέβη μέσα στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που έχουν μεσολαβήσει.

Πηγαίνει πάνω – κάτω, κρατώντας το κεφάλι με τα χέρια του. Κινείται περιμετρικά του κτιρίου, αναζητώντας σημάδια ζωής των αγαπημένων του ανθρώπων.

Σε βοήθεια σπεύδουν τρία άτομα από το εργοστάσιο που βρίσκεται ακριβώς πίσω από το πάρκινγκ. Δύο άντρες και μία γυναίκα τρέχουν με πυροσβεστήρες στα χέρια, προσπαθώντας να σβήσουν όπως όπως το μπροστινό κομμάτι της Πόρσε που έχει σφηνωθεί ανάμεσα σε άδειες μπουκάλες στο οικόπεδο του εργοστασίου.

Οι φλόγες καταλαγιάζουν και ο τραγικός πατέρας και σύζυγος κάνει μία απέλπιδα προσπάθεια να ψάξει στα συντρίμμια για κάποιο σημάδι. Εκείνη τη στιγμή, σημειώνεται μικροέκρηξη, αναγκάζοντας τον Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέξει ενστικτωδώς μακριά από το σημείο.

Περνούν αρκετά λεπτά ώσπου να σηκώσει το τηλέφωνο και να καλέσει σε βοήθεια, προφανώς ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ.

Στο βίντεο και συγκεκριμένα στις 15:55:39 ένα αυτοκίνητο σταματάει στο αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός του δεν εξέρχεται από το όχημα ούτε φαίνεται να κάνει κάποια κίνηση.

Από τις εικόνες που έχουν καταγράψει οι κάμερες, δεν προκύπτει καμία εμπλοκή του στην υπόθεση, εξάλλου θα έπρεπε να διασχίσει την εθνική οδό, πράγμα αδύνατο. Πιθανόν να πρόκειται για τον οδηγό που δημοσίευσε και βίντεο με το σπορ Audi R8, το οποίο τελικά επιβεβαιώθηκε ότι ανήκε στον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον.

Η κάμερα «πιάνει» το ανθρακί Audi R8 που ανήκει στον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή να εισέρχεται στο πάρκινγκ στις 15:57:29, σχεδόν δέκα λεπτά μετά τη σύγκρουση. Σταματάει στην αρχή του βοηθητικού χώρου της εθνικής οδού και ο Κλέιτον κατεβαίνει τελικά από το αυτοκίνητό του, αλλά η κάμερα δεν καταγράφει τι κάνει.

Ο καπνός είναι πυκνός και «καλύπτει» το σημείο όπου έχει σταματήσει ο ποδοσφαιριστής. Το βίντεο σταματάει στις 15:59:59, δηλαδή στην αλλαγή της ώρας, πριν γίνει 16.00 το απόγευμα. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ.

Σε αυτό εικονίζεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων. Στις 15:47:44, τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, εμφανίζεται η μαύρη Πόρσε.

Προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνει τον έλεγχο και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση.

Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς «καρφώνεται» με το ουραίο τμήμα στο Χόντα. Η σκηνή αυτή διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίσθηκε για την υπόθεση και η οποία είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες.

Ως αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού. Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο.

Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307).

Διασταυρωμένες πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής» αναφέρουν ότι οι πραγματογνώμονες, οι οποίοι έχουν μεγάλη εμπειρία, έχουν επιδοθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σ’ έναν αγώνα δρόμου, ώστε να καταφέρουν να απαντήσουν στα έξι ερωτήματα που έχει θέσει στη δικογραφία η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων, αλλά και να μην υπάρξει κανένα σημείο σκοτεινό.

Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης κάνουν λόγο για σχεδόν ολοκληρωμένο πόρισμα από την πλευρά των δύο πραγματογνωμόνων, με μερικά σημεία να έχουν απομείνει για να παραδώσουν το έγγραφό τους.

Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα, που υποδηλώνει ότι το λάστιχο έσκασε. Το κομμάτι ελαστικού ταιριάζει απόλυτα με το πίσω δεξιά της Πόρσε.

Επιπλέον, σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.

Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης του οχήματος από πλευράς του οδηγού, του 24χρονου Γ. Βακάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος νεαρός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο.

Ωστόσο, οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει. Σύμφωνα με ειδικούς, ο χρόνος αντίδρασης του 24χρονου υπολογίζεται σε 0,6 ? 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.

Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο», ωστόσο σίγουρα η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.

Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις, οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα.

Βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων, σε σχετικά άθικτη κατάσταση και χωρίς σημάδια από φωτιά. Το μεγάλο ερώτημα, το οποίο ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος.

Μπορεί να ήταν μία βίδα που προϋπήρχε, πριν καν ξεκινήσουν οι δύο νεαροί το ταξίδι τους ή να είχε υποστεί βλάβη το ελαστικό σε ανύποπτο χρόνο και σε συνδυασμό με τη μεγάλη καταπόνηση από την ταχύτητα και τη θερμότητα να κλάταρε.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. εαν δεν υπάρχουν δρομοι για 300ρες δεν θα έπρεπε να πωλειται στην Ελλαδα κανενα οχημα που παει πανω απο 160 (αυτο θα ηταν σωστο)Η να το παρει και να πηγαινει να ξεμπουκωνει Ιταλια η Γερμανια(γιατι εκει επιτρεπεται,δηλ οι Γερμανοι και οι Ιταλοι ειναι κύριοι και εμείς τσόγλανοι που θέλουμε αν μπορουμε να παρουμε μια γρηγορη μηχανη η ενα γρηγορο αμαξι?)Συμφωνω με το να τηρουμε τα ορια(όχι τα γελοία όρια που υπάρχουν στο ελληνικό δικτυο)αλλα υπάρχουν πλεον δρόμοι που με 180 μπορεις να πας με αφάλεια.Το να εχεις βροχολαστιχα και να πηγαινεις ταπα ειναι παντως επικινδυνο(οποιος βλεπει moto gp η f1 μπορει να καταλαβει πως καταστρεφονται τα βροχολαστιχα οπου στεγνωνει ο δρομος και ψαχνουν να βρουν βρεγμενο οδοστρωμα για να μην τα φθειρουν).

  2. ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΙΤΡΟΕΝ ΖΧ.22 ΧΡΟΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ…ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ…ΧΙΛΙΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ ΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ…ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ…ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΡΟΧΩΝ -ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ-ΓΟΦΟΥΣ -ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΤ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ- ΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ-ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ-ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ-ΚΛΠ ΚΛΠ…ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ…ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ…
    ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΛΥΠΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ???ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ???ΕΣΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΤΖΙΓΚΟΥΜΕΦΤΗΚΕΣ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ???ΗΜΑΡΤΟΝ ΘΕΕ ΜΟΥ…Η ΣΤΡΑΒΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ…ΜΙΑ ΦΟΡΑ…ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑ…!!!!

  3. πηγαινε αργα για να φθασεις γρηγορα……..ο νοων νοητο!

  4. Λοιπον ανακεφαλαιωση.1ον ο δρομος δεν ηταν βρεγμενος. 2ον σαφως και εφταιγαν τα 10ετιας ελαστιχα. Η ταχυτητα για την συγκεκριμενη ευθεια, με την προυποθεση οτι το αυτοκινητο ηταν σε ολα του κομπλε δεν ηταν υπερβολικη οπως λετε πολλοι. Ομως η ταχυτητα για τον συγκεκριμενο τυπο ελαστικων ηταν σιγουρα υπερβολικη, ποσο μαλλον το οτι βρισκονταν και σε αποσυνθεση.Αρα για εμενα σιγουρα φταιει ο οδηγος που ετρεχε, ενω ηταν υποχρεωμενος να γνωριζει την κατασταση των ελαστικων του. Επισης για μενα ειναι ηθικος αυτουργος και ο μπαμπας βακακης γιατι επρεπε να ειχε αλλαξει ελαστικα στο αυτοκινητο και δεν υπαρχει καμια δικαιολογια γι αυτο, και σιγουρα δεν επρεπε να δωσει το αυτοκινητο του. Οσο για τον ιαβερη εχω να πω οτι ο ανθρωπος θελει πααααααααααααρα πολυ ξυλο.

  5. Και επειδη εχει λεφτα καποιος να παρει τετοιο αυτοκινητο νωμιζεις οτι ξερει και να οδηγη?τη λογικη εχεις ρε φιλε?εχω λεφτα εχω καλο αμαξι οταν θα βγενω βολτα μην κηκλοφορει κανενας γιατι εγω θα πηγενω με 300 και μπορει να σκοτωσο και 5-6

  6. Ναι σίγουρα η βίδα φταίει και τα λάστιχα !!!

    Η μαλακία που τον έδερνε φταίει στο μυαλό έφταιγε …και η ταχύτητα 260 και βάλε χιλιόμετρα σε βρεγμένη άσφαλτο !!!
    Η μαλακία λοιπόν του νεαρού να τρέχει .. έφαγε την άμοιρη γυναίκα και το παιδί της … καθώς και του φίλου του !

    Ούτε το αυτοκίνητο έφταιγε, ούτε τα λάστιχα !!!….Όλα έχουν ένα όριο …. όταν το περάσεις πάνω στην μαλακία σου και την παραφροσύνη σου …σε παίρνει ο χάρος για συντροφιά !

    1. Έλα πες την αλήθεια δεν έχεις οδηγήσει κάτι με πάνω απο τα 70 άλογα του σαράβαλου σου . Όταν σκας 200.000 χιλιάρηκα και αγοράζεις 400 + άλογα δεν έχει όριο αντοχής τα 100 χιλιόμετρα. Τα στοιχεία είναι αμείλικτα. Αναλογικά τα τροχαία με γρήγορα αυτοκίνητα (άνω των 100,000 ευρώ) είναι το 1/3 περίπου (μιλώ για Ευρώπη ) των τροχαίων (ΑΝΑΛΟΓΓΙΚΑ το ξέρει και ο Ιαβέρης αυτό) με συμβατικά αυτοκίνητα (της σειράς μέχρι 30,000 ευρώ)

      1. Και δεν μου λες αυτό του δίνει το δικαίωμα να πηγαίνει σε ΔΗΜΟΣΙΟ δρόμο με 260; Γιατί καλά τα στατιστικά που λες αλλά δεν είναι ΠΙΣΤΑ οι δρόμοι. Αν θέλει κάποιος να βγάλει τις καύλες του να μπαίνει σε έναν ελεγχόμενο “κλειστό” χώρο να κάνει ότι θέλει. Και μιας και αναφέρεις τον Ιαβέρη δεν μας αναφέρεις πως ο ίδιος έχει δηλώσει πως οι οδηγοί αγώνων είναι οι πιο ΑΡΓΟΙ οδηγοί στον δρόμο. Σου λέει κάτι αυτό ή το βλαμμένο μυαλό σου δεν μπορεί να καταλάβει;

Comments are closed.