19/04/2024 Τηλέφωνο καταγγελιών: 694 635 77 33 - 698 632 33 23 | email: info@makeleio.gr | kataggelies@makeleio.gr

Το ολέθριο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι όταν βάζουμε βενζίνη – Ποιος κίνδυνος υπάρχει

Κοινοποίηση:
1

Σοβαρές συνέπειες έχουν οι εκπτώσεις που κάνουν οι Έλληνες στα αυτοκίνητά τους λόγω οικονομικής κρίσης – με μια από τις σημαντικότερες ζημιές να προκαλείται κατά τις επισκέψεις τους στα βενζινάδικα.

Έτσι, τα αυτοκίνητα εμφανίζουν σοβαρές και κοστοβόρες βλάβες.

Σε δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Θέμης Κιουρτζής, πρόεδρος Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στη μείωση των χρημάτων που δαπανούν πια οι οδηγοί για βενζίνη.

«Παίζουν ρόλο πολλοί λόγοι. Πρώτος είναι ότι υπάρχει οικονομική στενότητα, άρα οι οδηγοί βάζουν λιγότερα χρήματα. Από την άλλη τα αυτοκίνητα έχουν γίνει οικονομικότερα και οι κινητήρες πιο αποδοτικοί με αποτέλεσμα να δαπανούν λιγότερη βενζίνη που έχει αντίκτυπο στον μέσο όρο των χρημάτων που βάζει ο οδηγός», ανέφερε.

Και πρόσθεσε: «Επίσης, βελτιώθηκαν οι δρόμοι με αποτέλεσμα ο οδηγός να χρειάζεται λιγότερη ώρα για να πάει στον προορισμό του. Για παράδειγμα για να πάει κάποιος από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα ή κάπου αλλού, θα χρειαστεί λιγότερες ώρες από ό,τι χρειάζονταν παλιότερα. Άρα λιγότερη βενζίνη. Δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και το γεγονός ότι πολλοί οδηγοί μετέτρεψαν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητά τους σε υγραεριοκίνητα, ενώ έχει αλλάξει και η ψυχολογία του κόσμου, αφού δεν έχει διάθεση για περισσότερες βόλτες».

Αποκάλυψε, ωστόσο, και τον τρόπο με τον οποίο καταστρέφουμε τα αυτοκίνητά μας.

Δείτε το ολέθριο λάθος που κάνουμε όλοι στην παρακάτω gallery:

42342342.jpg

Όπως ανέφερε ο Θέμης Κιουρτζής, το 2015 το μέσο ποσό που δαπανούσαν οι Έλληνες για τα αυτοκίνητά τους στα πρατήρια καυσίμων ήταν 22 ευρώ.

«Το 2018 αυτός ο μέσος όρος έπεσε στα 15 ευρώ. Πλέον ο Έλληνας δε γεμίζει το ρεζερβουάρ του όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια», σημειώνει.

«Αντιλαμβάνεται κανείς ότι με 15 ευρώ το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου γεμίζει περίπου στο 1/4 ή 1/5 της συνολικής χωρητικότητας και μετά από ελάχιστα χιλιόμετρα, κυρίως μέσα στην πόλη, θα ανάψει και πάλι το λαμπάκι», προσθέτει.

Σύμφωνα με μηχανικούς, τα τελευταία χρόνια, που οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους και κυκλοφορούν μόνιμα με το λαμπάκι αναμμένο, αναγκάζει σε υπερθέρμανση την αντλία βενζίνης που μετά από κάποιες ώρες διαρκούς λειτουργίας καίγεται ακινητοποιώντας το όχημα.

Για να προστατευθεί κάποιος από αυτήν τη φθορά, αρκεί, όπως λένε οι ειδικοί, να κρατά το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο γεμάτο – παρά τις δυσχερείς προβλέψεις για τις τιμές των καυσίμων – ή τουλάχιστον πάνω από το μισό και να εφοδιάζεται με καύσιμο καλής ποιότητας.

42342342.jpg

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ η …ευρωπαική ΣΚΑΤΟΕΛΛΑΔΑ ,
    εχουμε την χειρότερη σε ποιότητα κ απόδοση βενζίνη κ το χειρότερο πετρέλαιο κίνησης στήν ευρώπη κ μάλιστα
    στην ακριβότερη τιμή πώλησης ,καλά για νοθεία ….ξεχάστε το ,
    εχω ξάδελφο πού μένει κοντά στα σύνορα ,οταν βάζει βενζίνη η πετρέλαιο στα 2 αυτοκίνητα που εχει στην ελλάδα ακούγονται πειράκια κ βγάζει ντουμάνι καπνό η εξάτμιση ,εχει δοκιμάσει σε 5 διαφορετικά βενζινάδικα ,εδώ κ 8 μήνες βάζει καύσιμα ΜΟΝΟ στα σκόπια , κ περισσότερα χλμ βγάζει το αμάξι – χωρίς να ακούγονται πειράκια – χωρίς καπνό απο εξάτμιση στο πετρελαιοκίνητο αμάξι του κ βέβαια σε πολύ χαμηλότερη τιμή απο την ευρωπαική ελλάδα …

  2. NA MAΣ ΠΕΙ Ο “ΚΥΡΙΟΣ” ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΝΟΘΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ…

  3. ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ!
    ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ..
    Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ…

Comments are closed.