Πως ήταν το σ3ξ στην αρχαία Ελλάδα; Τι υποστήριζαν Ιπποκράτης, Δημόκριτος και Αριστοτέλης; Εικόνες που σοκάρουν

Κοινοποίηση:
1

Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν μία διαφορετική οπτική για το σεξ, με περίεργες αντιλήψεις!

Μάλιστα ο Δημόκριτος πίστευε ότι οι άνθρωποι παίρνουν την ίδια ευχαρίστηση από το… ξύσιμο, όσο και από το σεξ. Διαβάστε παρακάτω…

Ο Αριστοτέλης αναρωτιόταν γιατί οι άνθρωποι ντρέπονται να παραδεχτούν ότι τους αρέσει η σεξουαλική συνεύρεση, ενώ δε συμβαίνει το ίδιο με το ποτό ή το φαγητό. Μήπως αυτό οφείλεται στο γεγονός, αναφέρει στα Προβλήματα, ότι επιθυμούμε πράγματα που θέλουμε οπωσδήποτε να αποκτήσουμε –με ορισμένα από αυτά να είναι απαραίτητα για τη ζωή- ενώ η σεξουαλική επιθυμία δεν είναι ζωτικής σημασίας;

Ο Επίκουρος –ναι, αυτός που θεωρεί την ευχαρίστηση ως το νόημα της ζωής- δήλωνε ότι το σεξ δεν έχει κάνει ποτέ καλό σε κανέναν και ότι κανείς θα έπρεπε να είναι ευχαριστημένος αν δεν του έχει κάνει κακό.

Από την άλλη, γράφει ο συγγραφέας J.C. McKeown σε άρθρο του στη Huffington Post, όσοι ασκούσαν την ιατρική στην αρχαία Ελλάδα είχαν μια περισσότερο θετική στάση απέναντι στην ερωτική επαφή. Τη συνιστούσαν μάλιστα ως τρόπο αντιμετώπισης ενός ευρύτατου φάσματος παθήσεων όπως: η κατάθλιψη, η δυσπεψία, ο ίκτερος, οι πόνοι στη μέση, η αδύναμη όραση κ.ά.

Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της ιατρικής, υποστήριζε ότι η χωρίς όρια σεξουαλική επαφή μπορούσε να θεραπεύσει τη δυσεντερία. Ακόμη, ότι το σεξ μπορεί να ανακουφίσει από το δάγκωμα ενός φιδιού ή σκορπιού, ωστόσο μπορεί τη σύντροφο εκείνου που δαγκώθηκε καθώς επίσης και να κάνει καλό στη διανοητική υγεία του ατόμου.

Σε ιατρικά κείμενα της αρχαίας Ελλάδας παρέχονται ακόμη «συνταγές» θεραπείας της αντρικής ανικανότητας, όπως για παράδειγμα η επάλειψη του πέους με ένα μείγμα από πιπέρι, ελαιόλαδο και μέλι. Αν κάποιος ήθελε να κάνει το πέος του να δείχνει… μεγαλύτερο, έπρεπε να βουτήξει τη ρίζα ενός φυτού –δε γνωρίζουμε ποιου- σε καλής ποιότητας κρασί για τρεις ημέρες και όποτε το χρειαζόταν να το δένει στο μηρό του, προσθέτει ο συγγραφέας.

Ο Αριστοτέλης, ακόμη, πίστευε ότι το μέγεθος… μετράει, όμως είχε μια διαφορετική θεωρία! Πίστευε ότι όσο πιο μακρύ ήταν το πέος ενός άντρα, τόσο πιο μακριά έπρεπε να «ταξιδέψει» το σπέρμα, με αποτέλεσμα να είναι πιο δύσκολο να τεκνοποιήσει!

Στις παρακάτω εικόνες παρουσιάζονται μερικές από τις περίεργες αντιλήψεις που είχαν στην αρχαία Ελλάδα για το σεξ- άλλες φορές με σατιρική διάθεση, άλλες ήδη γνωστές και άλλες εντελώς παράξενες.

Ο J.C. McKeown έγραψε το παραπάνω άρθρο με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου «The Cabinet of Greek Curiosities: Strange Tales and Surprising Facts From the Cradle of Western Civilization».


Γυναίκα σε χωράφι με φαλλούς: Μια γυναίκα περιποιείται το χωράφι της που είναι γεμάτο με… φαλλούς διακωμωδεί την κατάσταση.


Νόμισμα με ένα σάτυρο σε στύση: Απεικονίζει ένα σάτυρο –μισός άντρας, μισός κατσίκα, ο οποίος μπορεί να μην είχε την καλύτερη εξωτερική εμφάνιση, αλλά του… περίσσευε ο πόθος. Τέτοια νομίσματα κυκλοφορούσαν στην αρχαία Θράκη και Μακεδονία στα τέλη του 6ου –αρχές του 5ου αιώνα προ Χριστού.


Σεξ επί πληρωμή: «Το αγόρι είναι όμορφο» αναγράφεται στο πάνω μέρος αυτής της εικόνας. Οι ομοφυλόφιλοι που εκδίδονταν στην Αθήνα έχαναν τα πολιτικά τους δικαιώματα, ενώ για όσα δημόσια πρόσωπα υπήρχε η υποψία ότι είχαν τέτοιου είδους επαφές, υπήρχε κατακραυγή. Από την άλλη, γράφει ο J.C. McKeown, ο Αριστοτέλης σημειώνει: «Στην Κρήτη η ομοφυλοφιλία “θεσπίστηκε” προκειμένου να περιοριστούν οι γεννήσεις, λόγω των σεξουαλικών συνευρέσεων με γυναίκες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. Δεν μπορούμε να ζητήσουμε οφειλές από την δυτική Ευρώπη για λογαριασμό χρήσεως copyright (s) η royalties των Αρχαίων Ελλήνων. Αυτά είναι τεχνικές made in usa. Καλό θα είναι να τους μελετήσουμε και να ψάξουμε εφαρμογές αυτών που πρεσβεύουν και θα μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι δύο αυτό που κάνουν από την αναγέννηση και ως σήμερα ( όσο τους συμφέρει και μόνον για τον τόπο τους) οι δυτικοί. Και να θυμόμαστε πάντα ότι το ατρανταχτο επιχείρημα ότι είμαστε γνήσιοι απόγονοι των είναι τα φοβερά διαχρονικά ελαττώματα μας. Εκεί που δυσκολευόμαστε είναι στα προτερήματα των γιατί αυτό σημαίνει δουλειά και σπουδή και σαφώς όχι τεμπελιά αλλά φιλοτομαρισμος ( εις οιωνός άριστος αμυνεσθαι περί ΠΑΡΤΗΣ άνετα κατέχουμε σύγχρονο βραβείο Γκίνες η Νόμπελ Ειρήνης για τις Πρέσπες)

  2. Ετσι ακριβως Μητσαρα , παπαρολογιες του Μc keown , τι να κανουμε , δεν ειναι ολοι σαν τον Ελληνα Κωνσταντινο Πλευρη που οταν λεει κατι παραθετει πηγες εγγραφα σφραγιδες και αυτουσια κειμενα , οπως τοτε ετσι και τωρα , και για παντα θα ειμαστε πολλα επιπεδα πιο πανω απο τους βαρβαρους…

    1. Εσεις δεν εισθε αυτοι που πουλανε και αγοραζουν τις ᾽γνησιες και αυτουσιες᾽ επιστολες του Χριστοῦ
      με την ιδια του την σφραγιδα?Σβερκιες ειναι που σας αξιζουν ανεντιμοι.

  3. Για να πιάσει στο στόμα του, ο κομπλεξάρας J.C. McKeown, τους αρχαίους ΄Ελληνες, επιβάλλεται πρώτα να το απολυμάνει με καυστική ποτάσα … Ας ασχοληθεί, αυτό το απολειφάδι, , με τις ανωμαλίες των ομοεθνών του, Εγγλέζων … και ας αφήσει ησύχους τους αρχαίους ΄Ελληνες, τους οποίους δεν μπορεί να φτάσει ούτε σε μία τρίχα των όρχεών τους … Και στην τελική, αν ο τύπος θέλει να τον πάρουν στα σοβαρά οι αναγνώστες των άρθρων του, ας παραθέσει αυτούσια τα αρχαία κείμενα (βιβλίο, κεφάλαιο, παράγραφο κλπ) των Ελλήνων που επικαλείται (Αριστοτέλη, Επίκουρο, Ιπποκράτη, κλπ), διότι η αρθρογραφία, η οποία βασίζεται σε αοριστολογίες, αερολογίες, φημολογίες και παπαρολογίες, μόνον ως συμπλεγματικό απωθημένο εκλαμβάνεται και μόνον τον γέλωτα προκαλεί …

    1. Ως τοσο αγαπητε (συμφωνω βεβαια σχετικα με τους αρχαιους Ελληνες) ο γελωτας και η καταντια και μαλιστα σε ολους τους τομεις,ανηκουν ξεκαθαρα στον μεσο,μαλθακο και παθητικο Νεοελληνα!! Εξ’ου και η καταντια μας ως εθνος!

      1. Ναι,Ελενα…μας δινει μονο ντροπη να απαντησουμε την Ελλαδα ως τοπο καταγωγης απο την εξωφρενικα απαισια συμπεριφορα και ελλειψη στοιχειωδους μορφωσεως αυτων των Λαιστρυγονων που την κατοικουν την Ελλαδα σημερα.
        https://www.youtube.com/watch?v=9Sj4vzclQ88

      2. Μόνον που η ανάλυση των χαρακτηριστικών του Νεοέλληνα, αγαπητή ΄Ελενα, ανήκει σε άλλη συζήτηση … Στον σχολιασμό του παρόντος άρθρου, προκειμένου να είμαστε, ως οφείλουμε, εντός θέματος, θα πρέπει να περιοριστούμε μόνον σε αυτά που αποδίδει, αυθαίρετα και αναπόδεικτα, ο J.C. McKeown στους αρχαίους ΄Ελληνες …
        Η, ομολογουμένως, άθλια κατάντια του ΄Εθνους των Ελλήνων της σήμερον, θα πρέπει να αναζητηθεί, κατά την ταπεινή άποψή μου, πρωτίστως στους, διαχρονικά, νεότερους ηγετίσκους του (νανίσκους, αμφιβόλου εθνικότητος, ουδεμίαν σχέσιν έχοντες με τους αντίστοιχους αρχαίους ηγέτες ) και δευτερευόντως στους απλούς πολίτες του, που αναμφιβόλως, επ΄ ουδενί είναι άμοιροι ευθυνών …
        Ως εκ τούτου, τα περί Νεοελλήνων, μπορούν να σχολιαστούν σε αντίστοιχο άρθρο και όχι στο παρόν …

Comments are closed.