Παιδεία: Είσοδος με απολυτήριο Λυκείου στα Πανεπιστήμια – Όλα τα σενάρια

Κοινοποίηση:
1030056-meteggrafes-2019-696x418

Ο πρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής αποκάλυψε τις σκέψεις για την επόμενη ημέρα.

Το βασικό σενάριο που εξετάζει το υπουργείο Παιδείας για την είσοδο στα πανεπιστήμια παρουσίασε ο νέος πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), Γιάννης Αντωνίου, με συνέντευξή του στην «Καθημερινή της Κυριακής». Ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε στις αλλαγές που σχεδιάζονται από το υπουργείο Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Στην ερώτηση αν μπορεί να αποσυνδεθεί το λύκειο από τις εξετάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια, απάντησε ότι «το λύκειο είναι αυτόνομη εκπαιδευτική βαθμίδα, με την καθιέρωση πιστοποιημένου εθνικού απολυτηρίου, το οποίο θα είναι το εισιτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στο οποίο θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη, με ειδικό συντελεστή ανά τάξη».

Σχετικά με τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία ανέφερε ότι πρόκειται για δύο πολύ μεγάλα εργαστήρια καινοτομίας και αριστείας με σχόλια που θα καλύπτουν όλη την επικράτεια.

Ο σημαντικός ρόλος τους στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής η δικτύωση τους με τα υπόλοιπα σχολείο η ουσιαστική συμμετοχή στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθιστά απολύτως εναντίον οργανική σύνδεση τους με το ΙΕΠ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Αγαπητέ Στέφανε,

    Πόσο ΠΙΣΩ από Όλη την Υπόλοιπη Ευρώπη Αποδεικνύεται η Ελλάδα σε Όλους τους Τομείς !!!

    Μεταρρυθμίσεις που Έπρεπε να Είχαν Γίνει Δεκαετίες ΠΡΙΝ, Φθάνουμε στο 2020, για να Βλέπουμε Ότι Αυτά που η Ευρώπη Είχε Υιοθετήσει και Εφάρμοζε, Θέλει να τα Εφαρμόσει ΤΩΡΑ η Ελλάδα. ‘Ομως με την Πάροδο του Χρόνου, η Ευρώπη Προσαρμοζόταν στις Ανάγκες της Κάθε Εποχής, και η Ελλάδα Παρέμενε Στάσιμη.

    Πάρα Πολλές Χώρες Είχαν Υιοθετήσει το Σύστημα της Ελεύθερης Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το Απολυτήριο Λυκείου. Με τον Τρόπο Αυτό Δηλαδή Υπήρχε η Δυνατότητα για Όλους Εκείνους οι Οποίοι Ήθελαν να Σπουδάσουν να Έχουν την Ευκαιρία τους και αν Είχαν την Ικανότητα, να Ολοκληρώσουν τις Σπουδές τους Αποκτώντας το Πτυχίο. Δηλαδή με Άλλα Λόγια Άφηναν στο Φοιτητή να Αποφασίσει αν θα Παραμείνει στο Πανεπιστήμιο ή Όχι, Διότι ο Βαθμός Δυσκολίας Ειναι Τεράστιος και Χρειάζεται Επίπονη Προσπάθεια, με Καθημερινή Μελέτη για να Αναταπεξέλθει Κάποιος στις Διάφορες Εξεταστικές και Μεγάλες Αντοχές στην Περίπτωση που ΔΕΝ Περνούσε Ένα Μάθημα με την ΠΡΩΤΗ ή ακόμη και τη ΔΕΥΤΕΡΗ Φορά που Προσπαθούσε. Και Έτσι Πολλοί Γράφονταν στο Πανεπιστήμιο, μετά το Λύκειο, αλλά μετά από 1 ή 2 ή 3 Χρόνια Εγκατέλειπαν τις Σπουδές τους.

    Τώρα που στις Υπόλοιπες Ευρωπαικές Χώρες, σε Διάφορα Πανεπιστημιακά και Πολυτεχνειακά Ιδρύματα Υπάρχει Κλειστός Αριθμός Εισακτέων ( Numero Chiuso ) για Κάποιες Σχολές, αλλά και Ελεύθερη Πρόσβαση για Κάποιες Άλλες, στην Ελλάδα Αποφασίζεται η Ελεύθερη Πρόσβαση.

    Όμως, Κάλλιο Αργά Παρά Ποτέ και στην Ελλάδα. Δηλαδή θέλω να Πω, Ότι Καλό Είναι Αυτό που Σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας, Ας Δώσει Ελεύθερη Πρόσβαση στα Πανεπιστήμια και να Αποφασίζουν οι Ίδιοι οι Φοιτητές αν Μπορούν να Προχωρήσουν ως την Ολοκλήρωση του Πτυχίου ή Όχι. Και με Αυστηρά Κριτήρια Προφανώς Ώστε να Απαγορεύεται Ρητά και Κατηγορηματικά η Αιωνιότητα των Φοιτητών.

    Ευχαριστώ,

    Με Εκτίμηση,
    Πολλούς Χαιρετισμούς,

    Άγγελος από Μιλάνο

  2. Πάλι αυτοσχεδιαζουν ! Εφαρμόστε ηλιθιοι τό Αγγλικό συστημα Εισαγωγης στα ΑΕΙ που επιβιώνει επί δεκαετίες καί αφήστε τούς πειραματισμους στήν πλάτη τής ταλαιπωρης νεολαίας και των οικογενειών τους .

Comments are closed.